Duitse nasynchronisatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
geluid 101tv loopt niet helemaal gelijk meer met bewegingen van de monden
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede radio stem
Zo'n typisch stemmetje voor de radio.
Ow is dat hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is allemaal playback dat die Ekdom doet he.
Schaam op jou!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam er weer eens pas heel laat achter dat het een cover was
Die ander is ook van 11 topics terugquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is de officiele lapo opener
Dat heb ik met zangersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.
Moet je even het kanaal veranderen of de box uitzetten. Doet ie het weer goed.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
geluid 101tv loopt niet helemaal gelijk meer met bewegingen van de monden
dit is toch een cover van supertramp?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zat al te kijken, maar jij was snellerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ander is ook van 11 topics terug
Mijn moeder zong hem mee en ik snapte niet waaromquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht ook ff wtf? maar toen zag ik het topicnummerquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ander is ook van 11 topics terug
Ghislaine vond ik anders altijd wel een leuke radiostem hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van vrouwen op de radio, niet zozeer omdat ze vervelend zijn, maar ik houd niet van vrouwenstemmen om naar te luisteren haha. Daarom vind ik Annemiek ook irritant. Ze draait altijd toffe muziek enzoooo. Maar vrouwenstem enzo jaja.
meer een vage mix met een nummer van Supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is toch een cover van supertramp?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ghislaine vond ik anders altijd wel een leuke radiostem hebben.
Pfff je moet er eens mee samenwonen oid.. dan ben je blij dat t alleen op de radio isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
link?quote:
quote:
maar, het origineel is dus van supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een vage mix met een nummer van Supertramp
"Een nummer" is in deze "Breakfast in America"quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een vage mix met een nummer van Supertramp
Hier sneeuwt het weer een tijdje en ik kan morgen dus weer 10 minuten eerder m'n nest uit om alle zooi van m'n auto af te vegen en krabben.quote:
Was zojuist zo ongeveer vastgevroren aan de vlaggenmast toen ik kerstverlichting wilde ophangenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
fakking koude noordoosten wind he, verschrikkelijk, hier ook
Ik ben er zelf een joh.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Pfff je moet er eens mee samenwonen oid.. dan ben je blij dat t alleen op de radio is
Ja hallo, ik heb alles van Supertrampquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Een nummer" is in deze "Breakfast in America".
hier in zuidholland ook!quote:
Dacht het welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is toch een cover van supertramp?
Jij kunt nog met de auto... ik moet fietsen en met de trein.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer een tijdje en ik kan morgen dus weer 10 minuten eerder m'n nest uit om alle zooi van m'n auto af te vegen en krabben.
Oh die.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef RoelJewel het volgende:
Hallo @gerardekdom
#SR10 #3FM #040 #Eindhoven - http://moby.to/rcie3r
Behalve rond SRquote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is dat digitale station waar amper iemand naar kijkt.
Hij bedoelde dat er 150 euro is geboden op 'Mens' van Bløf.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef schommelstoel het volgende:
één of ander mens heeft 150 euro geboren.
Mens, denigrerend woord dat je daar gebruikt giel
Lekkahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |