Vast een mannetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, nog nooit gebruikt. Ik kreeg hem van de kapper.
helaas heb ik niet vaak de gelegenheid om naar kx te luisterenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Of, zoals Fred Siebelink het zou zeggen:
HAAIHAAI, hondendrollen van me.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Of, zoals Fred Siebelink het zou zeggen:
HAAIHAAI, hondendrollen van me.
Van de kapper ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
Verreweg het minste nummer van alle serious requests, hello. Niet leuk, gewoon een kutnummer maar wat wil je met die Brabanders.
Nee was een vrouwtje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast een mannetje
uhu een kaars....
Stenders latevermaak @ vrijdag @ 22 tot 1 uur. @ 3FMquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
helaas heb ik niet vaak de gelegenheid om naar kx te luisteren
ik mis fred![]()
leuk mang hatenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
Verreweg het minste nummer van alle serious requests, hello. Niet leuk, gewoon een kutnummer maar wat wil je met die Brabanders.
Weet je zeker dat het geen afgietsel van 'zn sjaak wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stenders en Siebelink, Freek, Jelmer, ze zijn er allemaal op de vrijdagavond van 3fmquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
helaas heb ik niet vaak de gelegenheid om naar kx te luisteren
ik mis fred![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
oehh, do da funk!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga even richting bed verkassen om daar verder te gaan , tot ziens aan de andere kant
tossoquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga even richting bed verkassen om daar verder te gaan , tot ziens aan de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |