Why not, doen wij toch ook gewoonquote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh maar ik vind John Legend niet heel bijzonder en ik wil niet zo zeiken op de muziek als gisteren
Heb jij dat g emaakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Oh en een nummer van me is al gedraait op de radio(Van Morrison)
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten, daarna hond uitlaten en daarna kerstcadeaus kopen
Tot straks
lolquote:
Blof valt best wel mee. Paskel en Norman zijn best wel grappig.quote:
Mandarijntjesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh hahaha ik had al drinken en een mandarijn klaarstaan.Een uur geleden.
Vet!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Van Morrison vroeg of hij er zijn naam onder mocht zetten en ik ben de beroerdste niet.
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Blof valt best wel mee. Paskel en Norman zijn best wel grappig.
Wil je er eentje? Het was 2 voor 1 bij de C1000 en ik ga morgen naar mijn ouders en de 28ste naar berlijn dus ik ga ze niet opkrijgenquote:
Blof is al zoveel afgezeken de laatste 10 jaar, dan hadden ze allang leuk moeten zijn inmiddelsquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastennet als Lucille
MAar bij Lucille wist ik vantevoren al dat die leuk was. Ik wist alleen niet of ze het ook zonder bier konquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
sssttt als we ze nu al afzeiken en laag verwachtingspatroon hebben zijn het dadelijk opeens coole slaapgastennet als Lucille
oja vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
Eten
Mexicaantje wel mijn videotje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |