ik las net: witte geil? omdat jij dit zeiquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
Echt, zelfs vieze sapjes kan ie geil maken.
Vieze sapjes zijn wel vaker geil toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de teringquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Vieze sapjes zijn wel vaker geil toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las net: witte geil? omdat jij dit zei
je bent een moeder?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit liedje is gemaakt voor mij, I tell ya.
Die heeft deze gecovertquote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHA ohhhhhhhhh in iTunes staat deze bij mij onder Alanis Morissette.
Rode paprika.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je het noemt, smerige zooi(maar dan ben ik er ook allergisch voor).
Yeah I know, maar ik heb deze versie. Even veranderen hehe.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft deze gecovert
Die heb ik net naast Morissettequote:
Goede presentatiequote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
3FM dj's presenteren 3 On Stage op Nederland 3
Een wrap?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I'm a little bit of everything, all roled into one.
Veenstra presenteert, is dat dan het einde van Ekstra weekend?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Zo! En waar komt die hersenkronkel vandaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Veenstra presenteert, is dat dan het einde van Ekstra weekend?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
quote:De presentatie van de uitzendingen is in handen van Sander Lantinga, Michiel Veenstra en Eric Corton.
geld ophalen bij de Plusquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef -Peach het volgende:
Geld ik heb geld ik heb geld opgehaald.
Ja.. ik dacht vrijdag en veronderstelde live, ging heel snel allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo! En waar komt die hersenkronkel vandaan?
Dat kan toch helemaal niet!?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geloof dat ik skunk anansie
dat joch met terugwerkende kracht een schop voor zn hol!quote:
UPC hè.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef sjakie007 het volgende:
Verbinding met upc center is niet echt vlekkeloos...
Ik 2. Want die 2 gesigneerde doe ik niet weg.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een badeend over om te veilen
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef sjakie007 het volgende:
Verbinding met upc center is niet echt vlekkeloos...
Dat gaat al snel in vergelijking met Di-Rectquote:
Heeft iemand op jouw eend gekalkt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik 2. Want die 2 gesigneerde doe ik niet weg.
Nou, ondanks dat ik die Marcel een ver-schrik-ke-lijk slechte zanger vind, hoor ik toch liever Di-rect dan Caro.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat gaat al snel in vergelijking met Di-Rect
Lag nog onder een matrasquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Iemand heeft een sok geld gebracht
Zo slecht is Marcel niet, maar Caro is sowieso beterquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat ik die Marcel een ver-schrik-ke-lijk slechte zanger vind, hoor ik toch liever Di-rect dan Caro.
Yup, een door Michiel en (collectors item!) een door Maricha.quote:
Volgend jaar wil ik een regenpijp met kleingeld vullenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Iemand heeft een sok geld gebracht
Zondequote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, een door Michiel en (collectors item!) een door Maricha.
Het ene sluit het andere niet uit, maar de kans is kleinquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde al gaan vragen of je d'r kende.
Je Mori Kante veel doneren, dan ben je blut.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
zit te broeden op een woordgrap met mori kante, maar hij komt er niet uit
Neuken?quote:
Ze heet Afra.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, maar de kans is klein
Het is Mory Kante!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je Mori Kante veel doneren, dan ben je blut.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je Mori Kante veel doneren, dan ben je blut.
Met Lily Allen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Met wie?
[..]
Die ken ik wel eentje, maar da's vast een andere
Ik schrok ook een beetje.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
tering, is de tweede keer dat die paskal ineens opduikt vlak voor die camera
Nee, dank jequote:
Als er maar eentje is dan zal het dezelfde wel zijnquote:NIETES er is maar één Afra.Ze heeft me een liefdesbrief geschreven echt waar
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
tering, is de tweede keer dat die paskal ineens opduikt vlak voor die camera
Ik heb vandaag Mexicaans gegeten.quote:
Ik ken één Afra. Die is iets van 70. Die zal het wel niet zijn, he?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met Lily Allen!
NIETES er is maar één Afra.Ze heeft me een liefdesbrief geschreven echt waar
![]()
![]()
Nee, ze is 34quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken één Afra. Die is iets van 70. Die zal het wel niet zijn, he?
Pass the dutchie...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Zo, ben er moe van.
Heb nu wel een jointje verdient, om mijn zoetgevooisde stemmetje te onderhouden
Oh een joint past goed bij het imago van de Disney chicks tegenwoordig!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Zo, ben er moe van.
Heb nu wel een jointje verdient, om mijn zoetgevooisde stemmetje te onderhouden
Ik twee jaar terug ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Mexicaans gegeten.!
Echte bazen smoken een bong zoals Miley.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh een joint past goed bij het imago van de Disney chicks tegenwoordig!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh een joint past goed bij het imago van de Disney chicks tegenwoordig!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Nine in the afternoon. Dakantochhelemaalnietimuuurrrr.
Ojee, en nu?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb precies een week geleden nog een joint gerookt met Afra.
Mileyquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echte bazen smoken een bong zoals Miley.
Heb nog niks gegeten door alle zing-weeromstuit! Maar ik zal straks wel een vreetkick als een malle krijgen.quote:
Welke Frans?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef alors het volgende:
Clementine, dat was zo'n franse serie die wij voor Frans altijd moesten kijken!
Mee eensquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Liefs uit Londen![]()
Een van de weinige mooie nummers van Blof
Ik heb er ook al een paar gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik heb ze binnen voor vandaag
INderdaad, en Hier aan de kust gaat ook nog wel, maar de rest is jammerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Liefs uit Londen![]()
Metropole cd is best te pruimenquote:
Zeg dat je in het buitenland zitquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
Hmz, krijg een kerstkaart binnen van een goede vriendin die me uitnodigt voor "om iets gezelligs te gaan doen met zn tweetjes...".En dat zit er van mijn kant niet in...
Lastig om dat een beetje netjes af te slaan..
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Ik vind Mooie Dag ook mooi... Maar van de rest moet ik niet zoveel hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Liefs uit Londen![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg dat je in het buitenland zit
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Ik zag er gisteren ook een lopen, maar ik weet ook niet wat het wasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Industrial Design Studenten uit Eindhoven.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Hoeveel was het?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.
Drieduizendzoveel geloof ik.quote:
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoeldequote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is zelfs een fantopic voor me gemaakt
Paar duizend euro maarquote:
quote:
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoelde
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.
Jezus, bent wel heel verwend.quote:
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruitquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellen
Independence Day.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruit
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef alors het volgende:
Lekker spontaan steeds dat Hello van tevoren aankondigen
Halloin.quote:
Da's ergens te horen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerd
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijksquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, bent wel heel verwend.
't is wel tof dat ze geld geven, maar dat ze daar zo'n circus van maken is wel.. apart.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijks
Die pakken hebben bijna een derde van het bedrag gekost
quote:
ik vind het ook niks hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Ik ben 20 jaar oud.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Bellatrix, ik ben zo benieuwd hoe oud je bent, of is dat PRIVE?
die zijn ook nergensquote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik kon alleen de filmpjes nergens vinden
Hoe oud dan?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
Shownieuws item is aan het uploadenZowel de SR als SBS kant heb ik
vet jaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga volgend jaar denk ik zo'n ding doen dat je met een ei begint en het dan voor steeds iets duurder ruilt.
Da mende niequote:
Laast dat van mij maar zitten trouwens, zo spannend is het ook weer niet om mezelf steeds in beeld te zien haha.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
Shownieuws item is aan het uploadenZowel de SR als SBS kant heb ik
Hmz, via kerstkaart. En mijn kaartje heb ik al naar haar gestuurd.quote:
nee vind ik echt een leuk idee!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch of niet?
Jaaaaa.quote:
Haha okeeee nicequote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee vind ik echt een leuk idee!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Doe mij de vorige maar weer, zelfs van Blöf
Nah... niet goed in beeld gebracht en sowieso weinig aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Die flashmob, was die de moeite waard? Dan zoek ik hem straks even op om te uploaden.
Was het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Die flashmob, was die de moeite waard? Dan zoek ik hem straks even op om te uploaden.
Ok, dan gooi ik alleen deze Hello online, want deze is al anders dan die 1e die ik er op hebquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... niet goed in beeld gebracht en sowieso weinig aan.
Een goeie wordt sowieso niet aangekondigdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn maar weinig écht goede flashmobs.
het goede is er ook wel van af.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn maar weinig écht goede flashmobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |