ja, dat is een goeie!quote:
jij maakt niet zelf je lunch klaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k check broodtrommel
oeh vandaag weeren krentenbollen
![]()
zou dat wat zijn? een krentebol met spam en ketchup
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt toek en muck geholpen
zie jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
was dat dan de vleeskar?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]deze wwek op donderdag en vrijdag
ik maak hem wel zelf opquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt niet zelf je lunch klaar?
Wat zonde?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, tweede gesprek. Nadeel, kan dit jaar niet meer. Jammer, het zou zo mooi zijn geweest. Nu moet ik tot en met april als het meezit
Tja, het is niet anders.quote:
Hier naar stoofpeertjesquote:Op donderdag 23 december 2010 10:17 schreef Panda72 het volgende:
Het ruikt hier naar soep en gebakken eieren.
Lekker stoofpeertjesquote:
Nice. Jammer dat het zo lang duurt wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, tweede gesprek. Nadeel, kan dit jaar niet meer. Jammer, het zou zo mooi zijn geweest. Nu moet ik tot en met april als het meezit
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt niet zelf je lunch klaar?
morgen niet meer hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaik ben de enige die het lust
ik kan het wel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...
Maar je bent gewoon lui?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen niet meer hoor
[..]
ik kan het wel hoor
Mag ik ook een huisje? In Zuid graag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
En nu weer aan het werk, mensen huisjes geven
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn minpunten voor wokje...
Zal ik wat peertjes bewaren?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen niet meer hoor
[..]
ik kan het wel hoor
He, als er licht aan een tunnel te zien is...quote:
Ik zou het niet doen ik zou het naar mij opsturenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zal ik was peertjes bewaren?
Ik help het je hopen.... Is voor ons ook wel fijnquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als er licht aan een tunnel te zien is...
Ik heb voor volgend jaar twee dingen lopen, dus als ik in april op kan tiefen, aju. Alsnog blij.
bij ons thuis heerst een gezond rollenpatroonquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi
[..]
Zal ik wat peertjes bewaren?
hoeveel dagen heb je nog?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als er licht aan een tunnel te zien is...
Ik heb voor volgend jaar twee dingen lopen, dus als ik in april op kan tiefen, aju. Alsnog blij.
Man werkt? Vrouw doet het huishouden?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij ons thuis heerst een gezond rollenpatroon
[..]
Ja, sorry. Elke dag weer met tegenzin naar je werk is niet tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.... Is voor ons ook wel fijneen blije Pheno
jij snapt hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Man werkt? Vrouw doet het huishouden?
Heej dat nieuwsbericht heb ik zojuist op de FP gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:36 schreef Panda72 het volgende:
Twee derde nieuwe sprinters NS kapot UTRECHT - Twee derde van de 95 nieuwe sprinters van de NS zijn kapot. Een woordvoerder heeft een bericht daarover van de NOS donderdag bevestigd.
Een groot deel van de nieuwe serie stoptreinen van het consortium Siemens-Bombardier is de laatste weken stil komen te staan. Meer dan dertig technici van Bombardier zijn in allerijl naar Nederland gekomen om de problemen op te lossen. Het smeltwater van de sneeuw lijkt problemen te hebben veroorzaakt in de elektronica van de treinen. Maar definitief uitsluitsel kan de NS daar nog niet over geven.
Volgens de vervoersmaatschappij hebben de problemen met de nieuwe sprinters geen gevolgen voor de dienstregeling. De oude stoptreinen, die de sprinters moesten vervangen, zijn ingezet op de trajecten waar door de defecten treinstellen zijn uitgevallen.
Het is zeer jammer dat we de treinen waar we jaren op hebben zitten wachten, nu niet kunnen inzetten, vindt de woordvoerder. De treinstellen zijn nog geen twee jaar oud. Een groot deel van de nieuwe sprinters is zelfs dit jaar pas opgeleverd. Het is niet duidelijk wanneer het nieuwe materieel weer gebruikt kan worden.
De NS ontkent ten stelligste dat het rijden volgens een uitgeklede 'kerstdienstregeling' te maken heeft met de problemen met de sprinters. We rijden al jaren volgens een aangepaste dienstregeling in de kerstvakantie, meldt de zegsman. Wel zijn er in de Randstad nog een paar aanpassingen gedaan vanwege het winterse weer. De NS hoopt hiermee voldoende ruimte tussen de treinen te houden, zodat mogelijke problemen niet meteen leiden tot opstoppingen op het spoor.
Waar zouden wij zijn zonder de trein?
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.quote:
je snapt het dus nietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.
Wel hoor. Ik ben gewoon niet zo lief als Wokkin dus laat jou zelf jouw boterhammen smerenquote:
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Maar als jij mijn man was mocht je lekker zelf je boterhammetjes smeren.
Zit jij ineens ook bij de FP?? of was dat al even zo??quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej dat nieuwsbericht heb ik zojuist op de FP gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
die van mij smeert er altijd veel teveel boter op, als hij een keer brood voor me smeertquote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjes
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
Zit jij ineens ook bij de FP?? of was dat al even zo??LL was eerst en had een eigen topic, ik was later en had een gedeeld topic met twee anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hihih.. ik eet geen boter.. dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van mij smeert er altijd veel teveel boter op, als hij een keer brood voor me smeert
topic?? hier in de KSC?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL was eerst en had een eigen topic, ik was later en had een gedeeld topic met twee anderen
Nee, achter de schermen.quote:
Dat dusquote:
ohh.. daar kom ik niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |