Nog slechterquote:
Ik dacht net al ik heb zin in Supergabber die gaat sowieso aangevraagd worden als hij zou komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan zou ik SuperGabber requesten voor 20 euro als hij kwam!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leek er wel op iddquote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef -Peach het volgende:
Staat dat valszingende wief er nu weer??
Ja eigenlijk welquote:
Dat zeg ik, maar hoe!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
Het wordt tijd voor een smsje aan 3fm voor de nachtploeg van dit forum
In plaatselijke disco gezien, leek nergens op. Ook nog eens dames die niet om aan te gluren waren.quote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk als ik op FOK! post/ als er niet veel op de stream gebeurt via dit kleine schermpje:
[ afbeelding ]
Weet iemand ook of ik deze iets groter kan maken?
Kun je die vastzetten? Ik krijg em alleen als ik over WMP-balkje ga. Is wel een goeie voor overdag namelijk en de hele tijd met mn muis dr boven moeten hangen is ook zo wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk als ik op FOK! post/ als er niet veel op de stream gebeurt via dit kleine schermpje:
[ afbeelding ]
Trollquote:
stream in mediaplayer? waar haal je die vandaan??quote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |