Yep haha. Ik wilde eignelijk ook maar dat ga ik echt niet trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Swomp het volgende:
Donderdag is toch uitgaansavond voor de studenten/jeugd in Eindhoven ?
Zal wel lekkere boel worden daar vannacht
Het was dus zwaar klotequote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Concerten die je niet meer herrinert zijn altijd goud op de een of andere manier. Kun je er lekker sterke verhalen omheen verzinnen. Zo was the offspring vorig jaar echt übertof
Ik wacht tot ze voor het eerst ongesteld worden. Ik hou van rijpe vrouwenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat ook werken bij t Hofnarretje
Gewoon gaan, en dan vannacht stomdronken voor onze fokkers het tietenlied zingenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep haha. Ik wilde eignelijk ook maar dat ga ik echt niet trekken.
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE.....quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gister zo'n dronken hoer die de hele tijd tegen ons aan liep te duwen. Zeiden we dar wat van 'ja nee ik heb geen ruimte!'
en en toen zei ze dat we zeker niet uit Brabant komen. HOER.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
YES, tijdens de graveyard van Coen allerlei dronken mensen bij de mic dus
Ik ben bijna nooit dronken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en dan vannacht stomdronken voor onze fokkers het tietenlied zingen
Dat niet eens maar het was niet bepaald memorabel. Ik ben het grootste gedeelte van het concert gewoon vergetenquote:
saaiquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit dronken.
Dan zorg je er gewoon voor dat je vannacht wel dronken bentquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan zorg je er gewoon voor dat je vannacht wel dronken bent
Ik drink bijna nooitquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook half, ik zag elly staan dus ik ren terug naar de tv toen was hij wegquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |