ik zat in bad, gewoon in bad een beetje met het sop te klierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
BADIk hou van in bad gaan
. Ga je mee
.
Je had de graveyards moeten zien/meemaken, echt, geweldig, toch mede nachtbrakers?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met Sander weet ik dat hij dat niet zo is, maar ik zie 'm bij SR toch een stuk anders
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Geo3kant het volgende:
Kindjes met 25.000 euro aan de microfoon bij giel "JE HEBT 30 SECONDEN SCHIET OP.. ja draai ik straks"
Coen/Gerard, OH DIE IS LAM.. oh dat is een vet nummer, eindhoven we gaan beukuh!!!!
En dat is het verschil
quote:
Bij Bert en Ernie ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappen
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef mwaterl het volgende:
"stop het erin en dan komt het goed"
that's what she said
ik heb slechtere quotes gezienquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef mwaterl het volgende:
"stop het erin en dan komt het goed"
that's what she said
Wat je wilquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA! OMG daar heb ik zo'n zin in! Krijg ik dan ook een massage?!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.
Symphonic, vind je dit niet veel irritanter dan die plaajes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.
5,01quote:
Zo denk ik dat giel doet? Dude.. ik heb meer dan 50 uur SR10 gekeken als het niet meer is, ik ben niet doof. Zeker eerste dagen was Giel een chaggerijnige bal, maar de graveyardshift is gewoon vet met dronken mensen en beukplaten niet strict aan de playlist houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |