quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah als ik een homo was zou ik niet op hem vallen.
nu al?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik verplaats mezelf naar de slaapkamer
Ik wacht nog op 3 smsjesquote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer die op hun sms wachten, of niet?
Is maar goed ook, over een uurtje Playbackdom!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij trekt Coen het niet helemaal meer
Ha zoeplappequote:
Straks gaat hij nog Tropical toppertje draaienquote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij trekt Coen het niet helemaal meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog Tropical toppertje draaien
Ja en? Gisteren deed ik dat ook alleen ik zei het niet.quote:
Er kunnen soms wel 1000+ txt's in de queue staan. pas rond 2/3 uur snachts wordt het rustig en loopt die langzaam leeg. Overdag moet je net maar geluk hebben. Maar 's nachts staan er soms nog wel eens berichten van eind van middag erin... Alhoewel queue af en toe gewoon helemaal in 1x leeg wordt gegooid en je bericht dus weg kan zijn. (geld niet obv.)quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer die op hun sms wachten, of niet?
Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is maar goed ook, over een uurtje Playbackdom!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je had gezegd dat je er zou zijn zou ik misschien wel gekomen zijn om je te meetenquote:
Nee, dat vond ik heel lullig!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en? Gisteren deed ik dat ook alleen ik zei het niet.
Dennis storm is een gevalletje Brigette maasland, eigelijk niet knap maar je vind het toch iets door hun zelfvertrouwen ofzuewquote:Op donderdag 23 december 2010 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah als ik een homo was zou ik niet op hem vallen.
niets, ik wil hem gewoon horenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef cheese. het volgende:
Wat heeft shaffy met dit liedje te maken dan
Timur.quote:
Hoinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |