Nee zou er ook nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?
nouja, ik bedoel dus dat je alleen door streamluisteren de scrobbler kan laten werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of je zet een echte radio aan.
die man zn bek moet toch zeer van al dat lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Die drummer probeert het te redden in z'n eentje
Ik snap even niet waar je het over hebt maar goed..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee zou er ook nog eens bij moeten komen
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelayquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?![]()
![]()
![]()
![]()
was niet naar jou toe maar naar PR inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij reageerde op Purplerose niet op mij. Ik post toch geen kermits meer?
oh, dubbelklikken op het station ;-)quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, ik bedoel dus dat je alleen door streamluisteren de scrobbler kan laten werken
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Wat was er met die losers van the voice? kwamen ze er niet in?
Dat heb ik dan helemaal gemist.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelay
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht eens, je wilt zeggen dat de spelers ook daadwerkelijk zijn geweest om de cheque aan te bieden?![]()
![]()
![]()
![]()
zo een mintgroene uit de 50iesquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of je zet een echte radio aan.
Sorry, moet even wat niveaus afdalen om jouw niveau te halen, mijn nederige excuses dat ik je te hoog inschatte.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap even niet waar je het over hebt maar goed..
Dat was toch best zielig, en het wordt alleen maar zieligerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stuk of 11 man ja onder aanvoering van afelay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |