maak me gek!~quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck doet danspasjes, zonder dat zn ouders het horen*
Jeweet ervaren 66 topics.quote:
STAMPEN !!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar ken ik een leuke (matige) grap over.
Hoe kan ik met last.fm naar 3fm luisteren, heb de tool en account maar kan niet naar 3fm luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik hou het waarschijnlijk maar tot 2 uur vol ofzo
in welke verdorven wereld leef jij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef Geo3kant het volgende:
Steek je pik door het raam en die 2 zuigen eraan
Ik ga helemaal stuk hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vandaar dat ik haar vandaag mank weg zag lopen
Hé, wat denk je waarom ik dieedjee wil worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef Geo3kant het volgende:
dat rijmtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Droomland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in welke verdorven wereld leef jij?
Geen idee ben de kaart kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in welke verdorven wereld leef jij?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat rijmtLange Frans rijmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beide niet volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah beide van andere kant ?
[..]
dat rijmtOp de melodie van gooi je schoonmoeder uit het raam kan het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je ligt ben je 1 cm langer.
[..]
dat rijmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
hij krijgt ze wijd open met zn charmequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol wat een charmeur die ekdom
Zie link in mn sig, kun je de tracks scrobblen, en door op het luidsprekertje te klikken de stream openenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe kan ik met last.fm naar 3fm luisteren, heb de tool en account maar kan niet naar 3fm luisteren.
Zuchtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
hij krijgt ze wijd open met zn charme
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef dasorakel het volgende:
doet iedereen het met elkaar hier ofzo?
Die fase ligt al jaren achter mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef dasorakel het volgende:
Kan niet, Last.fm is om bij te houden wat je afspeelt in je WMP oid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe kan ik met last.fm naar 3fm luisteren, heb de tool en account maar kan niet naar 3fm luisteren.
Als het ff kan welquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef dasorakel het volgende:
Heeee joehoe, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je fucking irritant bezig bent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
hij krijgt ze wijd open met zn charme
quote:
dat dus 2x.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als het ff kan wel [ afbeelding ][ afbeelding ]
EEN GROTE ORGIE !quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef dasorakel het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die fase ligt al jaren achter mij.
hmmz dan moet ik ook ff een exemplaar uitzoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als het ff kan wel [ afbeelding ][ afbeelding ]
Leert ie alleen af met een time out. werkte vorige keer prima.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee joehoe, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je fucking irritant bezig bent.
Gewoon kappen oke?
Ik jou ook, maar dat zeg ik toch ook niet op een internetforumquote:
Ik allebei.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou coen doen (dat rijmt hihi)
zijn er al 2 geweest dus dokken maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
Voor elk persoon die daar flauwvalt van de kou doneer ik 50cent
Zoenen, wordt een prinsquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef -Peach het volgende:
Jongens, er staat een kikker voor het raam!
AAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGHHHHHHHquote:
Geldt alleen voor vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn er al 2 geweest dus dokken maar
Kermit de kikker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef -Peach het volgende:
hoe installeer je dat ding?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Nfct het volgende:
[..]
Zie link in mn sig, kun je de tracks scrobblen, en door op het luidsprekertje te klikken de stream openen
Aan de andere kant stond een dikke pad... genaamd Pascalquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef -Peach het volgende:
ik heb er even een DM tegenaan gegooidquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leert ie alleen af met een time out. werkte vorige keer prima.
wie ben jij nou weer kneusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee joehoe, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je fucking irritant bezig bent.
Gewoon kappen oke?
het is groen en het zit in de darkroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitpakken met winrar oid, en dan de .jar file openen. Moet je wel java geïnstalleerd hebbenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe die er uit ziet?
Als het naar Dago is , Oe daar wordt ie bang vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er even een DM tegenaan gegooid
Post hier meer dan jou.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het is groen en het zit in de darkroomdie mop ken ik nog van mij Opa (en die goeie man is al 30 jaar doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het is groen en het zit in de darkroomKofi Anan in Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die editie met Sander en die in Breda waren veel minder dan dezequote:
quote:
ohw, geen exe file nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Nfct het volgende:
[..]
uitpakken met winrar oid, en dan de .jar file openen. Moet je wel java geïnstalleerd hebben
Dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt veel bijzonders is er niet gebeurd nee
nog niet zo lang blijkbaar want ik poste al aantal jaren eerder hier hoorquote:
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het naar Dago is , Oe daar wordt ie bang van
Als het naar FA is , lachen
Als blikken konden dodenquote:
Master of the subjectquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Of je zet een echte radio aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
En. kan je alleen door streamluisteren naar 3fm luisteren?
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?quote:
Dat zijn stel EGO's bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
als de PSV selectie erin past kunnen zij er ook nog wel bij
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
als de PSV selectie erin past kunnen zij er ook nog wel bij
Nee zou er ook nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?
nouja, ik bedoel dus dat je alleen door streamluisteren de scrobbler kan laten werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of je zet een echte radio aan.
die man zn bek moet toch zeer van al dat lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Die drummer probeert het te redden in z'n eentje
Ik snap even niet waar je het over hebt maar goed..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee zou er ook nog eens bij moeten komen
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelayquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?![]()
![]()
![]()
![]()
was niet naar jou toe maar naar PR inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?
oh, dubbelklikken op het station ;-)quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, ik bedoel dus dat je alleen door streamluisteren de scrobbler kan laten werken
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Wat was er met die losers van the voice? kwamen ze er niet in?
Dat heb ik dan helemaal gemist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelay
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?![]()
![]()
![]()
![]()
zo een mintgroene uit de 50iesquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of je zet een echte radio aan.
Sorry, moet even wat niveaus afdalen om jouw niveau te halen, mijn nederige excuses dat ik je te hoog inschatte.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap even niet waar je het over hebt maar goed..
Dat was toch best zielig, en het wordt alleen maar zieligerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelay
En een van 17k van PSV de clubquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met droge ogen een cheque van 2000 euro overhandigen
Buizenradioquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
zo een mintgroene uit de 50ies
Bedankt, dan snap ik iig. weer waar je het over hebt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sorry, moet even wat niveaus afdalen om jouw niveau te halen, mijn nederige excuses dat ik je te hoog inschatte.
maar op de cheque stond 17000 ofzo waarvan 2000 dus van hun was?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met droge ogen een cheque van 2000 euro overhandigen
17k de club, 2000 schrale euro's van de spelersquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar op de cheque stond 17000 ofzo waarvan 2000 dus van hun was?
Nee 2000 euro nog erbij van de spelers zelf. 17k was van de club.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar op de cheque stond 17000 ofzo waarvan 2000 dus van hun was?
Oh dawissiknie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
En 1000 euro van Koevermans persoonlijk, dat dan weer wel
Koevermans is sowieso een baas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
En 1000 euro van Koevermans persoonlijk, dat dan weer wel
nee, je hoeft niet via die vlc-link te luisteren. dat programmaatje haalt op 1 of andere manier wat 3fm draait. als je het programmaatje aanhebt hoef je niet eens een stream aan te hebben, de nummers wordt toch gescrobbeld. maar dat verneukt wel je stats natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, ik bedoel dus dat je alleen door streamluisteren de scrobbler kan laten werken
Hij heeft wel gelijk!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
lekker nummertje dit toch ook, jammer dat ie nu alleen met gorillaz bezig is (ook fantastisch, maar toch...)
Je moet eens naar de tekst van Parklife luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef dasorakel het volgende:
Geef mij ook maar song 2, te geniaal voor woorden
alleen verkeerde clubquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koevermans is sowieso een baas.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Veel plezier nog iedereen die blijft kijken/luisteren
Dat vind ik hun slechtstequote:
serieus:quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was niet naar jou toe maar naar PR inderdaad
En serieus: PurpleRose sideflikkerstraal een eind op, ik ben je echt spuugzat nu
Zit geen fuk joe in, geen hit.. maar wel vetquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk!
Dit is ook een hit:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Song 2 is het meest hersenloze nummer van Blur dat ik ken. Tof wel, maar ik snap niet dat je dat liever hoort. Zeker niet omdat je die altijd en overal al hoort.quote:
teksten? sorry is niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet eens naar de tekst van Parklife luisteren.
hoeveel zijn dat er in totaaal 24 ofzo??quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee 2000 euro nog erbij van de spelers zelf. 17k was van de club.
Ik ken niet eens andere van hunniequote:
presentquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Skiddilly een enorme hit vinden?
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef dasorakel het volgende:
[..]
teksten? sorry is niet zo mijn ding
met bubblesquote:
ikkequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
slaapsequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Leuker dan Helloquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben serieus, ik heb je een paar keer gewaarschuwd nu en je gaat gewoon door.quote:
Dat is überhaupt onmogeljik bij Blofnummers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef henkde_j het volgende:
Iemand die de hele tekst snapt van dit nummer?
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Song 2 is het meest hersenloze nummer van Blur dat ik ken. Tof wel, maar ik snap niet dat je dat liever hoort. Zeker niet omdat je die altijd en overal al hoort.
Ze wachten tot jij ze een p..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tof nummer, maar waarom doen ze niet gewoon leuk?
Dan moet je beter luisteren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Alle Blofnummers hebben zo'n gare tekst
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.
Die clipquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemen
Die is zo fijn hè. En Boys & Girls. En Parklife. Parklifequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemen
Kan mij voorstellen dat jij van blof diarree krijgtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Net over mijn toetsenbord gescheten.
Ik stond op en hield het echt niet mer.
ach joh knalt zo lekker uit de boxen.. kan ik enorm vrolijk van worden. Waarschijnlijk ook waarom ik lets dance to joy division lekker vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.
Ik wil niet weten hoe je typtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
En dat in Paradisoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef aight1 het volgende:
Hieeeeeeeeeeeeeer ben veilig
Hieeeeeeeeeeeeeeer ben ik sterk
hieeeeeeeeeeer ben ik heilig
dit is mijn kerk
Gratis de theme song doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef DaMook het volgende:
Hoeveel heeft blof eigenlijk betaald om zoveel nummers te mogen doen ??????
Hé postcountgeiler.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
volgens velen is heeft hij de beste stem van nederlandquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Die Pascal zingt altijd wel constant.
Wel op een pogostick dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
Dit is trouwens wel een lekker springnummer
Vind 'm ook wel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
volgens velen is heeft hij de beste stem van nederland
Inderdaad, die semi intellectuele lyrics van BLOF zijn echt af en toequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Alle Blofnummers hebben zo'n gare tekst
Ja lekker nummer om mee te bassenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef JaneDoe het volgende:
diet nummer heeft wel een lekker basloopje
Ja...van een flat op een roestig tuinhekje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
Dit is trouwens wel een lekker springnummer
Oftewel, stiekem krijgen ze er geld voor en daarom treden ze nu in het huis op. Geloof niet dat ze er zijn om leuk mee te doen enzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gratis de theme song doen.
Het is een denksportpuzzel!quote:
Onze chipsssss, wat doet uquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja...van een flat op een roestig tuinhekje.
Dan maar zingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, stiekem krijgen ze er geld voor en daarom treden ze nu in het huis op. Geloof niet dat ze er zijn om leuk mee te doen enzo.
Het ouwe werk van Blof is goed te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil Liefs Uit Londen. Of Dansen Aan Zee.
Dat of: Ze is er niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Biefstuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil een blofverbodquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Onjuist geantwoord!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, die semi intellectuele lyrics van BLOF zijn echt af en toe![]()
dit is meer een schietgebedje van iemand die net uit het vliegtuig gesprongen is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja...van een flat op een roestig tuinhekje.
Dat jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had liever een hyperactieve en leuke, lollige ilse gehad dan ditquote:
Ach er komt wel meer schijt uit jouw toetsenbord, maar dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Bij die eerste moest ik altijd aan mijn zus denken als zij op zee zat. En ik nog dacht dat ze geinteresseerd was in haar familie.quote:
Dan sla je liever de klap van een flat over denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dit is meer een schietgebedje van iemand die net uit het vliegtuig gesprongen is.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef JaneDoe het volgende:
diet nummer heeft wel een lekker basloopje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ultiem cowbellnummer: Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
Ja. Naakt onder de hemelquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het ouwe werk van Blof is goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |