Ik vind het echt een geweldig nummer, ben ik dan de enige?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens.. ze hebben zoveel pareltjes gemaakt, maar dit is gewoon wat minder
Vies vuil varken, dat is het, niet leuk ook nog eens....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Wat hebben jullie tegen RoosZe doet een tikkie overdreven, okay, maar is wel enthousiast toch
HIV infecteert harder dan ik genezen kanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het regent harder dan ik hebben kan! harder dan ik drinken kan!
duim?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
Roos, ga naar huis en stop iets in je d...
nou nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vies vuil varken, dat is het, niet leuk ook nog eens....
Ik vind d'r gewoon irritant praten, weet niet eens hoe ze er uitziet.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die klagen op Roos doen dat om dat ze alleen naar den buitenkant kijken van mensen.
Jammer
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef DaMook het volgende:
Waarom noemen ze gerard iedere keer geer, geer vind ik niet echt een originele afkorting gezien een of andere kwal die al gebruikt
.
"deurgat"?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
Roos, ga naar huis en stop iets in je d...
Nee hoor dikke mensen zijn doorgaans erg gezellig, deze dikke trol is irritant!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen die klagen op Roos doen dat om dat ze alleen naar den buitenkant kijken van mensen.
Jammer
Nou die binnenkant hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef schommelstoel het volgende:
Jammer
Vet!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
In het voorprogramma van Madonna 2 jaar geleden
Roderick? Diederick?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?.
Geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze mij Rick terwijl ik niet zo heet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |