quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tik
hij doet het niet
tik
tik
tik
tik
tik
Ja TIK hij doet het.
Waar woon jequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
[..]
Ja. Ik heb alleen niemand die mij wil masseren.
hier op het topic ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
En toch he... het is nog best druk buiten
Huh?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
EINDHOVEN DE GEKSTE SAAISTE
Stream loopt voor! denk ik.quote:
Volgens mij hebben er zich hier al genoeg aangebodenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
[..]
Ja. Ik heb alleen niemand die mij wil masseren.
Ah, stoerquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pino D'angio - Ma Quale Idea #3fm #nowplaying
Bussen rijden niet meer, dus veel blijven dan maar gewoon en pakken taxi naar his...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
Geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is een opluchting jongeh!
Ik denk dat het eerder is of ik niet bang ben om bruut verkracht te worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er zich hier al genoeg aangeboden. Of ze het ook echt durven weet ik dan weer niet
.
quote:
Dan krijg je dit:quote:
Echt?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bussen rijden niet meer, dus veel blijven dan maar gewoon en pakken taxi naar his...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:
Echt ?quote:
Omg dat was vet geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen als slaapgast.
Wat zou dat mooi zijn
NIET VOOR EEN MEXICAAN!quote:
BRILJANT!quote:
geniaal moment datquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tik
hij doet het niet
tik
tik
tik
tik
tik
Ja TIK hij doet het.
het was idd geen fijne avondquote:
Het was van mn kat die een vogel paktequote:
Haha okquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is of ik niet bang ben om bruut verkracht te worden.
blof met acda en de munnickquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Echtjammer het volgende:
wtf zijn de tijgertjes, heb ik iets gemist
waarom sta je er niet? in je eentje is het toch ook leuk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anders wil ik toch niet steeds naar het GH jongeh.
Ligt eraan met wie. Hans heeft een hoge "klik"factor anders komt er weinig uit. En als hij dan druk/leuk doet is het maar even zoals je wel vaker ziet bij drukke personen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen als slaapgast.
Wat zou dat mooi zijn
Hou 'm hard!quote:
dat zei heel zachjes toen het nr bijna afgelopen wasquote:
Thats what she saidquote:
Doe ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was van mn kat die een vogel pakte
Sinds wanneer ? Vorig jaar nog niet toch ???quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anders wil ik toch niet steeds naar het GH jongeh.
Ja want jij was vorig jaar ook al in dit topic.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ok, en mij vertrouw je dan wel ?
.
bah...quote:
Same herequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef JaneDoe het volgende:
voornemen voor 2011; vaker naar stenders leedvermaak luisteren
fred
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
al die liedjes van blof klinken hetzelfde
Nee, sinds september.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds wanneer ? Vorig jaar nog niet toch ???
En alle posts van jou zijn crapquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
al die liedjes van blof klinken hetzelfde
Houd gewoon je bek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef Bayswater het volgende:
blöf. mijn god, alsjeblieft, doe mijn nog één keer een watersnoodramp
Ik had het over mijn TV!quote:
Als mijn stream niet later was dan jouw stream of TV had ik die opmerking gemakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
ik zet een punt achter alles wat is misgegaan. Mooi, stop dan maar met de band.
Had liever een vette cover gezien.. maarja hij is druk bezig met ze marketingquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef henkde_j het volgende:
Pascal zat de hele avond te wachten op het moment om "spontaan" een nieuw nummer te spelen
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want jij was vorig jaar ook al in dit topic.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zet een punt achter alles wat is mis gegaan!
Coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |