quote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ze moet hem wakker neuken. Goede televisie.
DE KONING KOMT ERAAN, IK HERHAAL DE KONING KOMT ERAAN!quote:
Slobber slobberquote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
oeeeeeeeeeh, hoe gaat Lucille de W. 'm wakker maken?
hij zou het niet eens merkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
En dan zeggen: Useless Man!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zou het niet eens merken
Post je ook wel eens een reactie of gaat alles met PI'squote:
Geil.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
DE KONING KOMT ERAAN, IK HERHAAL DE KONING KOMT ERAAN!
Ekdom zou dan meteen Useless Man opdreunenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zou het niet eens merken
Zou een logisch vervolg zijn Giel kust hem wakker, Lucille neukt hem wakker en dan pijp Coen hem morgen wel wakker.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
De blauwe ballen rood maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
zijn we nou serieus 9 topics verder
Blijkbaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
SKILIADILAKIDA!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
SKILIADILAKIDA!quote:
Of met haar goede been uit het verkeerde bedquote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef henkde_j het volgende:
Zal Lucille ook wel eens met het verkeerde been uit bed stappen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Lucille, wat een vrouw.Val als een blok voor haar, altijd.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef henkde_j het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou een logisch vervolg zijn Giel kust hem wakker, Lucille neukt hem wakker en dan pijp Coen hem morgen wel wakker.
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef henkde_j het volgende:
Ja, ik wilde snel openenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij was een fraktie van een seconde eerder
Zoek op Terry Gordonquote:Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand de Lyrics?
Ik vind dit beter dan Hello
Kerelquote:Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hahaeindelijk wat goeds van jouw kant
Wie vraagt Useless Man aan?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gerard is best een knappe man! Met een geile stem
quote:
Ik heb niks kunnen vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand de Lyrics?
Ik vind dit beter dan Hello
Het is iets in de trant van skidilildidil.idlkdijd;dddldidlijdidjidjldidlidquote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Lucile is echt een stuk leuker dan dat ik vooraf gedacht had...
Vind ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
1. Dennisquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Neuh niet echt.quote:
Iig leuker dan willy wartaalquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
En Katja?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1. Dennis![]()
2. Lucille![]()
3. Guus![]()
4. Willie
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei het jullie, jullie niet ekstra weekend luisteraars
Katja is dus zo slecht dat je dr niet onthouden hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1. Dennis![]()
2. Lucille![]()
3. Guus![]()
4. Willie
Ik moet Roel wel gelijk gevenquote:
Vertel wat zei jequote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei het jullie, jullie niet ekstra weekend luisteraars
komt er eentje achterquote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef heloef het volgende:
Dat gesprekje tussen Lucille en Gerard
Raar dat je dat niet vooraf al dacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Eensquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iig leuker dan willy wartaal
Inderdaad! Zulke mensen zouden echt iets toevoegen!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
Het wordt tijd voor een smsje aan 3fm voor de nachtploeg van dit forum
Lijkt me duidelijk.quote:
Is die niet al eens slaapgast geweest? In Utrecht?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.
O dat wist ik al, Lucille en ik gaan way back, goude tijden in het Hoekske op stratum's eind.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat lucile een leuke gast zou zijn
Schijnbaar was ze al met al toch niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten...Spontaner dan Guus + die kiss, ik zeg nummer 3!
O, liever niet zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is katja ?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Katja is dus zo slecht dat je dr niet onthouden hebt?
Ik heb een uur geleden al wat gestuurd, namelijk dat wij fokkers Party Animals willen horen maar weeeeer niet doorgekomen (tot nu toe)quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
Blofquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Caland het volgende:
1. Weening
2. Lucille Werner
3. Katja
4. Guus/ Willie
Wie komt er morgen?
Blofquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Caland het volgende:
1. Weening
2. Lucille Werner
3. Katja
4. Guus/ Willie
Wie komt er morgen?
ja gewoon een Lama reuniequote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oké.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat wist ik al, Lucille en ik gaan way back, goude tijden in het Hoekske op stratum's eind.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké.
1. Weening
2. Lucille Werner
3. Katja
4. Guus/ Willie
5. Blof
Slecht, en dan ga je vandaag ook al zo vroegquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar was ze al met al toch niet zo boeiendKan over Katja niet oordelen, enige nacht dat ik op tijd ging slapen.
Zou kunnen maar er zijn genoeg andere comdians die veel leuker kunnen zijn dan Willie en Guus.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is die niet al eens slaapgast geweest? In Utrecht?
Dan zou ik SuperGabber requesten voor 20 euro als hij kwam!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Strakke bips.quote:
Dat doen ze morgen pas als het is aangevrorenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik heb ze net gsmst dat ze het raam moeten schoonmaken.
Ik begin wakker te wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slecht, en dan ga je vandaag ook al zo vroeg.
inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge zou ook een leuke zijn!
Nog slechterquote:
Ik dacht net al ik heb zin in Supergabber die gaat sowieso aangevraagd worden als hij zou komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan zou ik SuperGabber requesten voor 20 euro als hij kwam!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leek er wel op iddquote:Op donderdag 23 december 2010 01:46 schreef -Peach het volgende:
Staat dat valszingende wief er nu weer??
Ja eigenlijk welquote:
Dat zeg ik, maar hoe!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
In plaatselijke disco gezien, leek nergens op. Ook nog eens dames die niet om aan te gluren waren.quote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk als ik op FOK! post/ als er niet veel op de stream gebeurt via dit kleine schermpje:
[ afbeelding ]
Weet iemand ook of ik deze iets groter kan maken?
Kun je die vastzetten? Ik krijg em alleen als ik over WMP-balkje ga. Is wel een goeie voor overdag namelijk en de hele tijd met mn muis dr boven moeten hangen is ook zo wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk als ik op FOK! post/ als er niet veel op de stream gebeurt via dit kleine schermpje:
[ afbeelding ]
Trollquote:
stream in mediaplayer? waar haal je die vandaan??quote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
deze teringherrie is een mooie reden om naar bed te gaan.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gerard is wakker, ik ga slapen.
Ik via http://twitpic.com/3h6azgquote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
ik gebruik http://freaknacht.hole1988.nl/quote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat knopje boven het vergroten!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je die vastzetten? Ik krijg em alleen als ik over WMP-balkje ga. Is wel een goeie voor overdag namelijk en de hele tijd met mn muis dr boven moeten hangen is ook zo wat.
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gerard is wakker, ik ga slapen.
We want mooooore.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Is iedereen hier nu bevredigd ondertussen?
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Geo3kant het volgende:
SMS dat we nog altijd wachten op de party animals nondeju
Dankquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat knopje boven het vergroten!
Zullen je ouders gezellig vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel![]()
Ergens weet ik dat m'n lichaam vermoeid is, mn verwarming staat vol aan en daar krijg ik 't normaal snikheet van, maar nu heb ik 't qua warmte normaal.
Ik slaap met kerst wel uit
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef mwaterl het volgende:
[..]
stream in mediaplayer? waar haal je die vandaan??
voor benny benassi, sms keihard aan aalquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
We wachten nog of de belgische GH vrouwke haar tetten bloot doetquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
Welterusten Symquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Straks weer een drukke dag
Ik heb geen extra scherm, ik heb er wel een, maar die is zo groot dat hij niet op mn bureau pastquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik via http://twitpic.com/3h6azg.
Dat bureau krijg ik morgen binnenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik via http://twitpic.com/3h6azg.
Ik ben pas bevredigd als ik mijn groetjes aan het FOK! SR @ 3 FM forum sms ziequote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
zeker, zolang het niet gedraaid wordtquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit blijft op plaat wel ultiem tof.
Mijn groeten aan alle 3fm slowchatters op fok zijn al uren geleden verzondenquote:
Nou ok, 1ste kerstdag wel op tijd opstaan, want cadeautjesquote:Op donderdag 23 december 2010 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen je ouders gezellig vinden. Maar zou ik ook doen hoor
.
Nee, af en toe is super fijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker, zolang het niet gedraaid wordt
Van ikea ?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat bureau krijg ik morgen binnen
WMP > menubalk > URL openen: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb > rechtklikken op afspeellijst > afspeellijst opslaan > het bestandje op je bureaublad plaatsen, en Tada, een stream in je WMP/bureaublad.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef mwaterl het volgende:
[..]
stream in mediaplayer? waar haal je die vandaan??
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef CindieY het volgende:
Ik vind jullie allemaal heel gezellig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |