Nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
dat FP gedoe.. is dat niet " gewoon" het overtypen van Nu.nl??
Ik wil ook treinen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En bah bah, stomme sneeuwMaar ST, ik heb een treinkaartje voor je
En je snapt niet hoe het werkt?quote:
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. daar kom ik niet..
anyway.. het valt me nu dus pas op.. gefeli LL
maar ehhmm
dat FP gedoe.. is dat niet " gewoon" het overtypen van Nu.nl??
Dan haal je een kaartje bij de HEMA of stapt gewoon op de treinquote:
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodigquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan haal je een kaartje bij de HEMA of stapt gewoon op de trein
Doordeweeks welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodig
Wat doe je dan dwarsquote:Op donderdag 23 december 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb weekend ov dus geen kaartje nodig
quote:
care to explain??quote:
kom je hier heen treinen??quote:
Nu.nl mag niet als bron gebruikt worden. Berichtjes van Novum/ANP mogen worden gekopieerd met een max aantal per dag. En de rest moet je zelf herschrijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
care to explain??
want meestal lees ik precies hetzelfde ( nouja met/zonder spelfouten) op Nu.nl..
Dat is goed geregeldquote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn man maakt 's ochtends mijn boterhammetjes
Ja leuk treinen, vertragingen, kleumen op het spoor, overvolle treinen. Leuk hoor treinenquote:
Soms is het heerlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja leuk treinen, vertragingen, kleumen op het spoor, overvolle treinen. Leuk hoor treinen
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms is het heerlijkBoekje erbij, koffie, zat fijne momenten in de trein hoor
Ik niet maar ik reed vroegah altijd in de spits, dus vertragingen, kleumen op de perrons en overvolle treinenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms is het heerlijkBoekje erbij, koffie, zat fijne momenten in de trein hoor
Oh ben jij datquote:
barretjequote:
marijkequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt hierdoor
http://www.nu.nl/buitenla(...)rucks-snelwegen.html
stomme belg
Hoeraaaaaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En bah bah, stomme sneeuwMaar ST, ik heb een treinkaartje voor je
Ja, maar dat kaartje wilde je toch sowieso?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaa![]()
Maar ik durf denk ik wel met de auto
Ja, Marijkes warhoofd, dat wilde ik sowiesoquote:Op donderdag 23 december 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat kaartje wilde je toch sowieso?
Hihihihihquote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
brandslanghaspels is toch een heel leuk woord?
ik vind van wel![]()
de brandslanghaspeljongen ook
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Marijkes warhoofd, dat wilde ik sowieso![]()
Succes laat je even weten als je naar het ziekenhuis moet omdat jouw maag moet worden leeggepompt.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens testen of krentebollen met spam en ketchup lekker zijn
Ik denk niet dat het zo drastisch is hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Succes laat je even weten als je naar het ziekenhuis moet omdat jouw maag moet worden leeggepompt.
wokkiequote:
flesquote:
Mmmhhhh... Let me think about that....quote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Toekito het volgende:
iemand hier die de 11stedentoch gaat rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Met dit woord scoor je helemaal bij scrabble: potentiaalvereffeningswandcontactdoosafdekplaatjequote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihihihIk ga voor de 5x woordwaarde
[..]
jaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef Toekito het volgende:
iemand hier die de 11stedentoch gaat rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaflauw dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
Ontiegelijke klunzenquote:De nieuwe treinen waren nog
niet getest op de effecten van sneeuw.
Dat zou deze maand gebeuren,maar de NS
is overvallen door de vroege winter.
is ver klunen vanaf daar!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar het zich nu laat aanzien zal ik tijdens een eventuele Elfstedentocht in Hongarije zijn. Daar zal de koorts wat minder zijn vermoed ik
Wat dachten ze bij de NS? Dat het in december nog lekker warm zou zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
tof![]()
Van de 95 nieuwe Sprinters staan er inmiddels 85 kapot aan de kant.
[..]
Ontiegelijke klunzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |