Hoi meisjequote:
Goeieavond.quote:
Maar er is dus wel een eigen kermisquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de kermis nog niet gezien
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isquote:
Ik durfde het ook vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Denken jullie dat ik vrijdag durf te rijden?
En zoniet dan pakken we de treinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik hetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een tweede antwoord. Dat is heel wat anders.
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOETquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, heusquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isMaar komt goed
Helemaal hiernaartoe?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durfde het ook vandaag
Oppassen in de bochten en genoeg afstand houden zodat je genoeg tijd hebt om te remmen![]()
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik het
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wel weer redelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
We overleggen morgen wel johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heusOoit
[..]
Helemaal hiernaartoe?
[..]
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijs
Hmm. Sussssspicious......quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wie doet dat dan ookquote:
Oh miss drama wil weer een drama maken hoorquote:
Ja, ze stuurde me tientallen PM's eroverquote:
Wel hoorquote:
Ja, maar dat moet hevig gesponsord zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een eigen kermis![]()
het is wel een zeikerdquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss drama wil weer een drama maken hoor
Jij heb toch al beslotenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We overleggen morgen wel joh
Over dat ik met de trein moet en dat jij mij daarvan moet overtuigen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze stuurde me tientallen PM's erover
Stuur maar een limo langsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss drama wil weer een drama maken hoor
Waar woon jij danquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet hevig gesponsord zijnDe kunstmarkt is wel weer grappig, kunstenaars zijn er zat. Hell, mijn huis is een kunstwerk
Hee snoet?quote:
Wel handig te zien met deze sneeuwquote:
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meetenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over dat ik met de trein moet en dat jij mij daarvan moet overtuigen?
Als zij niet durft te rijden welquote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
betaal je die zelf dan ook ff?
Wat denk jij???? Ik ben toch gastouderquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoet?
Heb jij een (camping)bedje over, mocht het nodig zijn?
Pre-meeten? Wat is daar nu weer aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meeten
Dat snap ik toch wel wijffiequote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als zij niet durft te rijden welIk ga sowieso, maar ik hoop natuurlijk ook dat zij mee gaat
Want dat moet eigenlijk wel
Maar ja, zij zit met Thijs enzo, en dwingen doe ik niet
Jij bent wel een jokkebrok hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meeten
He, ik zag opeens een stofwOK optrekken!quote:
Dat je elkaar ontmoet voor de echte meeting begint dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-meeten? Wat is daar nu weer aan?
Ah, uh, nuttig. Dus gewoon een meet dus, omdat uh, men niet zo laat wilde?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je elkaar ontmoet voor de echte meeting begint dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |