Duitse nasynchronisatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
geluid 101tv loopt niet helemaal gelijk meer met bewegingen van de monden
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede radio stem
Zo'n typisch stemmetje voor de radio.
Ow is dat hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is allemaal playback dat die Ekdom doet he.
Schaam op jou!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam er weer eens pas heel laat achter dat het een cover was
Die ander is ook van 11 topics terugquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is de officiele lapo opener
Dat heb ik met zangersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.
Moet je even het kanaal veranderen of de box uitzetten. Doet ie het weer goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
geluid 101tv loopt niet helemaal gelijk meer met bewegingen van de monden
dit is toch een cover van supertramp?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zat al te kijken, maar jij was snellerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ander is ook van 11 topics terug
Mijn moeder zong hem mee en ik snapte niet waaromquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht ook ff wtf? maar toen zag ik het topicnummerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ander is ook van 11 topics terug
Ghislaine vond ik anders altijd wel een leuke radiostem hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.
meer een vage mix met een nummer van Supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is toch een cover van supertramp?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ghislaine vond ik anders altijd wel een leuke radiostem hebben.
Pfff je moet er eens mee samenwonen oid.. dan ben je blij dat t alleen op de radio isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
link?quote:
quote:
maar, het origineel is dus van supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een vage mix met een nummer van Supertramp
"Een nummer" is in deze "Breakfast in America"quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een vage mix met een nummer van Supertramp
Hier sneeuwt het weer een tijdje en ik kan morgen dus weer 10 minuten eerder m'n nest uit om alle zooi van m'n auto af te vegen en krabben.quote:
Was zojuist zo ongeveer vastgevroren aan de vlaggenmast toen ik kerstverlichting wilde ophangenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
fakking koude noordoosten wind he, verschrikkelijk, hier ook
Ik ben er zelf een joh.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Pfff je moet er eens mee samenwonen oid.. dan ben je blij dat t alleen op de radio is
Ja hallo, ik heb alles van Supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Een nummer" is in deze "Breakfast in America".
hier in zuidholland ook!quote:
Dacht het welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is toch een cover van supertramp?
Jij kunt nog met de auto... ik moet fietsen en met de trein.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer een tijdje en ik kan morgen dus weer 10 minuten eerder m'n nest uit om alle zooi van m'n auto af te vegen en krabben.
Oh die.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef RoelJewel het volgende:
Hallo @gerardekdom
#SR10 #3FM #040 #Eindhoven - http://moby.to/rcie3r
Behalve rond SRquote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is dat digitale station waar amper iemand naar kijkt.
Hij bedoelde dat er 150 euro is geboden op 'Mens' van Bløf.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef schommelstoel het volgende:
één of ander mens heeft 150 euro geboren.
Mens, denigrerend woord dat je daar gebruikt giel
Lekkahquote:
quote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:
's Morgens van 6 tot 10 Gielquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
kijkt er ooit iemand 101.tv om haar kwaliteitsprogrammas, behalve als 3fm erop uitzend.
Kijk regelmatig, hebben vaak wel leuke dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
kijkt er ooit iemand 101.tv om haar kwaliteitsprogrammas, behalve als 3fm erop uitzend.
Supertramp isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht dus zo, toen mijn vader die collectie uit de kast haalde van supertramp, wat een slome cover...
Of iets geven.quote:
Grenadine?quote:
sowieso nederland24, waar contstant herhalingen op te zien zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
scrobbler?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen Last shadow puppets heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Waarom zou je bits uit series kijken als je de hele serie via uitzendinggemist terug kan zien?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
kutstem, kutteksten
doe maar een koptelefoonconcert!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen nog een dagje werk en dan lang weekendMooi moment nu Blof aan het spelen is.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
kutstem, kutteksten
doe maar een koptelefoonconcert!
scrobbler loopt te kuttenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
23:31| Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement
Die heb ik gemist?
Ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan ze nu tig nummers optreden in het glazen huis en dan morgen herhalen op dat podium?
Alleen geschiedenistv en hollanddoc vind ik de moeite waard, de rest is zooi die je makkelijk terugkijken kanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sowieso nederland24, waar contstant herhalingen op te zien zijn
Vastquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan ze nu tig nummers optreden in het glazen huis en dan morgen herhalen op dat podium?
101tv is ook wel tofquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen geschiedenistv en hollanddoc vind ik de moeite waard, de rest is zooi die je makkelijk terugkijken kan
= gefixtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef hole1988 het volgende:
@alors kun je deze video toevoegen in de OP
Daar hadden ze alles wel met haar gedaanquote:
En Lucille gister ook al! En dan zeggen dat in het GH zitten zo moeiljik is.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef heloef het volgende:
Die Ekdom pakt gewoon even Gerrie op der bek.![]()
Gerrie![]()
![]()
ze moeten van 12 naar 4 kanalen gaan lijkt me veel intressanterquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen geschiedenistv en hollanddoc vind ik de moeite waard, de rest is zooi die je makkelijk terugkijken kan
Daar zijn ze niet voorgekomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan geen koptelefoonconcert doen?
Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En Lucille gister ook al! En dan zeggen dat in het GH zitten zo moeiljik is.
Dat zou wel beter zijn, hoeven wij het niet te horenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
eindhoven hehquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Kijk iedereen buiten uit z'n dak gaan. NOT!
Houdoe!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen, ik ga even een borrel doen en een docu kijken.
Tot later in de nacht
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen, ik ga even een borrel doen en een docu kijken.
Tot later in de nacht
Hangt er helemaal vanaf, op geschiedenis24 hoef ik de dingen van best24 niet te zien bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze moeten van 12 naar 4 kanalen gaan lijkt me veel intressanter
Dan is het bijna je favo bandquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Gadver dit is slecht. Mijn minst favoriete band van NL op Kane, Go back to the zoo en Moke na
Ik vind het niet heel ergquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn, hoeven wij het niet te horen.
quote:
Juistquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft niks met Eindhoven te maken, alles met het nummer.
lucille wilde hem eigenlijk op zn voorhoofd doenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En Lucille gister ook al! En dan zeggen dat in het GH zitten zo moeiljik is.
quote:
Ik was het zeker niet van plan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik voel me vermoeidheid wegtrekken, maar of het 6 uur wordt dunnow
ze zijn zo arrogaaahaantttt. En staan op het podium alsof ze gedongen werden met een gloeiende stalen staaf.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz vind moke op zich best goed... alleen niet voor een heel concert
laten we elkaar geen mietje noemenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat wordt het vanzelfquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Die hards hier gaan tot 6quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet van plan.
Ik zie nauwelijks scherp.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Klinkt gewoon goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Klinkt een beetje als Arctic Monkeys
Hij zit daar alleen om te zingen en muziek te maken maar gezellig doen, ho maar. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, maar toch. Geef je koptelefoonconcert en maak dan plaats voor een gast die ook eens wat mee wil lullen met de dj's.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Paskal staat zich volgens mij gruwelijk te irriteren aan zijn kop te zien
Dat had ik toen straks en elke keer dat je 3 seconden mist en dan wakker schud..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks scherp.
Dat is het ook (deels)quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Klinkt een beetje als Arctic Monkeys
hmmz ja heb ze op LL zien staan in 2009 toen zag t er idd zo uit... maar was pas in HMH met metropole en dat was wel prima..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ze zijn zo arrogaaahaantttt. En staan op het podium alsof ze gedongen werden met een gloeiende stalen staaf.
ik moet ook vroeg op, om 7 uur boodschappen doenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik blijf nog 3 kwartier..... moet morgenochtend weer om 05:30 op
Wel de best geklede band van NLquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ze zijn zo arrogaaahaantttt. En staan op het podium alsof ze gedongen werden met een gloeiende stalen staaf.
Goed gezegdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zit daar alleen om te zingen en muziek te maken maar gezellig doen, ho maar. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, maar toch. Geef je koptelefoonconcert en maak dan plaats voor een gast die ook eens wat mee wil lullen met de dj's.
Die wilt gewoon een nummer met de titel "keihard neuken" maken, maar dat word door zn tekstschrijver verbasterd tot "rode bloemen".quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Paskal staat zich volgens mij gruwelijk te irriteren aan zijn kop te zien
Was er laatst geen docu van Blof gemaakt waaruit blijkt dat hij zich eigenlijk veel beter voelt dan de rest van de band?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zit daar alleen om te zingen en muziek te maken maar gezellig doen, ho maar. Valt ook wat voor te zeggen natuurlijk, maar toch. Geef je koptelefoonconcert en maak dan plaats voor een gast die ook eens wat mee wil lullen met de dj's.
05.30 Same herequote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik blijf nog 3 kwartier..... moet morgenochtend weer om 05:30 op
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wilt gewoon een nummer met de titel "keihard neuken" maken, maar dat word door zn tekstschrijver verbasterd tot "rode bloemen".
Echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was er laatst geen docu van Blof gemaakt waaruit blijkt dat hij zich eigenlijk veel beter voelt dan de rest van de band?
Nee dat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat had ik toen straks en elke keer dat je 3 seconden mist en dan wakker schud..
Hmm heb ze drie keer gezien (en heb ze bediend en toen gingen ze janken over ijsblokjes die we niet hadden ivm een stadhuis waar geen vriezer wasquote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz ja heb ze op LL zien staan in 2009 toen zag t er idd zo uit... maar was pas in HMH met metropole en dat was wel prima..
Arctic monkeys staan er trouwens ook heel laf en ongeinteresseerd bij op t podium, maar wel erg goed
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wilt gewoon een nummer met de titel "keihard neuken" maken, maar dat word door zn tekstschrijver verbasterd tot "rode bloemen".
Idd, maar als je dan gaat slapen heb je nog wat aan je nacht!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef dasorakel het volgende:
[..]
mooie tijd, heb je nog wat aan je dag
Heb er ook geen probleem mee, alleen eraf komen is altijd even lastigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef dasorakel het volgende:
[..]
mooie tijd, heb je nog wat aan je dag
Nou, aai over de bol hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, topiclijst 3fmfan, weer uitgebreid met 20 topic
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, topiclijst 3fmfan, weer uitgebreid met 20 topic
Ik dacht daar iets over gelezen te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?
Die doet ooit nog wel eens een Ed Kowalczykje.
nu al zeiken terwijl de graveyard nog niet eens begonnen isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Lucille voegde wat toe, maar Blof eigenlijk niks
Volgens mij wilde de tekstschrijver er keihard nueken van maken en maakte paskal er rode bloemen van.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
nou ik zie toch wel een behoorlijk verschil hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu al zeiken terwijl de graveyard nog niet eens begonnen is
Hmmz nee klopt qua optreden spat t er niet bepaald vanaf.. bij arctic monkeys trek ik dat toch beterquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat nietmaar toch.
[..]
Hmm heb ze drie keer gezien (en heb ze bediend en toen gingen ze janken over ijsblokjes die we niet hadden ivm een stadhuis waar geen vriezer was) en alle drie de keren vond ik het zo. Goede muziek, en allemaal goed enzo, maar gewoon niet interessant om naar te kijken.
Wtf, dat is toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.
Misschien kunnen ze ook Proud Mary spelenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik wist wel dat ze zo gek loopt, maar ik wist niet dat ze zo tof wasquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.
Hier een 400D..quote:
Waarom zou ik me interesseren voor Lucille Werner?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch algemeen bekend.
Ze spelen liedjesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
lucile voegde tijdens de graveyard ook niets toe, zo stil als wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik zie toch wel een behoorlijk verschil hoor
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zou ik me interesseren voor Lucille Werner?
Dat was echt fantastischquote:
Ja maar af en toe een nummer spelen vind ik niet echt wat toevoegenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook Proud Mary spelen
Hoezo?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat van fotograferen he?
Zoo, dat zijn flinke jopenquote:
Stiekem is ie van mn maquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |