quote:
Van mij mag je, maar Fles moet dat ook goedvindenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is goed hoorIk kom daar ongeveer 2 keer per jaar zo'n beetje
Is ook de enige reden dat ik een museumjaarkaart heb
![]()
Precies ja. Je kan beter vragen waar de conducteur gaat pissen en dan meegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werken
Cursus!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Koffie
Spoorwegmuseum
C...iets met een C
Ik vind het echt asociaal! Ik hoop dat de NS op de vingers wordt getikt voor slecht werkgeverschapquote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies ja. Je kan beter vragen waar de conducteur gaat pissen en dan meegaan
Ik denk dat Fles dat wel ok vindt.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar Fles moet dat ook goedvinden![]()
Anders maken we er een meet van
![]()
[..]Ik vind dat echt zo'n tof museum
![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat Fles dat wel ok vindt.
Ja nu net, heb op het werk IE zonder tabbladen, waardoor die in een andere pagina staatquote:
clubquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Koffie
Spoorwegmuseum
C...iets met een C
CURSUSquote:
Chaosquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CURSUS![]()
En die is verplicht, dus jij moet ook mee
Ja dat is inderdaad sneu ja. NS zorgt zooooooooo goed voor hun personeel.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is hipWegens bezuinigingen, het neemt toch alleen maar ruimte in
[..]
Het meest sneue is nog wel dat die conducteur er het meeste last van heeft he! Je zou maar een hele werkdag op zo'n sprinter moeten werken
Malijke?quote:
Hij is Chineesquote:
quote:
quote:
oke Pgfellali.quote:
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |