quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg dat je in het buitenland zit
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Ik zag er gisteren ook een lopen, maar ik weet ook niet wat het wasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Weet er iemand trouwens wat er nou met die paarse mannetjes en "Nog x aantal uur" was?
Industrial Design Studenten uit Eindhoven.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Hoeveel was het?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Studentenvereniging en ze telden af naar de bekendmaking van de cheque en die was gister.
Drieduizendzoveel geloof ik.quote:
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoeldequote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is zelfs een fantopic voor me gemaakt
Paar duizend euro maarquote:
quote:
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, op Fok, ik dacht dat je IRL bedoelde
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Volgens mij telden ze gewoon af totdat ze hun bedrag bekend maakten, dat was alles.
Jezus, bent wel heel verwend.quote:
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruitquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar op Fok vind ik ook tellen
Independence Day.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké, dacht dat het aftellen was naar een alien invasie/terroristische aanslag. Of een cheque. Ik hoopte natuurlijk het laatste.
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, is toch ietsje minder, maar vooruit
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef alors het volgende:
Lekker spontaan steeds dat Hello van tevoren aankondigen
Halloin.quote:
Da's ergens te horen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het ging over m'n zang, dus ergens op gebaseerd
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijksquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, bent wel heel verwend.
't is wel tof dat ze geld geven, maar dat ze daar zo'n circus van maken is wel.. apart.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kom op, als je zoveel aandacht trek kom dan ook met wat fatsoenlijks
Die pakken hebben bijna een derde van het bedrag gekost
quote:
ik vind het ook niks hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind weinig spontaan aan dat hele nummer
Ik ben 20 jaar oud.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Bellatrix, ik ben zo benieuwd hoe oud je bent, of is dat PRIVE?
die zijn ook nergensquote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik kon alleen de filmpjes nergens vinden
Hoe oud dan?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
Shownieuws item is aan het uploadenZowel de SR als SBS kant heb ik
vet jaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga volgend jaar denk ik zo'n ding doen dat je met een ei begint en het dan voor steeds iets duurder ruilt.
Da mende niequote:
Laast dat van mij maar zitten trouwens, zo spannend is het ook weer niet om mezelf steeds in beeld te zien haha.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
Shownieuws item is aan het uploadenZowel de SR als SBS kant heb ik
Hmz, via kerstkaart. En mijn kaartje heb ik al naar haar gestuurd.quote:
nee vind ik echt een leuk idee!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch of niet?
Jaaaaa.quote:
Haha okeeee nicequote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee vind ik echt een leuk idee!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Doe mij de vorige maar weer, zelfs van Blöf
Nah... niet goed in beeld gebracht en sowieso weinig aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Die flashmob, was die de moeite waard? Dan zoek ik hem straks even op om te uploaden.
Was het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Die flashmob, was die de moeite waard? Dan zoek ik hem straks even op om te uploaden.
Ok, dan gooi ik alleen deze Hello online, want deze is al anders dan die 1e die ik er op hebquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... niet goed in beeld gebracht en sowieso weinig aan.
Een goeie wordt sowieso niet aangekondigdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn maar weinig écht goede flashmobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |