Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Omdat ik dan de helft van het eerste seizoen op een rewritable dvdtje zet voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, hoezoooooooooooooooooooooooo?
Ammaal en Shiwafquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WoeiWelke dan, welke dan?
quote:
Shiwafquote:
Woah, en nu AMMAAL!quote:
whehe, moet ik weer denken aan de oluisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, en nu AMMAAL!![]()
![]()
![]()
Shiwaf is leuk voor bij de pingpin en de falamingpo![]()
Die hoort helemaal nie in die buurt thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, en nu AMMAAL!![]()
![]()
![]()
Shiwaf is leuk voor bij de pingpin en de falamingpo![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
whehe, moet ik weer denken aan de oluis
Jamaar die zijn leuker dan leeuw en zebra, want dat zegtie gewoon goedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
Die hoort helemaal nie in die buurt thuis
Zegt die van jou ook shiwaf dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar die zijn leuker dan leeuw en zebra, want dat zegtie gewoon goed
als shiwaf een giraf is dan was dat bij ons donnyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt die van jou ook shiwaf dan?
Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemistquote:
Eerst welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Zegt die van jou ook shiwaf dan?
juist wel dus opeens weerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF
Valt wel mee toch?
Momenteel gaat het niet zo hard
Idemquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemist...
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa super joh
En klussen in en nieuw huis is zooo leuk om te doen
Jah ze maken er echt een potje van momenteelquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De NS laten je wel werken voor je GTBV zeg... voor 35 euro moet ik 8 formulieren invullen of zo.
Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
We zijn allebei gesloopt door deze drukke dag, maar als ik verf had, stond ik nu te pielen denk ik
En bedankt allemaal
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 21:03 uur
01. 275 Stuart
02. 233 Marijkezwolle
03. 142 Pheno
04. 091 MPG
05. 090 LovelyLady
06. 075 suikertaartje
07. 066 goldfinger1963
08. 061 Symphonic
09. 057 wel.o.k
10. 043 Trevland
11. 039 MaleDuck
12. 034 pgrferrari
13. 033 Panda72
14. 029 TheFamousMan
15. 028 DR34M3R
16. 026 Dr_Flash
17. 026 Koen66
18. 023 Toekito
19. 021 OA
20. 020 Woeste_Woerd
Klunsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De NS laten je wel werken voor je GTBV zeg... voor 35 euro moet ik 8 formulieren invullen of zo.
En die database vult die formulieren voor me in?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kluns![]()
Ik heb daar heel grappig een databeesje voor gebouwd
och niet iedereen is zo hendig als uquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kluns![]()
Ik heb daar heel grappig een databeesje voor gebouwd
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?
die zijn er nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor luiken in de vloer?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF
Valt wel mee toch?
Momenteel gaat het niet zo hard
quote:
Dan is het bijna in belgië, of zijn de plinten niet geschikt om tegen te schuppenquote:
En ik ben van dat ik naar bed ging tot een uur of 5 niet online geweestquote:
preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff koffie drinken, meteen een heel tpoic gemist...
Het is natuurlijk wel een hele prestatie van NS dat 8 van mijn 20 treinreizen deze maand een vertraging van >30 minuten opliepenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah ze maken er echt een potje van momenteel
Voor mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die database vult die formulieren voor me in?
Dat is handigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Ik hoef alleen nog maar wat kruisjes te zetten en een handtekening
Hoeveel mensen zouden trouwens hun OV-chipkaart meesturen met zo'n formulier? Er wordt immers gevraagd naar het originele vervoerbewijsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Ik hoef alleen nog maar wat kruisjes te zetten en een handtekening
Jep. Plus dat je de voortgang van al je ingediende claims kunt bijhouden. En als je er 8 tegelijk instuurt, lijkt me dat geen overbodige luxequote:
Precies, ieder formulier heeft natuurlijk een uniek nummer. Maar aan het eind van het invoeren van je reisdetails gooi je een blanco formulier in de handinvoerbak en printen maarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden trouwens hun OV-chipkaart meesturen met zo'n formulier? Er wordt immers gevraagd naar het originele vervoerbewijs.
Maar jij gooit dat formulier dus door je printer?.
dat ken ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Plus dat je de voortgang van al je ingediende claims kunt bijhouden. En als je er 8 tegelijk instuurt, lijkt me dat geen overbodige luxe![]()
Het is alleen wel gebouwd in FileMaker Pro, een geweldig database-pakket, wat niemand kent
Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed ligquote:
Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!kenquote:
Dat doe je zelfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik zou mijn haar nog gaan verven
Gewoon mee ophoudenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wat doe je in die 90 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik dan misschien voor 00:00 in bed lig
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
Dan kun je daarna nog een uur Mobiel FOK!ken.
Dat doe ik morgenavond eindelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verf mijn haar ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik al heeeeel lang geleden mee opgehouden
Jaquote:
Heb het overwogen, maar wil niet blondquote:
Anderhalf uur dan.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Heb het overwogen, maar wil niet blond
Het lijkt me lastig om te doen eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja is goedkoper en werkt net zo goed
Whehehe dat kleine beetje loont de moeite nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil je haar best verven, paars?
Omdat ik dat niet mooi vindquote:
Paars is paarsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat kleine beetje loont de moeite niet
ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind
Mijn haar is ooit een keer geverfd, toen was ik model voor een leerling kapperquote:
Maar zo blond blond ben je toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb het overwogen, maar wil niet blond
ik kan me jou niet blond voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mooi vind
Of je laat hem staan en zet een rode muts op, trekt een rode jas aan, verkleedt de kinderen als rendieren en laat je op een slee rondtrekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
ik moet mijn baard nog van mijn gezicht halen...
Dat doe ik vrijdagochtend welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ja, anders geen knuffelsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het niet echt bij me passenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reden. En ik heb je nooit blond gezien, dus ik zou niet weten of het mooi is.
Make that the cat wisequote:
Dan geloof je het toch lekker nietquote:
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik hebquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo blond blond ben je toch niet
Nou maak je me juist benieuwdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb
Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m'n hoofdhaar zeg maar, dus dat maakt ook dat ik met een donkere kleur wegkomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan me jou niet blond voorstellen
Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zienquote:
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet blond blond, maar vind het zo'n saaie kleur die ik heb
Coolquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je weer een keer hier bent laat ik wel een jeugdfoto zien
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien
Jij hebt juist een toffe kleurquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffffquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, maar ik vond het nog 100.000 keer fijner niet meer te hoeven kleuren en bijkleuren en kleuren en bijkleuren en....
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn haar ff in de verf gooien
Nee joh, supersaaiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij hebt juist een toffe kleur
Wij vrouwen hebben het maar zwaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff
Vinnik dus nietquote:
en in de prut staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah waar je al druk mee kan zijn zeg. EN dan nog eens het nadenken over. Pfffff
rustig blijven zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Ik moet nodig douchen en naar bed, maar ik wil niet van de bank af
Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
Welnee. Jij wordt niet kaalquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben het maar zwaar
Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en in de prut staan.
en STINKEN dat het doet![]()
en DUUUUUUUUUUUUUUUUR dat het is
Echt nietquote:
Kom jij m'n haar verven?quote:
Dan vind ik het nog vies ruikenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar in de aanbieding en ik vind het wel lekkerIk heb zonder ammoniak dus da's wel beter
We stuiteren nu in stiltequote:
Heerlijkquote:
Jij welquote:
Van mij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesMag ik morgenavond al komen, mag jij m'n haar verven
Heul wel.quote:
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapenquote:
Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doequote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij welvind ik wel leuk ff tutten
dus ik moet het afknippen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar laat je groein, lang haar knip je af.
kaal moet je petsen, heel simpel allemaal
Ook gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel.
[..]
Nee, morgen ga ik met Marieke naar Tuinland en langs Susan en dan haar naar huis brengen en dan zelf naar huis en een wasje doen en eten en slapen
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ST niet wil dat ik dat doeZe deed boos oi
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus ik moet het afknippen?
okee
Daarom, morele supportquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden
Dat zei wok tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Stuart het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Rude, da's mijn vierde naamquote:
Ik durf welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom, morele supportEn dan mag LL de volgende keer m'n haar verven
![]()
Maar ik rijd vrijdag gewoon met je mee hoor als je durft
Niet je haar afknippenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei wok toch
[..]
Rude, da's mijn vierde naam
quote:
doe je wel voorzichtig enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen durf ik natuurlijk al helemaaaaaal niet te rijden
Ja, daar zorg ik wel voorquote:
ach, de bumper is toch al stukquote:
Driequote:
Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moetquote:
Oi!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, de bumper is toch al stuk
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, ik ben al boos op de kapper als er een cm af moet
Vooralsnog welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Drie![]()
Dus je durft meer dan dat je niet durft
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbankquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs roept vast nog wel een keer heel hard 'ONGELUK!' vanaf de achterbank![]()
Vindt hij leuk
Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
Boemeluk, tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
Crash the carquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt hij leuk
Sorry, maar dat vind ik niet eens grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crash the car
Crash the car![]()
Crash the car
Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggenquote:
Oooh, unluckyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik niet eens grappig![]()
Nou ja, met dit weer he....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, unlucky
Dat zing ik zo vaak als ik met de jongens in de auto zit
Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer omquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een bumper is niet zo erg, als jullie maar heel blijven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
THIJSquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, hij kan het nu gewoon echt zeggen
Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, met dit weer he....
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee
Whehehehehe....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!
Geen boemeluk meer??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zoals hij nu zelf zou zeggen: ongeluk! Ja, tuulluk!
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh. Ik heb Marijke en Thijs in de auto, daar laat ik niets mee gebeuren en als ik het niet vertrouw keer ik zo weer om
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, sorry, zo;n dagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik het nog doen. Beetje lol hebben hoor. Besides, als mensen zoiets hier serieus nemen kan ik dat niet helpen
Ik vind mijn eigen kleur een beetje saaiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden
Wat zal ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, zo;n dagDus nvm
te laatquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
dat was alleen voor mannen
Dat hebben we allebei al gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met jullie "eigen" kleur ST en MZ?
Niet overleggen, afzonderlijk antwoorden
Ik zeg maar zo ik zeg maar nietsquote:
Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
een doorgewinterde gladheidsrijder als ik
Oh okeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hebben we allebei al gezegdWe vinden allebei onze kleur saai... En ik vind die van ST niet saai
Okidokiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
de wegen zijn op zich prima begaanbaar hoor, maar ga geen 120 rijden op de snelweg.
Soms liggen er nog van die ijsribbels.
Gisteren was ik in IJmuiden en daar hebben ze helemaal niets aan de weg gedaan en dat was zelfs voor een doorgewinterde gladheidsrijder als ik te bizar voor woorden.
En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu twexit. Morgenochtend zijn we weer terug.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]
twexit?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
Oké, dit is best humor op Twitter:
Mijn bericht:
[..]
En vlak daarna:
[..]
in deze regio zijn de wegen prima hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden
IJmuiden is ook jullie regioquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in deze regio zijn de wegen prima hoor
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okidoki![]()
Dan gaan we wel op tijd weg, kunnen we rustig die kant op glijden
Ik spot niet met gladheidquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij nou eergisteren opgepakt op de A35?
Onze trein?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg (en dat is dus erg lang in mijn geval) op jullie trein?.
Idem voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is 40 km verderop, en daar (en in Heemsker is gewoon 40 cm sneeuw gevallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IJmuiden is ook jullie regio
Was een gastje die door de mist en over de plaatselijk spekgladde A35 met een bedrijfsbusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij doet dat in een uurtjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem voor mij! Al ben ik eerder klaar dan Mart
...
pfoei,quote:
Ja. Dat staat er.quote:
Ze gaan slapen of zoquote:
Daarom gebruik ik het af en toe ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is voor aandachtshoeren
Ja, jullie trein, die ene waarmee jullie naar station Hoorn Appelflap zouden reizenquote:
mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schoudersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen
Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfoei,
ik was al bang dat ik niet meer met je haar kon spelen tijdens het voorlezen
lang haarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schouders
Kusje op je traantjesquote:
rondjes draaien met haar oren ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatief...
Nee.quote:
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzenquote:
Ow. Dan hoef je het ook nog niet te weten. Is voor grote mensen. Sorry.quote:
Ik verzin dat soort dingen niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik ren gewoon hard weg van die onzinquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen
Ik ook, richting mijn bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ren gewoon hard weg van die onzin
Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik verzin dat soort dingen niet hoor.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keekquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgeven
truste voor straks marijkjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven
Gezellig, met Marijke mee naar bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven
Ik kom zo nog even terugquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keek.
Krijgt hij nu klapjes?quote:
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoorquote:
quote:
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes warenquote:
twexitquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
En hopen op het bestequote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff wachten en dan uitspoelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes waren
Dan begint het pasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n blije smiley gebruikt terwijl Marijke eigenlijk zei dat het zo voorbij is.
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen inquote:
De gecensureerde versie:quote:
En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu slapen. Morgenochtend zijn we weer terug.
Neeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
Nu zeg jij het ook...quote:
Dan zal het wel goed gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen in
Oh!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gecensureerde versie:
[..]
En vlak daarna:
[..]
Ja, nou?quote:
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
O ja?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.
NU DOEDE HET GODVERREDOMME WEERquote:
Had je ze wel goed ingevet? Anders zitten ze nu vastgevrorenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.
Niet onder de indrukquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.
Zo'n grote longinhoud heb je nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
met jou heb ik wat meer werk
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n grote longinhoud heb je niet.
hoe weet jij dat???quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen![]()
...
dat weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen![]()
...
Hij laat de boel spontaan opdrogenquote:
Trusten wokjequote:
Iets met tagjesquote:
ik heb helemaal geen blaas-tagjequote:
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
jij misbruikt je functie
Nou sorry hoor maar daar begin ik niet aan
Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen
ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen
goedemorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tag
Tof
ik deedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....
Nu moet je een uur blijven tot er weer xx.30 staatquote:
Neequote:
En daarna nog heeeeeel even mobiel FOK!ken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga brood smeren, douchen en slapen![]()
Morgen ben ik er weer
Okay, tot morgen dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen ben ik er weer
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot morgen dan maar
Waarom eigenlijk brood smeren
Tot morgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen ben ik er weer
Ik smeer dat altijd voor de hele week en dan vries ik het in met beleg en al in een zakjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinken.
Succes!quote:
Ik wist niet dat ze morgen moest werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |