kennelijk welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat dachten ze bij de NS? Dat het in december nog lekker warm zou zijn?
ja vast welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die Sprinters zijn gebaseerd op Duitse treinen... sneeuwt het in Duitsland ook nooit?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
Van de 95 nieuwe Sprinters staan er inmiddels 85 kapot aan de kant.
[..]
Ontiegelijke klunzen![]()
In oktober was een PR-poppenkast kennelijk nog belangrijker dan een weekje klimaatkamerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen, het heeft toch geen zinquote:
Let it snow, let it snow, let it snowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow.
Doe niet zo lollig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik ben vandaag weer opnieuw begonnen ben ik halverwege het stuk wat ik gisteren ook al had gedaan begint het weer te sneeuwenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen, het heeft toch geen zin
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat er maar 20 cm. bij jouw valt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
eerder opdrinken dusquote:
Ik vond het wel grappigquote:
Jij hebt de sneeuw liever hier?quote:
Volgens de weerman van RTL gisteren, kan in het zuidoosten tot 15 cm vallen, bij ons maximaal 2quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat er maar 20 cm. bij jouw valt
Wat moet je in Schoorl? Er is daar bijna niksquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik zie er zó tegenop om met die weer zaterdag naar Schoorl te moeten
Schoonoudersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef fonsoy het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Wat moet je in Schoorl? Er is daar bijna niks
Mooi is het zeker. Leuk ook om in de zomer een bezoekje te brengen aan het strand. Overigens is ook de achterliggende polder leuk om eens een tochtje langs te maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SchoonoudersEn Schoorl is mooi
Hadden afgelopen zomer een feestje in de duinen, fiets daar laten staan 's nachts, met iemand mee terug gereden, volgende ochtend heeft vriendje mij met de auto naar de fiets gebracht en ben ik door de duinen terug gefietst... mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |