Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Woei, jullie hebben een huisjequote:
Ik hou echt zoveel van jou!quote:
Goedemorgen Trevquote:
Morge Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen TrevAlles okee daar?
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Marijke![]()
Ja hoor, hier een hoop lol nu.
Hoe is die daar?
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme collega eet krentebol met haring in tomatensaus
Dat klinkt echt als super smerigquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
ik zou het doenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
Hoe ko je bij die combiquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
ja maar eigenlijk kijk ik er niet van op die jongen werkt altijd de meeste vreemde combinaties naar binnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als super smerig![]()
Ja, maar jij eet ook spamquote:
quote:
* wel.o.k check broodtrommelquote:Op donderdag 23 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet ook spam![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
En nu weer aan het werk, mensen huisjes geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k check broodtrommel
oeh vandaag weeren krentenbollen
![]()
zou dat wat zijn? een krentebol met spam en ketchup
*kijkt naar buiten en ziet vlees karquote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
gewoon uittesten dan weet je het vanzelfquote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
quote:
Vleeskar?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten en ziet vlees kar
Straks duits bolletje met schnitzelen gehaktballen niet vergeten
werk zequote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar het werkEerst langs HEMA voor treinkaartjes
![]()
Tot later lieve mensen
Daarom vind ik je ook leuk hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat staat hier volledig los van
ik zal vanmiddag de uitslag laten weten
Werk ze en veel plezierquote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar het werkEerst langs HEMA voor treinkaartjes
![]()
Tot later lieve mensen
pubertijd heet dat, gaat van zelf overquote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm zit er me gdverdomme zoveel dwars?
Hoezo? Dit weekend zonder je meisje?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
I hope so.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pubertijd heet dat, gaat van zelf over
ja, dat is een goeie!quote:
jij maakt niet zelf je lunch klaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt toek en muck geholpen
zie jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
was dat dan de vleeskar?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]deze wwek op donderdag en vrijdag
ik maak hem wel zelf opquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt niet zelf je lunch klaar?
Wat zonde?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, tweede gesprek. Nadeel, kan dit jaar niet meer. Jammer, het zou zo mooi zijn geweest. Nu moet ik tot en met april als het meezit
Tja, het is niet anders.quote:
Hier naar stoofpeertjesquote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef Panda72 het volgende:
Het ruikt hier naar soep en gebakken eieren.
Lekker stoofpeertjesquote:
Nice. Jammer dat het zo lang duurt wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, tweede gesprek. Nadeel, kan dit jaar niet meer. Jammer, het zou zo mooi zijn geweest. Nu moet ik tot en met april als het meezit
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt niet zelf je lunch klaar?
morgen niet meer hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaik ben de enige die het lust
ik kan het wel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...
Maar je bent gewoon lui?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen niet meer hoor
[..]
ik kan het wel hoor
Mag ik ook een huisje? In Zuid graag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
En nu weer aan het werk, mensen huisjes geven
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...
Zal ik wat peertjes bewaren?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen niet meer hoor
[..]
ik kan het wel hoor
He, als er licht aan een tunnel te zien is...quote:
Ik zou het niet doen ik zou het naar mij opsturenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zal ik was peertjes bewaren?
Ik help het je hopen.... Is voor ons ook wel fijnquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als er licht aan een tunnel te zien is...
Ik heb voor volgend jaar twee dingen lopen, dus als ik in april op kan tiefen, aju. Alsnog blij.
bij ons thuis heerst een gezond rollenpatroonquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zal ik wat peertjes bewaren?
hoeveel dagen heb je nog?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als er licht aan een tunnel te zien is...
Ik heb voor volgend jaar twee dingen lopen, dus als ik in april op kan tiefen, aju. Alsnog blij.
Man werkt? Vrouw doet het huishouden?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons thuis heerst een gezond rollenpatroon
[..]
Ja, sorry. Elke dag weer met tegenzin naar je werk is niet tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.... Is voor ons ook wel fijneen blije Pheno
jij snapt hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Man werkt? Vrouw doet het huishouden?
Heej dat nieuwsbericht heb ik zojuist op de FP gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:36 schreef Panda72 het volgende:
Twee derde nieuwe sprinters NS kapot UTRECHT - Twee derde van de 95 nieuwe sprinters van de NS zijn kapot. Een woordvoerder heeft een bericht daarover van de NOS donderdag bevestigd.
Een groot deel van de nieuwe serie stoptreinen van het consortium Siemens-Bombardier is de laatste weken stil komen te staan. Meer dan dertig technici van Bombardier zijn in allerijl naar Nederland gekomen om de problemen op te lossen. Het smeltwater van de sneeuw lijkt problemen te hebben veroorzaakt in de elektronica van de treinen. Maar definitief uitsluitsel kan de NS daar nog niet over geven.
Volgens de vervoersmaatschappij hebben de problemen met de nieuwe sprinters geen gevolgen voor de dienstregeling. De oude stoptreinen, die de sprinters moesten vervangen, zijn ingezet op de trajecten waar door de defecten treinstellen zijn uitgevallen.
Het is zeer jammer dat we de treinen waar we jaren op hebben zitten wachten, nu niet kunnen inzetten, vindt de woordvoerder. De treinstellen zijn nog geen twee jaar oud. Een groot deel van de nieuwe sprinters is zelfs dit jaar pas opgeleverd. Het is niet duidelijk wanneer het nieuwe materieel weer gebruikt kan worden.
De NS ontkent ten stelligste dat het rijden volgens een uitgeklede 'kerstdienstregeling' te maken heeft met de problemen met de sprinters. We rijden al jaren volgens een aangepaste dienstregeling in de kerstvakantie, meldt de zegsman. Wel zijn er in de Randstad nog een paar aanpassingen gedaan vanwege het winterse weer. De NS hoopt hiermee voldoende ruimte tussen de treinen te houden, zodat mogelijke problemen niet meteen leiden tot opstoppingen op het spoor.
Waar zouden wij zijn zonder de trein?
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.quote:
je snapt het dus nietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.
Wel hoor. Ik ben gewoon niet zo lief als Wokkin dus laat jou zelf jouw boterhammen smerenquote:
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.
Zit jij ineens ook bij de FP?? of was dat al even zo??quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej dat nieuwsbericht heb ik zojuist op de FP gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
die van mij smeert er altijd veel teveel boter op, als hij een keer brood voor me smeertquote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjes
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
Zit jij ineens ook bij de FP?? of was dat al even zo??LL was eerst en had een eigen topic, ik was later en had een gedeeld topic met twee anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hihih.. ik eet geen boter.. dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van mij smeert er altijd veel teveel boter op, als hij een keer brood voor me smeert
topic?? hier in de KSC?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL was eerst en had een eigen topic, ik was later en had een gedeeld topic met twee anderen
Nee, achter de schermen.quote:
Dat dusquote:
ohh.. daar kom ik niet..quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
dat FP gedoe.. is dat niet " gewoon" het overtypen van Nu.nl??
Ik wil ook treinen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En bah bah, stomme sneeuwMaar ST, ik heb een treinkaartje voor je
En je snapt niet hoe het werkt?quote:
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. daar kom ik niet..
anyway.. het valt me nu dus pas op.. gefeli LL
maar ehhmm
dat FP gedoe.. is dat niet " gewoon" het overtypen van Nu.nl??
Dan haal je een kaartje bij de HEMA of stapt gewoon op de treinquote:
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodigquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan haal je een kaartje bij de HEMA of stapt gewoon op de trein
Doordeweeks welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodig
Wat doe je dan dwarsquote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodig
quote:
care to explain??quote:
kom je hier heen treinen??quote:
Nu.nl mag niet als bron gebruikt worden. Berichtjes van Novum/ANP mogen worden gekopieerd met een max aantal per dag. En de rest moet je zelf herschrijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
care to explain??
want meestal lees ik precies hetzelfde ( nouja met/zonder spelfouten) op Nu.nl..
Dat is goed geregeldquote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjes
Ja leuk treinen, vertragingen, kleumen op het spoor, overvolle treinen. Leuk hoor treinenquote:
Soms is het heerlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja leuk treinen, vertragingen, kleumen op het spoor, overvolle treinen. Leuk hoor treinen
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms is het heerlijkBoekje erbij, koffie, zat fijne momenten in de trein hoor
Ik niet maar ik reed vroegah altijd in de spits, dus vertragingen, kleumen op de perrons en overvolle treinenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms is het heerlijkBoekje erbij, koffie, zat fijne momenten in de trein hoor
Oh ben jij datquote:
barretjequote:
marijkequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt hierdoor
http://www.nu.nl/buitenla(...)rucks-snelwegen.html
stomme belg
Hoeraaaaaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En bah bah, stomme sneeuwMaar ST, ik heb een treinkaartje voor je
Ja, maar dat kaartje wilde je toch sowieso?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaa![]()
Maar ik durf denk ik wel met de auto
Ja, Marijkes warhoofd, dat wilde ik sowiesoquote:Op donderdag 23 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat kaartje wilde je toch sowieso?
Hihihihihquote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
brandslanghaspels is toch een heel leuk woord?
ik vind van wel![]()
de brandslanghaspeljongen ook
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Marijkes warhoofd, dat wilde ik sowieso![]()
Succes laat je even weten als je naar het ziekenhuis moet omdat jouw maag moet worden leeggepompt.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens testen of krentebollen met spam en ketchup lekker zijn
Ik denk niet dat het zo drastisch is hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Succes laat je even weten als je naar het ziekenhuis moet omdat jouw maag moet worden leeggepompt.
wokkiequote:
flesquote:
Mmmhhhh... Let me think about that....quote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Toekito het volgende:
iemand hier die de 11stedentoch gaat rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Met dit woord scoor je helemaal bij scrabble: potentiaalvereffeningswandcontactdoosafdekplaatjequote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihihihIk ga voor de 5x woordwaarde
[..]
jaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Toekito het volgende:
iemand hier die de 11stedentoch gaat rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaflauw dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
Ontiegelijke klunzenquote:De nieuwe treinen waren nog
niet getest op de effecten van sneeuw.
Dat zou deze maand gebeuren,maar de NS
is overvallen door de vroege winter.
is ver klunen vanaf daar!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar het zich nu laat aanzien zal ik tijdens een eventuele Elfstedentocht in Hongarije zijn. Daar zal de koorts wat minder zijn vermoed ik
Wat dachten ze bij de NS? Dat het in december nog lekker warm zou zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
Van de 95 nieuwe Sprinters staan er inmiddels 85 kapot aan de kant.
[..]
Ontiegelijke klunzen![]()
kennelijk welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat dachten ze bij de NS? Dat het in december nog lekker warm zou zijn?
ja vast welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die Sprinters zijn gebaseerd op Duitse treinen... sneeuwt het in Duitsland ook nooit?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
[..]
In oktober was een PR-poppenkast kennelijk nog belangrijker dan een weekje klimaatkamerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen, het heeft toch geen zinquote:
Let it snow, let it snow, let it snowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow.
Doe niet zo lollig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik ben vandaag weer opnieuw begonnen ben ik halverwege het stuk wat ik gisteren ook al had gedaan begint het weer te sneeuwenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen, het heeft toch geen zin
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat er maar 20 cm. bij jouw valt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
eerder opdrinken dusquote:
Ik vond het wel grappigquote:
Jij hebt de sneeuw liever hier?quote:
Volgens de weerman van RTL gisteren, kan in het zuidoosten tot 15 cm vallen, bij ons maximaal 2quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat er maar 20 cm. bij jouw valt
Wat moet je in Schoorl? Er is daar bijna niksquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik zie er zó tegenop om met die weer zaterdag naar Schoorl te moeten
Schoonoudersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef fonsoy het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Wat moet je in Schoorl? Er is daar bijna niks
Mooi is het zeker. Leuk ook om in de zomer een bezoekje te brengen aan het strand. Overigens is ook de achterliggende polder leuk om eens een tochtje langs te maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SchoonoudersEn Schoorl is mooi
Hadden afgelopen zomer een feestje in de duinen, fiets daar laten staan 's nachts, met iemand mee terug gereden, volgende ochtend heeft vriendje mij met de auto naar de fiets gebracht en ben ik door de duinen terug gefietst... mooi
Neem er nog eentje jongen, je moet er nog van groeienquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
krentenbol met spam en ketchup is lekker![]()
de tweede ook![]()
en broodje bal was ook goed te doen
hier is 5 cm voorspeltquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de sneeuw liever hier?
[..]
Volgens de weerman van RTL gisteren, kan in het zuidoosten tot 15 cm vallen, bij ons maximaal 2.
Ik begreep dat ze net iets verschillen van de Duitse variant van de Sprinter? De Duitse versie heeft de afvoer van lucht boven, NS heeft een aanpassing gemaakt en de afvoer van (vochtige) lucht gaat via beneden? Waardoorde boel nu vastvriest?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
[..]
het is opquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem er nog eentje jongen, je moet er nog van groeien
Ietske erger nog, de lucht INLAAT zit onderaan, ten gunste van 1 zitplaats per treinstel. Waardoor er dus nu hoofdzakelijk stuifsneeuw naar binnen gezogen wordt, en daar blijkt de elektronica niet zo goed tegen te kunnenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze net iets verschillen van de Duitse variant van de Sprinter? De Duitse versie heeft de afvoer van lucht boven, NS heeft een aanpassing gemaakt en de afvoer van (vochtige) lucht gaat via beneden? Waardoorde boel nu vastvriest?
Is dat zo, want dan hebben er weer wat knappe koppen bij de NS gefaald
Volgende keer moet je een krentebol met haring in tomatensaus proberen of een krentebol met leverworst en honing. I dare you en dan graag pics or it did not happen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
krentenbol met spam en ketchup is lekker![]()
de tweede ook![]()
en broodje bal was ook goed te doen
Schoorlquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik zie er zó tegenop om met die weer zaterdag naar Schoorl te moeten
Ik neem zo gewoon een krentenbol met krentenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je een krentebol met haring in tomatensaus proberen of een krentebol met leverworst en honing. I dare you en dan graag pics or it did not happen.
gatver joh smerig wijfquote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je een krentebol met haring in tomatensaus proberen of een krentebol met leverworst en honing. I dare you en dan graag pics or it did not happen.
Waarom die aanpassing dan? WHY!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ietske erger nog, de lucht INLAAT zit onderaan, ten gunste van 1 zitplaats per treinstel. Waardoor er dus nu hoofdzakelijk stuifsneeuw naar binnen gezogen wordt, en daar blijkt de elektronica niet zo goed tegen te kunnen![]()
"We hadden dat deze maand willen gaan testen, want dat vonden we wel op tijd en bovendien konden we zelf niet bedenken dat dat niet goed zou gaan"
Die ene zitplaatsquote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom die aanpassing dan? WHY!!!
krentenbeol met leverworst is ook lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
krentebol met pindakaasquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
krentenbeol met leverworst is ook lekker![]()
ik hou niet van honing![]()
de haring met tomatensaus durf ik wel aan
kan je legaal je tanden erin zettenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef Toekito het volgende:
lekker chocolade van het werk. Jammer dat het logo erin staat
Daar ben je weer. Leg eens uit als je wilt. Wat is de vleeskar?quote:
Oke maar wij willen natuurlijk wel bewijs zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
krentenbeol met leverworst is ook lekker![]()
ik hou niet van honing![]()
de haring met tomatensaus durf ik wel aan
latersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch![]()
(lees: boodschappen doen)
Een vleesboer die met zijn marktkraam/kar hier staatquote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar ben je weer. Leg eens uit als je wilt. Wat is de vleeskar?
ja, met spam heb ik nu al opquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke maar wij willen natuurlijk wel bewijs zien.
Haal wat lekkersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch![]()
(lees: boodschappen doen)
Cool dat hebben wij hier niet in NH voor zover ik weet. En heeft hij lekkere dingen?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een vleesboer die met zijn marktkraam/kar hier staat
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Cool dat hebben wij hier niet in NH voor zover ik weet. En heeft hij lekkere dingen?
Ik wil ook een vleeskarquote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]zoals schnitzels en gahaktballen
werk ze trevquote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik
En weer aan het werk![]()
![]()
laters koenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
zeg ik hier, krijg ik gelijk weer wat te doen
Nu moet ik vertrekken richting Amsterdam direct (datacenter)
laterrrrrrr
hoi symquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ook alleen even hoi eggen, zo weer verder klussen
succesquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
zeg ik hier, krijg ik gelijk weer wat te doen
Nu moet ik vertrekken richting Amsterdam direct (datacenter)
laterrrrrrr
sinterklusquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Succes lieverd!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
NS: Had je maar moeten vragen om winterharde treinen![]()
Het wordt steeds gekker
Maar wat een eikelsquote:
geen toilet in de treinquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zitten![]()
![]()
Plastuit mee. Die je na je avontuuriljk treinreis dumpt bij de directie van de NS. Of als je geen plastuit hebt kun je het natuurlijk altijd nog in de pet van de conducteur doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zitten![]()
![]()
Kook mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fles, zullen we een keer naar het spoorwegmuseum in Utrecht?Die vind ik zo leuk en ik dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden
Oh is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fles, zullen we een keer naar het spoorwegmuseum in Utrecht?Die vind ik zo leuk en ik dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden
Nee, dat is hipquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen toilet in de trein
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Plastuit mee. Die je na je avontuuriljk treinreis dumpt bij de directie van de NS. Of als je geen plastuit hebt kun je het natuurlijk altijd nog in de pet van de conducteur doen.
quote:
Van mij mag je, maar Fles moet dat ook goedvindenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is goed hoorIk kom daar ongeveer 2 keer per jaar zo'n beetje
Is ook de enige reden dat ik een museumjaarkaart heb
![]()
Precies ja. Je kan beter vragen waar de conducteur gaat pissen en dan meegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werken
Cursus!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Koffie
Spoorwegmuseum
C...iets met een C
Ik vind het echt asociaal! Ik hoop dat de NS op de vingers wordt getikt voor slecht werkgeverschapquote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies ja. Je kan beter vragen waar de conducteur gaat pissen en dan meegaan
Ik denk dat Fles dat wel ok vindt.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar Fles moet dat ook goedvinden![]()
Anders maken we er een meet van
![]()
[..]Ik vind dat echt zo'n tof museum
![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat Fles dat wel ok vindt.
Ja nu net, heb op het werk IE zonder tabbladen, waardoor die in een andere pagina staatquote:
clubquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Koffie
Spoorwegmuseum
C...iets met een C
CURSUSquote:
Chaosquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CURSUS![]()
En die is verplicht, dus jij moet ook mee
Ja dat is inderdaad sneu ja. NS zorgt zooooooooo goed voor hun personeel.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is hipWegens bezuinigingen, het neemt toch alleen maar ruimte in
[..]
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werken
Malijke?quote:
Hij is Chineesquote:
quote:
quote:
oke Pgfellali.quote:
whehehequote:
Hoe Langquote:
Oeps ja solly.quote:
Nope ik niet maal jij bent wel chinees en als ik de L niet gebluik ipv van de R ben ik bang dat je het niet snapt.quote:
nee.. een dierentuin-panda toch??quote:
Hallo , met Mei..quote:
Wat is een dielentuinpanda?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. een dierentuin-panda toch??
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. een dierentuin-panda toch??
maar ik had toch gebeld met Hoe?quote:
een panda in gevangenschap..quote:
Met Wie?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ik had toch gebeld met Hoe?
nee.. niet Wie, Mei!quote:
Achtel tlalies?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een panda in gevangenschap..
of in een kelder.. geen idee hoe panda zich vermaakt..quote:
wie is Iek? ik ben Meiquote:
Alleen in de nacht want dan slaap ik in mijn bed kooi.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een panda in gevangenschap..
ik ben niet lek, ik loop niet leeg!quote:
Jaaaaaaaaaa dat zou je wel willen weten he.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of in een kelder.. geen idee hoe panda zich vermaakt..
Schiet mij maar lekquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben niet lek, ik loop niet leeg!
Het master beertjequote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat zou je wel willen weten he.
Nietquote:
ahh.. je bent weer aan deze kant van de wereld bol..quote:
Welke kant?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. je bent weer aan deze kant van de wereld bol..
Dag papegaai, zei de pinguïnquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
hoe hete die film ook alweer met chris rock?
who are you?
i am you
no i am i eand you are you
yes i am you, i told you.
Picsquote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
eerste partij kerstkoekjes uit de oven halen
Waar heb jij nu weer last van. Zit er een L tussen je tanden?quote:
Nee, een chinees.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer last van. Zit er een L tussen je tanden?
Een hele Chinees tussen je tanden?quote:
Ja, stokjes werkten niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een hele Chinees tussen je tanden?
Jalap(h)eno'squote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga binnenkort ik denk morgenavond of zo dit maken.
http://www.kayotic.nl/blog/cheddar-and-jalapeo-spirals
Ja ik moet eerst uittesten of het goed lukt dan maak ik dit o.a op oudjaarsdagquote:
Ik vreet zo'n pot jalapenos ook zo leegquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik moet eerst uittesten of het goed lukt dan maak ik dit o.a op oudjaarsdag
oeh dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga binnenkort ik denk morgenavond of zo dit maken.
http://www.kayotic.nl/blog/cheddar-and-jalapeo-spirals
Is het ook denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |