Haal wat lekkersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch![]()
(lees: boodschappen doen)
Cool dat hebben wij hier niet in NH voor zover ik weet. En heeft hij lekkere dingen?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een vleesboer die met zijn marktkraam/kar hier staat
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Cool dat hebben wij hier niet in NH voor zover ik weet. En heeft hij lekkere dingen?
Ik wil ook een vleeskarquote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]zoals schnitzels en gahaktballen
werk ze trevquote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik
En weer aan het werk![]()
![]()
laters koenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
zeg ik hier, krijg ik gelijk weer wat te doen
Nu moet ik vertrekken richting Amsterdam direct (datacenter)
laterrrrrrr
hoi symquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ook alleen even hoi eggen, zo weer verder klussen
succesquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
zeg ik hier, krijg ik gelijk weer wat te doen
Nu moet ik vertrekken richting Amsterdam direct (datacenter)
laterrrrrrr
sinterklusquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Succes lieverd!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
NS: Had je maar moeten vragen om winterharde treinen![]()
Het wordt steeds gekker
Maar wat een eikelsquote:
geen toilet in de treinquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zitten![]()
![]()
Plastuit mee. Die je na je avontuuriljk treinreis dumpt bij de directie van de NS. Of als je geen plastuit hebt kun je het natuurlijk altijd nog in de pet van de conducteur doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ook al, volgens mij zijn die sprinters zonder toilet toch? Maar goed dat ze niet rijden, je zou er maar 4 uur mee vast komen te zitten![]()
![]()
Kook mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fles, zullen we een keer naar het spoorwegmuseum in Utrecht?Die vind ik zo leuk en ik dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden
Oh is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fles, zullen we een keer naar het spoorwegmuseum in Utrecht?Die vind ik zo leuk en ik dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden
Nee, dat is hipquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen toilet in de trein
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Plastuit mee. Die je na je avontuuriljk treinreis dumpt bij de directie van de NS. Of als je geen plastuit hebt kun je het natuurlijk altijd nog in de pet van de conducteur doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |