quote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
RT @rjdolislager: Voor elke retweet van dit bericht maak ik ¤ 1,- over aan #SR10 #tweetomdathetkan
RT @Renspk: Ik start ook een actie; ik doneer ¤10,- aan #SR10 bij elke retweet! #RT
Wat een neuzen, net alsof ze dat echt doen
Bertje van Lent en Michiel Veenstra erbijquote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard moet eens alleen in het glazen huis
Deel met onsquote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef miieejj het volgende:
Die tweets van nicole de vrouw van gerard.. die zijn leuk om te lezen
Link?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef miieejj het volgende:
Die tweets van nicole de vrouw van gerard.. die zijn leuk om te lezen
Eens maar blijkbaar mag en wil hij niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef Piles het volgende:
Stenders moet er weer eens in, geen enkele editie gaat die overtreffen
Lapohunten dan maarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef donroyco het volgende:
Kut, nu schiet me een betere TT binnen.
Pak de fohnquote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet naar de WC maar er is geen wcpapier hier en ik heb geen zin om te gaan halen.
Tissues, keukenrol, krant!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet naar de WC maar er is geen wcpapier hier en ik heb geen zin om te gaan halen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bertje van Lent en Michiel Veenstra erbij
dan gooi ik mn schoonmoeder eropquote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef cheese. het volgende:
Iemand hier, die een 3G 8GB wil kopen ? Anders gooi ik hem op V & A.
En die heb jij ?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef luchtalarm het volgende:
[..]
dan gooi ik mn schoonmoeder erop
http://twitter.com/#!/MrsEkdom[quote]quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1579479/1/25#90352567]donderdag 23 december 2010 18:14[/url] schreef naatje_1 het volgende:
weirdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/MrsEkdom
[..]
ja
ben je JB fan?quote:
Daarom doe ik geen standaard PIquote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef Zolcon het volgende:
Als je een hartjespoppetje als PI doet dan worden je posts zo anders
14.gif als standaard en in noodgevallen wisselen ftwquote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom doe ik geen standaard PI
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet ik na 31 dec mijn ondertitel laten zijn "16 en sexueel gefrustreerd" ipv dat faalhaas gebeuren.
wel met ksquote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet ik na 31 dec mijn ondertitel laten zijn "16 en sexueel gefrustreerd" ipv dat faalhaas gebeuren.
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH IK HEB EEN GOED IDEE
Olie in de pan gooien, boter en suiker op brood, dat ind e pan gooien en smullen maar![]()
![]()
![]()
Schreef ik nou serieus twitterquote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit Twitter daar nu op de stoel?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH IK HEB EEN GOED IDEE
Olie in de pan gooien, boter en suiker op brood, dat ind e pan gooien en smullen maar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyyourefat.com/
Ik ga zo kijken want dit liedje is mooi.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Schreef ik nou serieus twitter
ik bedoel natuurlijk gerard ...
Neuh maar ik vind John Legend niet heel bijzonder en ik wil niet zo zeiken op de muziek als gisterenquote:
Ik snapte het al niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Schreef ik nou serieus twitter
ik bedoel natuurlijk gerard ...
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh maar ik vind John Legend niet heel bijzonder en ik wil niet zo zeiken op de muziek als gisteren
Why not, doen wij toch ook gewoonquote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh maar ik vind John Legend niet heel bijzonder en ik wil niet zo zeiken op de muziek als gisteren
Heb jij dat g emaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Oh en een nummer van me is al gedraait op de radio(Van Morrison)
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten, daarna hond uitlaten en daarna kerstcadeaus kopen
Tot straks
lolquote:
Blof valt best wel mee. Paskel en Norman zijn best wel grappig.quote:
Mandarijntjesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh hahaha ik had al drinken en een mandarijn klaarstaan.Een uur geleden.
Vet!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Van Morrison vroeg of hij er zijn naam onder mocht zetten en ik ben de beroerdste niet.
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Blof valt best wel mee. Paskel en Norman zijn best wel grappig.
Wil je er eentje? Het was 2 voor 1 bij de C1000 en ik ga morgen naar mijn ouders en de 28ste naar berlijn dus ik ga ze niet opkrijgenquote:
Blof is al zoveel afgezeken de laatste 10 jaar, dan hadden ze allang leuk moeten zijn inmiddelsquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastennet als Lucille
MAar bij Lucille wist ik vantevoren al dat die leuk was. Ik wist alleen niet of ze het ook zonder bier konquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastennet als Lucille
oja vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
Eten
Mexicaantje wel mijn videotje kijken
jij drinkt toch niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die heb ik twee keer gezien dit jaar maar één keer kan ik me niet meer herinneren
Je gaat ook werken bij t Hofnarretjequote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Die leerlingen zijn baas ja. Een daarvan wordt een toekomstig lid van mijn toekomstige harem
pino?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je zou maar achter die lange vent staan.
Concerten die je niet meer herrinert zijn altijd goud op de een of andere manier. Kun je er lekker sterke verhalen omheen verzinnen. Zo was the offspring vorig jaar echt übertofquote:
Yep haha. Ik wilde eignelijk ook maar dat ga ik echt niet trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Swomp het volgende:
Donderdag is toch uitgaansavond voor de studenten/jeugd in Eindhoven ?
Zal wel lekkere boel worden daar vannacht
Het was dus zwaar klotequote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Concerten die je niet meer herrinert zijn altijd goud op de een of andere manier. Kun je er lekker sterke verhalen omheen verzinnen. Zo was the offspring vorig jaar echt übertof
Ik wacht tot ze voor het eerst ongesteld worden. Ik hou van rijpe vrouwenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat ook werken bij t Hofnarretje
Gewoon gaan, en dan vannacht stomdronken voor onze fokkers het tietenlied zingenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep haha. Ik wilde eignelijk ook maar dat ga ik echt niet trekken.
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE.....quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gister zo'n dronken hoer die de hele tijd tegen ons aan liep te duwen. Zeiden we dar wat van 'ja nee ik heb geen ruimte!'
en en toen zei ze dat we zeker niet uit Brabant komen. HOER.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
YES, tijdens de graveyard van Coen allerlei dronken mensen bij de mic dus
Ik ben bijna nooit dronken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en dan vannacht stomdronken voor onze fokkers het tietenlied zingen
Dat niet eens maar het was niet bepaald memorabel. Ik ben het grootste gedeelte van het concert gewoon vergetenquote:
saaiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit dronken.
Dan zorg je er gewoon voor dat je vannacht wel dronken bentquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan zorg je er gewoon voor dat je vannacht wel dronken bent
Ik drink bijna nooitquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook half, ik zag elly staan dus ik ren terug naar de tv toen was hij wegquote:
neequote:
jawel en danquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel en dan
broek af
tetten bloot
wel eerst fok erop schrijven
quote:
op de tetten en de billen natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel en dan
broek af
tetten bloot
wel eerst fok erop schrijven
jaquote:
ja wel allebei natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op de tetten en de billen natuurlijk
Afghanistan is nog bezig.quote:
Die grap is al 2x voorbij gekomen ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef luchtalarm het volgende:
[..]
dan gooi ik mn schoonmoeder erop
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardigerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het staat niet voor niets in mn sig
de 2e regelquote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger
Hier schreef ynuhh het volgende: Die jongen is al zó volwassen. Thumbs up voor hem.
Gielquote:
Yupquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
uh zit jij niet in je auto opweg naar eindje ?
ohw hehe, het is ook al op Tvquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Swomp het volgende:
Zie net op hyves bij WWW dat iemand 10.000 euro met haar school heeft opgehaald voor SR10 !
??quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef gerbenp het volgende:
The service you have dialed is 3FM, @work!111er34!111
kan gebeurenquote:
Allemaal te ontroerd om te reagerenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
Is iedereen aan het eten of zo? Dit topic gaat zo langzaam.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
Het was gister rond deze tijd ook zo rustig
Neem aan dat we niet allemaal solidair zijn aan de dj's nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
Dan kan ik mooi een LaPo makenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
Wat schoof je naar binnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een magnetronmaaltijd naar binnen geschoven
Het is ook etenstijd. Dus ergens wel logisch.quote:
GAD VER DAMMEquote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een magnetronmaaltijd naar binnen geschoven
en op andere plekken waarvan je niet wist dat je ze hadquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Je voelt het strandzand tussen de tenen zitten!
Als je die tegen het huis aangooit blijven ze nog plakken ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wij hadden gister Pom Bärs meegenomen naar het GH in een plastic zakjeeee
Ik ging met ze dansenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je die tegen het huis aangooit blijven ze nog plakken ook.
Zand tot diep in je navel! O wacht, dat is een bekende plek.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en op andere plekken waarvan je niet wist dat je ze had
babiketchup met nasiquote:
neequote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Kunnen we niet bieden dat de laatste dag de statiegeldman Bert van Lent is, in plaats van deze knurft
Ach, Bart is best ok. Net alsof Lent er ineens een feest van maakt...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Kunnen we niet bieden dat de laatste dag de statiegeldman Bert van Lent is, in plaats van deze knurft
Gequote voor de trutquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Niemand van PowNed mocht toch niets met SR te maken hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |