Sommige vrouwenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:58 schreef henkde_j het volgende:
Godver wat een vrijgezellen party muziek vanavond
Nee, Brabantquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
Pics van blonde chick voor t huis!
Maar de mijne krijg je niet.quote:
Hoezo..?quote:
Hallonquote:
Hier over een uurtjequote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het gaat hier rond 5 uur sneeuwen, misschien blijf ik wel ff wachten tot het sneeuwt
Mwah als ik een homo was zou ik niet op hem vallen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo..?
Hij is echt lekker
Ik zou wel een truukje op hem kennen
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah als ik een homo was zou ik niet op hem vallen.
nu al?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik verplaats mezelf naar de slaapkamer
Ik wacht nog op 3 smsjesquote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer die op hun sms wachten, of niet?
Is maar goed ook, over een uurtje Playbackdom!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij trekt Coen het niet helemaal meer
Ha zoeplappequote:
Straks gaat hij nog Tropical toppertje draaienquote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij trekt Coen het niet helemaal meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog Tropical toppertje draaien
Ja en? Gisteren deed ik dat ook alleen ik zei het niet.quote:
Er kunnen soms wel 1000+ txt's in de queue staan. pas rond 2/3 uur snachts wordt het rustig en loopt die langzaam leeg. Overdag moet je net maar geluk hebben. Maar 's nachts staan er soms nog wel eens berichten van eind van middag erin... Alhoewel queue af en toe gewoon helemaal in 1x leeg wordt gegooid en je bericht dus weg kan zijn. (geld niet obv.)quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer die op hun sms wachten, of niet?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is maar goed ook, over een uurtje Playbackdom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je had gezegd dat je er zou zijn zou ik misschien wel gekomen zijn om je te meetenquote:
Nee, dat vond ik heel lullig!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en? Gisteren deed ik dat ook alleen ik zei het niet.
Dennis storm is een gevalletje Brigette maasland, eigelijk niet knap maar je vind het toch iets door hun zelfvertrouwen ofzuewquote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah als ik een homo was zou ik niet op hem vallen.
niets, ik wil hem gewoon horenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef cheese. het volgende:
Wat heeft shaffy met dit liedje te maken dan
Timur.quote:
Hoinquote:
Moet je ff op wachtrij legen klikkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Twitter loopt nu zowat 40 minuten achter
Ik kijk hier al de hele dag naar uit!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb nu al zin in de graveyard shift met Gerard!
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk hier al de hele dag naar uit!
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog Tropical toppertje draaien
Oh wat romantisch dat je mijn zinnen afmaaktquote:
Nee dat rebelse BNN imago is wat het hem doet.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dennis storm is een gevalletje Brigette maasland, eigelijk niet knap maar je vind het toch iets door hun zelfvertrouwen ofzuew
Die weet ik nogquote:
Nederland 3quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kijken jullie op de site? of ergens anders?
Ik zie jullie reactie al als het liedje net begint..
Holy sh*!quote:
Site.. alles wordt gespoiled iddquote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
ned 3quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
Fluit fluit fluit.quote:
Hoerige sneeuwquote:
Die gast rechts is de jonge versie van Peter-Jan Rens.quote:
Ja inderdaad.. Ik kijk via de webcam op de site.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Site.. alles wordt gespoiled idd
quote:
Nee, dat is gewoon een gifje. Allemaal pixels.quote:
Kijken tv, maar luisteren heuse kabelradio. Ik heb helemaal geen vertraging dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een gifje. Allemaal pixels.
Slaap lekker en tschuss!quote:
Ik ben er ook nog gewoon, dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja sommige dachten dat ik al ging slapen.
En het tegendeel blijktquote:Op donderdag 23 december 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen slecht planquote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ff bier en vreten pakken
ik zit nog benedenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Spoten alle mannen maar geldquote:
sure..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
Dago, mag ik jouw paint misbruiken?
die morph suitequote:
Zoveel is er toch ook niet gebeurd?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Even wat dingen toevoegen
Het is wel heel rustig.
purno de purnoquote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef -Peach het volgende:
Zal behoorlijk koud zijn, zo'n Purno pak!
er zijn er met 2 beeldschermenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Hoe doen de streamers eigenlijk zo snel posten en kijken te gelijk?Ik doe het nu voor het eerst
Groot scherm gebruikenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Hoe doen de streamers eigenlijk zo snel posten en kijken te gelijk?Ik doe het nu voor het eerst
2 schermenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Purple Sperm. Prince klassiekerquote:
of mijn site gebruikenquote:
Ik loop iets van 10 seconden achter op jou blijkbaarquote:
1920x1080quote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
En ik loop al achterquote:Op donderdag 23 december 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik loop iets van 10 seconden achter op jou blijkbaar
Gaat hier wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat werkt niet (lekker)
En weer een paar kinderen geholpen daarmee.quote:
Echt waarquote:
Helaas niet.quote:
Dat is zooooo'n gaaf nummerquote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef -Peach het volgende:
Purple raaiinnn pppuuuhupuuurrrppllleeee rraaiiinnnnn
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar
Heb je een 27 inch Mac ofzo
ik doe dat op m'n 13"quote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar dat werkt niet (lekker)
Nee doe maar niet.quote:
Pino is de opperbaasquote:
Nee dat is best wel een zeik nummerquote:
Moet je wel constant je handen wassen als je je gezicht hebt aangeraakt he!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar
Heb je een 27 inch Mac ofzo
Beetje wennenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan ga ik op verkeerde dingen klikken
Woohooquote:
Lookt ie dan goed op de dansvloer?quote:
nee, hij is een baasquote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lookt ie dan goed op de dansvloer?
Jaaaaaquote:
Murder on Zidane's Floorquote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR
iMac, iPhone, iPhone, iPad hieroquote:
Schande natuurlijk. Maar opheffen kun je beter aan andere clubs overlaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2000 euro daar zouden minimaal 1 of 2 nullen bij moeten
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dago, heb je je topic al gezien
Wat is er met PSV opheffen en 2000 euroquote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schande natuurlijk. Maar opheffen kun je beter aan andere clubs overlaten.
iPhone, iPod, iPad hier en hopelijk binnenkort Mac book proquote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
iMac, iPhone, iPhone, iPad hiero.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Fok Leeft mee, ik herhaal, Fok leeft mee!
Omdat PSV een kutploeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat is er met PSV opheffen en 2000 euro
Hehehe, ik dacht hetzelfde.Wat een pretkop.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef luchtalarm het volgende:
haha die dude zijn smoel zit vast
je kan die man ook op balkenende enzo plakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Er staan alleen te weinig mensen op die foto
Nicequote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
iPhone, iPod, iPad hier en hopelijk binnenkort Mac book pro
Zie sig voor hierquote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
iPhone, iPod, iPad hier en hopelijk binnenkort Mac book pro
Ik denk Faalnoord fan.quote:
Val omhoog jijquote:
heb em ook; de 11,1quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat de bel weer ging
Vast niet van mij, dan stond het erbij, wat was de sms ?quote:
precies, 2000 euro is echt een schandequote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Durf te wedden dat Feyenoord nog meer had gedoneerd.
Geen doelpunten denk ik zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Durf te wedden dat Feyenoord nog meer had gedoneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |