Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
 .
.

Omdat ik dan de helft van het eerste seizoen op een rewritable dvdtje zet voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, hoezoooooooooooooooooooooooo?
 Als je ze gezien hebt brand ik dan de 2e helft erop
 Als je ze gezien hebt brand ik dan de 2e helft erop  

Ammaal en Shiwafquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WoeiWelke dan, welke dan?

quote:

Shiwafquote:

Woah, en nu AMMAAL!quote:

whehe, moet ik weer denken aan de oluisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, en nu AMMAAL!

Shiwaf is leuk voor bij de pingpin en de falamingpo

Die hoort helemaal nie in die buurt thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, en nu AMMAAL!

Shiwaf is leuk voor bij de pingpin en de falamingpo

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
whehe, moet ik weer denken aan de oluis

Jamaar die zijn leuker dan leeuw en zebra, want dat zegtie gewoon goedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
Die hoort helemaal nie in die buurt thuis

Zegt die van jou ook shiwaf dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar die zijn leuker dan leeuw en zebra, want dat zegtie gewoon goed

Jaaaa super johquote:

als shiwaf een giraf is dan was dat bij ons donnyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt die van jou ook shiwaf dan?

Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemistquote:
 ...
 ...

Eerst welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Zegt die van jou ook shiwaf dan?

juist wel dus opeens weerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF
Valt wel mee toch?
Momenteel gaat het niet zo hard

Idemquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemist...

Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa super joh
En klussen in en nieuw huis is zooo leuk om te doen

Jah ze maken er echt een potje van momenteelquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De NS laten je wel werken voor je GTBV zeg... voor 35 euro moet ik 8 formulieren invullen of zo.

Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
We zijn allebei gesloopt door deze drukke dag, maar als ik verf had, stond ik nu te pielen denk ik
En bedankt allemaal

quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 21:03 uur
01. 275 Stuart
02. 233 Marijkezwolle
03. 142 Pheno
04. 091 MPG
05. 090 LovelyLady
06. 075 suikertaartje
07. 066 goldfinger1963
08. 061 Symphonic
09. 057 wel.o.k
10. 043 Trevland
11. 039 MaleDuck
12. 034 pgrferrari
13. 033 Panda72
14. 029 TheFamousMan
15. 028 DR34M3R
16. 026 Dr_Flash
17. 026 Koen66
18. 023 Toekito
19. 021 OA
20. 020 Woeste_Woerd

Klunsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De NS laten je wel werken voor je GTBV zeg... voor 35 euro moet ik 8 formulieren invullen of zo.

Ik heb daar heel grappig een databeesje voor gebouwd

En die database vult die formulieren voor me in?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kluns

och niet iedereen is zo hendig als uquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kluns

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?

die zijn er nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?

gisteren stond ik in geen enkel lijstje, dat was ook lang geledenquote:

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF
Valt wel mee toch?
Momenteel gaat het niet zo hard
quote:

Dan is het bijna in belgië, of zijn de plinten niet geschikt om tegen te schuppenquote:
 .
 .

En ik ben van dat ik naar bed ging tot een uur of 5 niet online geweestquote:

preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemist...

Het is natuurlijk wel een hele prestatie van NS dat 8 van mijn 20 treinreizen deze maand een vertraging van >30 minuten opliepenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah ze maken er echt een potje van momenteel
 .
.

Voor mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die database vult die formulieren voor me in?

Dat is handigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel
Ik hoef alleen nog maar wat kruisjes te zetten en een handtekening

Hoeveel mensen zouden trouwens hun OV-chipkaart meesturen met zo'n formulier? Er wordt immers gevraagd naar het originele vervoerbewijsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel
Ik hoef alleen nog maar wat kruisjes te zetten en een handtekening
 .
. .
.

Jep. Plus dat je de voortgang van al je ingediende claims kunt bijhouden. En als je er 8 tegelijk instuurt, lijkt me dat geen overbodige luxequote:

Precies, ieder formulier heeft natuurlijk een uniek nummer. Maar aan het eind van het invoeren van je reisdetails gooi je een blanco formulier in de handinvoerbak en printen maarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden trouwens hun OV-chipkaart meesturen met zo'n formulier? Er wordt immers gevraagd naar het originele vervoerbewijs.
Maar jij gooit dat formulier dus door je printer?.

Maar als je dat eenmaal goed hebt spaart het veel werk uit
 Maar als je dat eenmaal goed hebt spaart het veel werk uit  

dat ken ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Plus dat je de voortgang van al je ingediende claims kunt bijhouden. En als je er 8 tegelijk instuurt, lijkt me dat geen overbodige luxe
Het is alleen wel gebouwd in FileMaker Pro, een geweldig database-pakket, wat niemand kent

Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed ligquote:

Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!kenquote:
 .
 .

Dat doe je zelfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik zou mijn haar nog gaan verven

Gewoon mee ophoudenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:

Wat doe je in die 90 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed lig

Neequote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!ken.

Dat doe ik morgenavond eindelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:

Ik verf mijn haar ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik al heeeeel lang geleden mee opgehouden

Jaquote:

Heb het overwogen, maar wil niet blondquote:

Anderhalf uur dan.quote:

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
 Ik wil je haar best verven, paars?
 Ik wil je haar best verven, paars?  

Waarom niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Heb het overwogen, maar wil niet blond

Het lijkt me lastig om te doen eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja is goedkoper en werkt net zo goed

Whehehe dat kleine beetje loont de moeite nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil je haar best verven, paars?

Omdat ik dat niet mooi vindquote:

Paars is paarsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat kleine beetje loont de moeite niet

ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]

Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind
 .
 .

Mijn haar is ooit een keer geverfd, toen was ik model voor een leerling kapperquote:

Maar zo blond blond ben je toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb het overwogen, maar wil niet blond

ik kan me jou niet blond voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind

Of je laat hem staan en zet een rode muts op, trekt een rode jas aan, verkleedt de kinderen als rendieren en laat je op een slee rondtrekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
ik moet mijn baard nog van mijn gezicht halen...

Dat doe ik vrijdagochtend welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
 .
 .

Ja, anders geen knuffelsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:

Ik vind het niet echt bij me passenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi is.
 Maar ik denk dat ik er volgend jaar wel mee stop zodra ik door m'n verf heen ben
 Maar ik denk dat ik er volgend jaar wel mee stop zodra ik door m'n verf heen ben  En dan maar de kapper laten ontkleuren
 En dan maar de kapper laten ontkleuren  

Make that the cat wisequote:
 .
 .

Dan geloof je het toch lekker nietquote:

Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik hebquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo blond blond ben je toch niet

Nou maak je me juist benieuwdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb

...
 ...

Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m'n hoofdhaar zeg maar, dus dat maakt ook dat ik met een donkere kleur wegkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan me jou niet blond voorstellen

Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zienquote:

Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb

Coolquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zien

Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien

Jij hebt juist een toffe kleurquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af

Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffffquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....

Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien
 Mag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
 Mag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven  

Nee joh, supersaaiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij hebt juist een toffe kleur

Wij vrouwen hebben het maar zwaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff

Vinnik dus nietquote:

en in de prut staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff

rustig blijven zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af

Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven

Welnee. Jij wordt niet kaalquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het maar zwaar

...
 ...

Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en in de prut staan.
en STINKEN dat het doet
en DUUUUUUUUUUUUUUUUR dat het is
 Ik heb zonder ammoniak dus da's wel beter
 Ik heb zonder ammoniak dus da's wel beter  

Echt nietquote:
 !
 !

Kom jij m'n haar verven?quote:

Dan vind ik het nog vies ruikenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerIk heb zonder ammoniak dus da's wel beter

We stuiteren nu in stiltequote:

Heerlijkquote:

Jij welquote:

Van mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
 vind ik wel leuk ff tutten
 vind ik wel leuk ff tutten  

Heul wel.quote:
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapenquote:

Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij welvind ik wel leuk ff tutten
 Ze deed boos oi
 Ze deed boos oi  

dus ik moet het afknippen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar laat je groein, lang haar knip je af.
kaal moet je petsen, heel simpel allemaal

Ook gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel.
[..]
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapen

Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doeZe deed boos oi

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus ik moet het afknippen?
okee

Daarom, morele supportquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden
 En dan mag LL de volgende keer m'n haar verven
 En dan mag LL de volgende keer m'n haar verven  
  Maar ik rijd vrijdag gewoon met je mee hoor als je durft

Dat zei wok tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Rude, da's mijn vierde naamquote:

Ik durf welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom, morele supportEn dan mag LL de volgende keer m'n haar verven

Niet je haar afknippenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei wok toch
[..]
Rude, da's mijn vierde naam

quote:

Wat is het nou?
 Wat is het nou?  

doe je wel voorzichtig enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden

Ja, daar zorg ik wel voorquote:
 Heb jij je foon wel bij je vrijdag?
 Heb jij je foon wel bij je vrijdag?  

ach, de bumper is toch al stukquote:

Driequote:

Dus je durft meer dan dat je niet durft

Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moetquote:

Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, de bumper is toch al stuk
 Geen boemeluk ja!
 Geen boemeluk ja!  

Dat begrijp ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moet

Vooralsnog welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Drie

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee

Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbankquote:

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbank
Vindt hij leuk

Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk

Boemeluk, tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
 ?
 ?

Crash the carquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk

Sorry, maar dat vind ik niet eens grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crash the car
Crash the car
Crash the car

Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggenquote:

Oooh, unluckyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik niet eens grappig

Nou ja, met dit weer he....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, unlucky
Dat zing ik zo vaak als ik met de jongens in de auto zit

Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer omquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een bumper is niet zo erg, als jullie maar heel blijven enzo

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

THIJSquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggen

Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, met dit weer he....

Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!quote:

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee
 NEEEEEEEEE
 NEEEEEEEEE 

Whehehehehe....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!
 .
 .

Geen boemeluk meer??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer om de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.Pietje Puk en de Plakbandcrisis

Ja, sorry, zo;n dagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpen
 Dus nvm
 Dus nvm  

Ik vind mijn eigen kleur een beetje saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden

Wat zal ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, zo;n dagDus nvm

te laatquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
dat was alleen voor mannen

Dat hebben we allebei al gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden
 We vinden allebei onze kleur saai... En ik vind die van ST niet saai
 We vinden allebei onze kleur saai... En ik vind die van ST niet saai  

Ik zeg maar zo ik zeg maar nietsquote:

Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
een doorgewinterde gladheidsrijder als ik

Oh okeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hebben we allebei al gezegdWe vinden allebei onze kleur saai... En ik vind die van ST niet saai
 Nou, het zal wel
 Nou, het zal wel  

Okidokiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.

En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu twexit. Morgenochtend zijn we weer terug.

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]

twexit?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]

in deze regio zijn de wegen prima hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden

IJmuiden is ook jullie regioquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in deze regio zijn de wegen prima hoor

Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden
 .
.

Ik spot niet met gladheidquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?

Onze trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.

Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.

Idem voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
 ! Al ben ik eerder klaar dan Mart
 ! Al ben ik eerder klaar dan Mart  ...
 ...

Dat is 40 km verderop, en daar (en in Heemsker is gewoon 40 cm sneeuw gevallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IJmuiden is ook jullie regio

Was een gastje die door de mist en over de plaatselijk spekgladde A35 met een bedrijfsbusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen

Jij doet dat in een uurtjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem voor mij! Al ben ik eerder klaar dan Mart
...
 .
.

pfoei,quote:

Ja. Dat staat er.quote:
 .
 .

Ze gaan slapen of zoquote:
 .
.Daarom gebruik ik het af en toe ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is voor aandachtshoeren
 .
.Ja, jullie trein, die ene waarmee jullie naar station Hoorn Appelflap zouden reizenquote:
 .
.

mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schoudersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen

Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen
 ...
 ...

lang haarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schouders

?
 ?

Kusje op je traantjesquote:

rondjes draaien met haar oren ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatief...

Nee.quote:

nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzenquote:

Ow. Dan hoef je het ook nog niet te weten. Is voor grote mensen. Sorry.quote:

Ik verzin dat soort dingen niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen
 .
.

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Ik ren gewoon hard weg van die onzinquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen

Ik ook, richting mijn bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ren gewoon hard weg van die onzin
 Ik neem juliie nog eventjes mee
 Ik neem juliie nog eventjes mee  Dus ik verkas naar boven
 Dus ik verkas naar boven  

Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik verzin dat soort dingen niet hoor.

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ils qui sont décédés
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keekquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgeven
 .
.

truste voor straks marijkjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven

Gezellig, met Marijke mee naar bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven

Ik kom zo nog even terugquote:
 Ik neem de laptop mee
 Ik neem de laptop mee  

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keek.
 en toch deed je het
  en toch deed je het   

Krijgt hij nu klapjes?quote:

Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoorquote:
 .
.

quote:

als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes warenquote:

twexitquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.

En hopen op het bestequote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff wachten en dan uitspoelen

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes waren

Dan begint het pasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n blije smiley gebruikt terwijl Marijke eigenlijk zei dat het zo voorbij is.
 ....
 .... 

ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen inquote:

De gecensureerde versie:quote:
En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu slapen. Morgenochtend zijn we weer terug.

Neeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.

Nu zeg jij het ook...quote:

Dan zal het wel goed gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen in

Oh!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gecensureerde versie:
[..]
En vlak daarna:
[..]

Ja, nou?quote:

Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje

O ja?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
 .
 .

quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.

NU DOEDE HET GODVERREDOMME WEERquote:

Had je ze wel goed ingevet? Anders zitten ze nu vastgevrorenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.
 .
.

Niet onder de indrukquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.

Zo'n grote longinhoud heb je nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]

met jou heb ik wat meer werk
 .
.

Je moet eens weten hoe goed ST kan blasenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n grote longinhoud heb je niet.

...
 ...

hoe weet jij dat???quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen
...

dat weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen
...
 van het verhaal over de wolf en de biggetjes
  van het verhaal over de wolf en de biggetjes

Hij laat de boel spontaan opdrogenquote:
 ...
 ...

Trusten wokjequote:

Iets met tagjesquote:
 ...
 ...

ik heb helemaal geen blaas-tagjequote:

nee, jij werd buiten de procedure om aangenomenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
jij misbruikt je functie
Nou sorry hoor maar daar begin ik niet aan

Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen

ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen

goedemorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tag
Tof

ik deedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....
 als pi he
  als pi he   

Nu moet je een uur blijven tot er weer xx.30 staatquote:

Neequote:

En daarna nog heeeeeel even mobiel FOK!ken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee
Ik ga brood smeren, douchen en slapen
Morgen ben ik er weer

Okay, tot morgen dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee
Morgen ben ik er weer

Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot morgen dan maar
Waarom eigenlijk brood smeren
 .
 .

Tot morgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee
Morgen ben ik er weer

Ik smeer dat altijd voor de hele week en dan vries ik het in met beleg en al in een zakjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinken.
 Anders komt het niet goed gewoon
 Anders komt het niet goed gewoon  

Succes!quote:

Ik wist niet dat ze morgen moest werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |