Dat is hier het minimum en morgen misschien wel non-stop.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga 06.00 ook niet halen, ook niet als ik zou willen![]()
Ken ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Handsome Poets!
die traden op bij mij op school vorige week
Hij kan straks 12 uur gaan pitten, daar is ie wel aan toe.quote:
hebben die mensen geld teveel ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al die smsjes over schoon(moeders), oma's, zussen enz._____
Het zou de 4e avond op rij zijn maar ze komen die ketel schoonmakenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is hier het minimum en morgen misschien wel non-stop.
Boeiend ze helpen de kinderen in Afrika.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben die mensen geld teveel ofzo
quote:
Dat hangt er al een poosjequote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Nfct het volgende:
Wie heeft er bij de mic tegen het raam gekotst?
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Nfct het volgende:
Wie heeft er bij de mic tegen het raam gekotst?
Waar moet ik het van kennen danquote:
Mijn smsjes over een meisje hier zin nog steeds niet doorgekomenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al die smsjes over schoon(moeders), oma's, zussen enz._____
Wel de tijd die het kost om twee trappen af te lopen, mijn kat binnen te laten te piesen, twee trappen op te lopen ... ja.quote:
Heb je nou de verwarming hoger gezet dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de tijd die het kost om twee trappen af te lopen, mijn kat binnen te laten te piesen, twee trappen op te lopen ... ja.
ik hiervoor ook niet, topique alweer bijna vol!quote:
Mijn 4 smsjes die ik heb gestuurd vanavond heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn smsjes over een meisje hier zin nog steeds niet doorgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |