Je moet eens naar de tekst van Parklife luisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef dasorakel het volgende:
Geef mij ook maar song 2, te geniaal voor woorden
alleen verkeerde clubquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koevermans is sowieso een baas.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Veel plezier nog iedereen die blijft kijken/luisteren
Dat vind ik hun slechtstequote:
serieus:quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was niet naar jou toe maar naar PR inderdaad
En serieus: PurpleRose sideflikkerstraal een eind op, ik ben je echt spuugzat nu
Zit geen fuk joe in, geen hit.. maar wel vetquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk!
Dit is ook een hit:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Song 2 is het meest hersenloze nummer van Blur dat ik ken. Tof wel, maar ik snap niet dat je dat liever hoort. Zeker niet omdat je die altijd en overal al hoort.quote:
teksten? sorry is niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet eens naar de tekst van Parklife luisteren.
hoeveel zijn dat er in totaaal 24 ofzo??quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee 2000 euro nog erbij van de spelers zelf. 17k was van de club.
Ik ken niet eens andere van hunniequote:
presentquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Skiddilly een enorme hit vinden?
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef dasorakel het volgende:
[..]
teksten? sorry is niet zo mijn ding
met bubblesquote:
ikkequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
slaapsequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Leuker dan Helloquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben serieus, ik heb je een paar keer gewaarschuwd nu en je gaat gewoon door.quote:
Dat is überhaupt onmogeljik bij Blofnummers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef henkde_j het volgende:
Iemand die de hele tekst snapt van dit nummer?
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Song 2 is het meest hersenloze nummer van Blur dat ik ken. Tof wel, maar ik snap niet dat je dat liever hoort. Zeker niet omdat je die altijd en overal al hoort.
Ze wachten tot jij ze een p..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tof nummer, maar waarom doen ze niet gewoon leuk?
Dan moet je beter luisteren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Alle Blofnummers hebben zo'n gare tekst
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.
Die clipquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemen
Die is zo fijn hè. En Boys & Girls. En Parklife. Parklifequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
100% eens. Coffe & TV is echt een stuk beter om maar eens een nummertje te noemen
Kan mij voorstellen dat jij van blof diarree krijgtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Net over mijn toetsenbord gescheten.
Ik stond op en hield het echt niet mer.
ach joh knalt zo lekker uit de boxen.. kan ik enorm vrolijk van worden. Waarschijnlijk ook waarom ik lets dance to joy division lekker vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan vind ik het neit gek dat je Song 2 leuker vindt.
Ik wil niet weten hoe je typtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
Net over mijn toetsenbord gescheten.
Ik stond op en hield het echt niet mer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |