Ik vind het echt een geweldig nummer, ben ik dan de enige?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens.. ze hebben zoveel pareltjes gemaakt, maar dit is gewoon wat minder
Vies vuil varken, dat is het, niet leuk ook nog eens....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Wat hebben jullie tegen RoosZe doet een tikkie overdreven, okay, maar is wel enthousiast toch
HIV infecteert harder dan ik genezen kanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het regent harder dan ik hebben kan! harder dan ik drinken kan!
duim?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
Roos, ga naar huis en stop iets in je d...
nou nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vies vuil varken, dat is het, niet leuk ook nog eens....
Ik vind d'r gewoon irritant praten, weet niet eens hoe ze er uitziet.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die klagen op Roos doen dat om dat ze alleen naar den buitenkant kijken van mensen.
Jammer
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef DaMook het volgende:
Waarom noemen ze gerard iedere keer geer, geer vind ik niet echt een originele afkorting gezien een of andere kwal die al gebruikt
.
"deurgat"?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
Roos, ga naar huis en stop iets in je d...
Nee hoor dikke mensen zijn doorgaans erg gezellig, deze dikke trol is irritant!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die klagen op Roos doen dat om dat ze alleen naar den buitenkant kijken van mensen.
Jammer
Nou die binnenkant hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Jammer
Vet!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
In het voorprogramma van Madonna 2 jaar geleden
Roderick? Diederick?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?.
Geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?.
aaah nastyquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou die binnenkant hoef ik niet te zien.
(Kaastosti)
Ze heeft wel een goede radio stemquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind d'r gewoon irritant praten, weet niet eens hoe ze er uitziet.
Lijkt me een tof wijf. Vind haar zwaar irritant als dj maar ze lijkt me toch tof. Tsja, daar doe je niks aan.quote:
dit dusquote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me een tof wijf. Vind haar zwaar irritant als dj maar ze lijkt me toch tof. Tsja, daar doe je niks aan.
Hahahaha idd afzeiken die vatsige doos....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
Zo te ruiken sta ook jij wijd open
't Is allemaal playback dat die Ekdom doet he.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
geluid 101tv loopt niet helemaal gelijk meer met bewegingen van de monden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |