quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg dat je in het buitenland zit
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Ik zag er gisteren ook een lopen, maar ik weet ook niet wat het wasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Industrial Design Studenten uit Eindhoven.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Hoeveel was het?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.
Drieduizendzoveel geloof ik.quote:
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoeldequote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is zelfs een fantopic voor me gemaakt
Paar duizend euro maarquote:
quote:
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoelde
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.
Jezus, bent wel heel verwend.quote:
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruitquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellen
Independence Day.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruit
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef alors het volgende:
Lekker spontaan steeds dat Hello van tevoren aankondigen
Halloin.quote:
Da's ergens te horen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerd
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijksquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, bent wel heel verwend.
't is wel tof dat ze geld geven, maar dat ze daar zo'n circus van maken is wel.. apart.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijks
Die pakken hebben bijna een derde van het bedrag gekost
quote:
ik vind het ook niks hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Ik ben 20 jaar oud.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Bellatrix, ik ben zo benieuwd hoe oud je bent, of is dat PRIVE?
die zijn ook nergensquote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik kon alleen de filmpjes nergens vinden
Hoe oud dan?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
Shownieuws item is aan het uploadenZowel de SR als SBS kant heb ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |