Nee natuurlijk niet, ouwe schijteboksquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Denken jullie dat ik vrijdag durf te rijden?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meeten
en jij denkt dat er overvallers in de trein zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet waarom we moeten pre-meeten. Marijke denkt dat ik een serie moordenaar ben
Nee, ik denk dat het een selectie is. Net zoiets als auditie doen. Als ik die ronde niet doorkom wordt ik op halal wijze geslacht en de trein uit gegooidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, uh, nuttig. Dus gewoon een meet dus, omdat uh, men niet zo laat wilde?
Bontkragen. Hele groepen jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en jij denkt dat er overvallers in de trein zitten
En ik denk dat ie grapjes maaktquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en jij denkt dat er overvallers in de trein zitten
Ah, drama queen dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het een selectie is. Net zoiets als auditie doen. Als ik die ronde niet doorkom wordt ik op halal wijze geslacht en de trein uit gegooid
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik denk dat ie grapjes maakt![]()
Ja, maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk jij???? Ik ben toch gastouder
collegaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik zag opeens een stofwOK optrekken!
marijkjequote:
man die ik nog moet zoenenquote:
ja, die kan ik aan hoor, ik heb een prachtige Arabische tongval, schijntquote:
Just checkingquote:
gastvrouwquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj Wokkie
Tuurlijk meisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar voor de zekerheid
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die kan ik aan hoor, ik heb een prachtige Arabische tongval, schijnt
Ik ben zo verliefd op die dinosaurus die fetch wil spelenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een spel waar dat in verwerkt zit
Tijdens wel.quote:
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon platschieten die kutmocro's
Hmhm, is me vandaag nog verteld door een echte heuse echtequote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon platschieten die kutmocro's
Als je alleen gaat internetten op een meet niet neequote:
Is het geen Fok! meet danquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je alleen gaat internetten op een meet niet nee
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd op die dinosaurus die fetch wil spelenHihihi
Gaafquote:
If it works, don't fix itquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen
Duur ookquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hihihihihihihi![]()
[OUD-modus]Thijs deed vandaag een donkerroze en een blauw rechthoekig flapje tegen zijn buik, schoof ze een beetje schuin en zei toen: POLITIETHIJS!
[ afbeelding ]
[/OUD-modus]
CUTEEEEEquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hihihihihihihi![]()
[OUD-modus]Thijs deed vandaag een donkerroze en een blauw rechthoekig flapje tegen zijn buik, schoof ze een beetje schuin en zei toen: POLITIETHIJS!
[ afbeelding ]
[/OUD-modus]
En daarna maakte hij nog politiefiets en politiemamaquote:
Woeiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
CUTEEEEEhahahaha
hier weer sinds gister 2 woordjes erbij
Welke?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
hier weer sinds gister 2 woordjes erbij
Pappa autosleutelsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WoeiWelke dan, welke dan?
Puzzelsequote:
Hmhm, hoezoooooooooooooooooooooooo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Puzzelse
Oh en ST, jouw laptop heeft toch een dvd speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |