Ik dacht daar iets over gelezen te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?
Die doet ooit nog wel eens een Ed Kowalczykje.
nu al zeiken terwijl de graveyard nog niet eens begonnen isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Lucille voegde wat toe, maar Blof eigenlijk niks
Volgens mij wilde de tekstschrijver er keihard nueken van maken en maakte paskal er rode bloemen van.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die wilt gewoon een nummer met de titel "keihard neuken" maken, maar dat word door zn tekstschrijver verbasterd tot "rode bloemen".
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
nou ik zie toch wel een behoorlijk verschil hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu al zeiken terwijl de graveyard nog niet eens begonnen is
Hmmz nee klopt qua optreden spat t er niet bepaald vanaf.. bij arctic monkeys trek ik dat toch beterquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat nietmaar toch.
[..]
Hmm heb ze drie keer gezien (en heb ze bediend en toen gingen ze janken over ijsblokjes die we niet hadden ivm een stadhuis waar geen vriezer was) en alle drie de keren vond ik het zo. Goede muziek, en allemaal goed enzo, maar gewoon niet interessant om naar te kijken.
Wtf, dat is toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.
Misschien kunnen ze ook Proud Mary spelenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik wist wel dat ze zo gek loopt, maar ik wist niet dat ze zo tof wasquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om haar te zien hè. Ik ken haar alleen maar van Lingo vroegâh en wist helemaal niet dat ze zo gek liep.
Hier een 400D..quote:
Waarom zou ik me interesseren voor Lucille Werner?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch algemeen bekend.
Ze spelen liedjesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
lucile voegde tijdens de graveyard ook niets toe, zo stil als wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik zie toch wel een behoorlijk verschil hoor
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zou ik me interesseren voor Lucille Werner?
Dat was echt fantastischquote:
Ja maar af en toe een nummer spelen vind ik niet echt wat toevoegenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook Proud Mary spelen
Hoezo?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat van fotograferen he?
Zoo, dat zijn flinke jopenquote:
Stiekem is ie van mn maquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |