Raar dat je dat niet vooraf al dacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Lucile is echt een stuk leuker dan dat ik vooraf gedacht had...
Eensquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef PyTh het volgende:
Lucile is echt een stuk leuker dan dat ik vooraf gedacht had...
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iig leuker dan willy wartaal
Inderdaad! Zulke mensen zouden echt iets toevoegen!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
Het wordt tijd voor een smsje aan 3fm voor de nachtploeg van dit forum
Lijkt me duidelijk.quote:
Is die niet al eens slaapgast geweest? In Utrecht?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso meer comedians als slaapgast vragen Ruben van der Meer zou echt epic zijn.
O dat wist ik al, Lucille en ik gaan way back, goude tijden in het Hoekske op stratum's eind.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat lucile een leuke gast zou zijn
Schijnbaar was ze al met al toch niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten...Spontaner dan Guus + die kiss, ik zeg nummer 3!
O, liever niet zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is katja ?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Katja is dus zo slecht dat je dr niet onthouden hebt?
Ik heb een uur geleden al wat gestuurd, namelijk dat wij fokkers Party Animals willen horen maar weeeeer niet doorgekomen (tot nu toe)quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Burner82 het volgende:
Het wordt tijd voor een smsje aan 3fm voor de nachtploeg van dit forum
Blofquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Caland het volgende:
1. Weening
2. Lucille Werner
3. Katja
4. Guus/ Willie
Wie komt er morgen?
Blofquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef Caland het volgende:
1. Weening
2. Lucille Werner
3. Katja
4. Guus/ Willie
Wie komt er morgen?
ja gewoon een Lama reuniequote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |