quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen doelpunten denk ik zo. [ afbeelding ]
PSV was triest maar Feyenoord het nog geen 2 euro liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Durf te wedden dat Feyenoord nog meer had gedoneerd.
het?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV was triest maar Feyenoord het nog geen 2 euro liggen
LOL!quote:
Ik doe via http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie luisterd er ook op de site?
En zo ja, ook in de shoutbox mee te kletsen?
R_Jquote:
waar Twitter inmiddels een uur achter looptquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe via http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
shoutboxquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie luisterd er ook op de site?
En zo ja, ook in de shoutbox mee te kletsen?
Kan je daar ook chatten dan ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe via http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Zie nieuwe picquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
er is uit dit topic gewoon een paint topic geboren
Hahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar Twitter inmiddels een uur achter loopt
Twitter is ook voor paupersquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
shoutboxdas voor niet twitteraars
Brabantsquote:
ik wil dat nummer van de Oprah flashmobquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
Zo lekker is dit nummer trouwens ook niet
OP de site is twitter up to datequote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat je I Gotta Feeling bedoelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil dat nummer van de Oprah flashmob
The voicequote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
sms: 'Ik zeg Lucile in duet met Lenny van the Voice'
Nee... gewoon nee
Ik heb 1423 in wachtrijquote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O jah man, reggeaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
sms: 'Ik zeg Lucile in duet met Lenny van the Voice'
Nee... gewoon nee
ja diequote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat je I Gotta Feeling bedoelt.
quote:
Stevie is lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Geo3kant het volgende:
Bij lucile wil ik wel wat in de gleuf douwen, maar bij Stevie Annnog ni al krijg ik er geld bij
Volgend jaar is de actie ten bate van feyenoordquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV was triest maar Feyenoord het nog geen 2 euro liggen
Thnxquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik volg via:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Is mooier beeld.
Vooruit, Lucille valt weg, ik loop de 4 daagse als een anabool, maar verder wel.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Volgend jaar is de actie ten bate van feyenoord
Die zend niet 24/7 uitquote:
quote:
Dan moet je wel een goeie tv hebbenquote:
Het hele pad is weer besneeuwd hierquote:
vreemd he als je opeens met echte muziek wordt geconfronteerd?quote:
Niet zo maar een, Remia kan er nog een puntje aan zuigen.quote:
Ik heb deze:quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je wel een goeie tv hebben
Hij hoeft nog maar een half uurtjequote:
Is te zien zeg. Zo wil je geen frikandel in een bakje.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo maar een, Remia kan er nog een puntje aan zuigen.
Wow! Dat is nog eens staat van de kunst apparatuur.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan iets anders
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemd he als je opeens met echte muziek wordt geconfronteerd?
Heb ik niet eens meerquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemd he als je opeens met echte muziek wordt geconfronteerd?
hij Zei al een keer dat hij zijn nest in wildequote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij hoeft nog maar een half uurtje
Ik zou zo ook niet weten welke hit ze hadquote:
Ik behoud het lekkerquote:
Als je extended versies van Chaka Kahn gaat draaien heb je het idd niet zo op een rijtje.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo maar een, Remia kan er nog een puntje aan zuigen.
Toen ik dit las was ze nog niets eens begonnen.quote:
wat is de reden om deze foto te posten?quote:
Alsof hij het woord 'doos' naleestquote:
Omdat appel.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is de reden om deze foto te posten?
er is niks bijzonders aan ofzo
Lees danquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is de reden om deze foto te posten?
er is niks bijzonders aan ofzo
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Stevie Ann. Heb haar live gezien, dan draai je direct om.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik dit las was ze nog niets eens begonnen.
Ik heb dr live op bevrijdingsfestival gezien en vond er geen kut aanquote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Stevie Ann. Heb haar live gezien, dan ben je direct om.
Die is al vaker langgekomen ook "Ruud, laat jij de hamster even uit"quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
"Rudy, doe jij de hond zo naar buiten"
Voelde jij je persoonlijk geraakt? Man het is gewoon echt niet mijn muziek. Ik heb het nu eenmaal niet op disco/soul.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komt nu alweer echte muziek...
Trek je het nog?
Bugsquote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Stevie Ann. Heb haar live gezien, dan ben je direct om.
Hehequote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dr live op bevrijdingsfestival gezien en vond er geen kut aan
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef Apache4U het volgende:
oh leuk, een duet van Stevie Ann en De Puist.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik dit las was ze nog niets eens begonnen.
daar was ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh, ik plaag je maarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voelde jij je persoonlijk geraakt? Man het is gewoon echt niet mijn muziek. Ik heb het nu eenmaal niet op disco/soul.
Ik in een intieme setting, zo op een grote stage is het minder.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Viel je alsnog om van verveling?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was goed, maar zo saaiquote:Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Viel je alsnog om van verveling?
Doorgaans tussen de benenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
heb je wel sentimentele platen in je assortiment? à la the national?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
jup, én in utrecht, was op doorreis...quote:
ja ik moest ook lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
Dat schoonmoeder gedoe in de smsbalk
Dan wel weer met divxquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk heb ik deze tv:
[ afbeelding ]
Ik heb er een met DVD en Videorecorder.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk heb ik deze tv:
[ afbeelding ]
Vast wel, maar het is niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je wel sentimentele platen in je assortiment? à la the national?
Heb dat ook ff een keer aangehad ter afwisseling, maar ons glazen huis is wel gezelliger idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb de tv nu op StuBru staan, ziet er daar lang niet zo gezellig uit als hier
Ze hebben die beeldbuis ooit eens vervangen maar die beelbuis is voor een grotere TV, dus soms missen er stukken ondertiteling enzo.quote:
Stay!quote:
Eindje is heet, hoeft niets aan te gebeuren.quote:
Should i stay or should i go now!quote:
preizenquote:
Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik vannacht mijn 3333ste post halen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dance vereniging moet het plein maar weer even komen schoonmaken
mag je helemaal zelf bepalenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik vannacht mijn 3333ste post halen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het idee was goedquote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]4 uur staan ijshakken en sneeuwschuifen om om half 5 te dansen
![]()
ik vond het alleen niet echt geweldig
Delenquote:
Ja die rode stenen daar zijn echt met regel al spekgladquote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het plein was schoon ja.quote:
Klopt, levensgevaarlijk die dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja die rode stenen daar zijn echt met regel al spekglad
ik neem ook nog een wijntjequote:Op donderdag 23 december 2010 01:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, ik pak een glas en schenk een wijntje in
Je bent echt een alcoholist, elke dag paar glazen wijnquote:Op donderdag 23 december 2010 01:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, ik pak een glas en schenk een wijntje in
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga 06.00 ook niet halen, ook niet als ik zou willen![]()
Gisteren 3.5 en nu toch maar een biertje die ik nog tegenkwam in de koelkast. Van 't weekend in totaal ook vier glazen ofzo. Valt mee dacht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 01:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent echt een alcoholist, elke dag paar glazen wijn
oh, ik verstond renniequote:
Dat is hier het minimum en morgen misschien wel non-stop.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga 06.00 ook niet halen, ook niet als ik zou willen![]()
Ken ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Handsome Poets!
die traden op bij mij op school vorige week
Hij kan straks 12 uur gaan pitten, daar is ie wel aan toe.quote:
hebben die mensen geld teveel ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al die smsjes over schoon(moeders), oma's, zussen enz._____
Het zou de 4e avond op rij zijn maar ze komen die ketel schoonmakenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is hier het minimum en morgen misschien wel non-stop.
Boeiend ze helpen de kinderen in Afrika.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben die mensen geld teveel ofzo
quote:
Dat hangt er al een poosjequote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Nfct het volgende:
Wie heeft er bij de mic tegen het raam gekotst?
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Nfct het volgende:
Wie heeft er bij de mic tegen het raam gekotst?
Waar moet ik het van kennen danquote:
Mijn smsjes over een meisje hier zin nog steeds niet doorgekomenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al die smsjes over schoon(moeders), oma's, zussen enz._____
Wel de tijd die het kost om twee trappen af te lopen, mijn kat binnen te laten te piesen, twee trappen op te lopen ... ja.quote:
Heb je nou de verwarming hoger gezet dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de tijd die het kost om twee trappen af te lopen, mijn kat binnen te laten te piesen, twee trappen op te lopen ... ja.
ik hiervoor ook niet, topique alweer bijna vol!quote:
Mijn 4 smsjes die ik heb gestuurd vanavond heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn smsjes over een meisje hier zin nog steeds niet doorgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |