Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je Muckte.quote:
Extern geheugen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja sorry ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had.
Gelukkig heeft mijn externe geheugen me gered
He Stu, logeer jij nu bij familie of vrienden? 2quote:
Oh, heet ik zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja sorry ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had.
Gelukkig heeft mijn externe geheugen me gered
Die muckende pinguin.quote:
Een huis. In de rotste stad van nederlandquote:
Hey OAquote:
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!quote:
Ik ben blijkbaar ook al een USB-stickquote:
Op een geheime locatiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Stu, logeer jij nu bij familie of vrienden? 2
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!
Is Venlo een stad?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die muckende pinguin.
[..]
Een huis. In de rotste stad van nederland.
quote:
quote:
Nee ikquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die muckende pinguin.
[..]
Een huis. In de rotste stad van nederland.
Met internet, dus zo te achterhalenquote:
Een blijf van m'n lijf huis he?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!
Ah we hebben een nieuw werkwoordquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ikIk deed even een DaMartje
Mooi, donequote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, maar eigenlijk kwam ik in dit topique om even eensmiley te posten.
Whehequote:
Wat is er liefje?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja. Maar daar komen ze godzijdank niet wonenquote:
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.quote:
Nee, ik surf via Zwitserlandquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met internet, dus zo te achterhalen
Pomper?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah we hebben een nieuw werkwoord
Panic roomquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een blijf van m'n lijf huis he?
Hmmm, aan het andere eind van de Maas dus? Vlakbij mijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Maar daar komen ze godzijdank niet wonen.
Whehehe. De DaMart-functiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ikIk deed even een DaMartje
Jij snapt hoe het werkt.quote:
quote:
Dat deed ik ook jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.quote:
nou weet ik alleen nog steeds niet wat het isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDeze vind ik echt tof
Ik geloof dat MPG er mee begon, maar ik heb em geadopteerd hoor
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, aan het andere eind van de Maas dus? Vlakbij mij
Space koekenquote:
Is het een witte vulling? Die zijn ook wat minder sterk... En hoe is je kies afgebroken dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij snapt hoe het werkt.
Mijn vulling (jaar geleden gekregen) is nu alweer voor de tweede keer afgebroken. Vieze kutprutser dat mijn tandarts is. En wel elke keer betalen zeker.
wat is er, sta je op het kerstmenu?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.
Zwitserland heeft geen golven.quote:
DM, dus Direct Messagequote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet ik alleen nog steeds niet wat het is
Je bent ongesteld.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.
Ja, daarom komt ie vrijdag nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er, sta je op het kerstmenu?
Trieststad is Schiedam neem ik aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.
Blijdorpquote:
Onsubtiliteit ftwquote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.
Gewoon zo'n standaard vulling. Geen flauw idee eigenlijk, ik had wat tussen mijn kiezen onderin zitten. Ik dacht een hard stukje van de lunch (een clubsandwich.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het een witte vulling? Die zijn ook wat minder sterk... En hoe is je kies afgebroken dan?Hoe dan ook, balen
Als de A20 niet is afgesloten ookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de A20 is afgesloten is dat een hele trieste stad
Streamenquote:
Balen...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard vulling. Geen flauw idee eigenlijk, ik had wat tussen mijn kiezen onderin zitten. Ik dacht een hard stukje van de lunch (een clubsandwich.) was, maar dat bleek dus een stuk vulling van de kies erboven te zijn.
En toen vloekte ik even zachtjes binnensmonds, voordat ik de tandarts belde om opnieuw een afspraak te maken.
Nee, mijn collega is het haasje.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er, sta je op het kerstmenu?
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werktquote:
Nee, blijdorpquote:
Mosterd-Maaltijdquote:
Daar doe je het ook voor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
In Schiedam heb je Bijdorp, dus das bijna hetzelfdequote:
Ik wil bewakingquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan bang zijn dan ie in de trein wordt overvallen![]()
Ja, ik ben wel okee toch?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
Geen idee maar ik internet op die manierquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werkt
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!quote:
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.quote:
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word altijd heel droevig van Renkum. Zo'n stad met allemaal mensen die het net niet gered hebben om in het Gooi te mogen wonen en dan daar zo'n nep-kolonie oprichten.
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde diequote:
SORRY HOOOR ik kan niet multitaskenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.
welnee johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde dieJij bent vrouwelijker dan ik
![]()
Ook al zijn we uit elkaar, ik hou nog wel van je hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SORRY HOOOR ik kan niet multitasken
De mensen beweren dat het een stad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou etenquote:
Vrouwen kunnen multitasken.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja watquote:
Je bent er nooit geweest, hoe weet je het dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De mensen beweren dat het een stad is.
Nooit daar geweest, oh die kak die daar woont (vooral in het oosterlijke stukje). Echt het stukje Gooi van Gelderland.
Wellesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
welnee joh
Ik hou van jou als jij er bent om mijn klachten aan te horen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook al zijn we uit elkaar, ik hou nog wel van je hoor
Ehm, 12 kuub dusquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat
moet je een stomp op je neus ofzo
Ze hebben heul wel een jamin in HHW en jij laat arme sloeber Stu 12 kilo uit de UK bezorgen
Sym, je valt toch mooi door de mandquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat
Ze hebben heul wel een jamin in HHW en jij laat arme sloeber Stu 12 kilo uit de UK bezorgen
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou eten![]()
Alleen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van jou als jij er bent om mijn klachten aan te horen.
Ook al crewlidquote:
Sterker nog, een ex van mij komt er vandaan. Dus ik ben er vaak genoeg geweest.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest, hoe weet je het dan?
Iets met bloed enzoquote:
Ja, dat had ik wel even kunnen zeggen toen je hier wasquote:
Hij wil een pomper. Op oogquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat
Omdat ik MPG ooit bij de FP haalde...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook al crewlidWaarom wordt iedereen hier crewlid
![]()
je zegt net van nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, een ex van mij komt er vandaan. Dus ik ben er vaak genoeg geweest.
Het is besmettelijk! Ren, nu het nog kan!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Stuart het volgende:
Ook al crewlidWaarom wordt iedereen hier crewlid
![]()
ik kom nooit, maar dan ook echt nooit in de winkelcentrum.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sym, je valt toch mooi door de mand
Nee, no worries. Ik kom nooit op de FP en heb verder geen ambities op dit forumquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is besmettelijk! Ren, nu het nog kan!
Ik was al gevluchtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaat ie reacties spammen. Hebben de FP-moderators weer wat te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, wat impliceer jij nou precies?quote:
Dat wil niet zeggen dat jij niet vrouwelijk zou zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welles![]()
Ik draag geen rokjes enzo
Lieve lieve Peter, het was een grapjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom nooit, maar dan ook echt nooit in de winkelcentrum.
De schaarse keren dat ik er wel ben geweest ben ik hem niet tegen gekomen
Neuh.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik MPG ooit bij de FP haalde...
Dat het mijn schuld isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, wat impliceer jij nou precies?
Ik bedoelde of jij er ooit al geweest bent. Want je zou die stereotypering van het mini-gooi wel begrijpen.quote:
Neuh.quote:
Vaak zat, het is hier vlakbij, maar ik denk dat je ziet wat je wilt zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bedoelde of jij er ooit al geweest bent. Want je zou die stereotypering van het mini-gooi wel begrijpen.
hij heeft honger, hij weet heus wel dat we van hem houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve lieve Peter, het was een grapjeEn voor jou zou ik 10 kuub jelly beans kopen als mijn budget dat toeliet
Grapje enzo hequote:
Ja, nou, toen was ik moe en dacht ik er ook even niet aanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat had ik wel even kunnen zeggen toen je hier wasOh en herinner je me er even aan dat ik jou zsm 8 euro geef?
Voor die tijd was het hier de kweekvijver voor van dat blauw tuig.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dus het is allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gekozen, ik ben gewoon verkeerd gewassen.quote:
Shut your mouth boyquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat ie reacties spammen. Hebben de FP-moderators weer wat te doen
Ongetwijfeld, maar iedereen heeft een selectieve perceptie.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak zat, het is hier vlakbij, maar ik denk dat je ziet wat je wilt zien.
Snel die PI veranderen he....quote:
Dat klopt, maar ze als feit zien is dom.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar iedereen heeft een selectieve perceptie.
Neuhquote:
Ja inderdaad ik ben nu een zak pistache noten soldaat aan het makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft honger, hij weet heus wel dat we van hem houden
Go for itquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb overigens ook een ernstige snackzin.
Ik heb jouw post 2x gequote. Kijk maar naar de PI'squote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben nu een zak pistache noten soldaat aan het maken
Niets in huis en de winkels zijn dicht. Geredquote:
quote:
quote:
Dan verander ik dezelfde PI nog niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jouw post 2x gequote. Kijk maar naar de PI's
Doe maar. Dit kan ik best goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou eten![]()
Jij bent rijk toch?quote:
Niets bij jou in de buurt is nog openquote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets in huis en de winkels zijn dicht. Gered
Wat gebeurt er dan wel?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verander ik dezelfde PI nog niet!
Ja, dat denk ik dus ookquote:
Go get him girl!quote:
Het is magiequote:
Zelfs dat doet iedereen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze als feit zien is dom.
Duh, ik woon in een klein dorpjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bij jou in de buurt is nog open
vandaar dat je een heel gekleurde bril hebt als je al zelf als feit ziet dat het daar kak zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dat doet iedereen.
Maar het ligt meer in de mate hoeverre je ervoor openstaat om suggesties van anderen mee te nemen in je leven van hoe erg die gekleurde bril is.
Nehquote:
Rijkig dan?quote:
Waarom zouden er dan winkels open zijn?quote:
Heb je geld nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehOm heel eerlijk te zijn weet ik het nu allemaal even niet
![]()
[..]
Rijkig dan?![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat je een heel gekleurde bril hebt als je al zelf als feit ziet dat het daar kak zou zijn.
Bij mij is ook niets meer open hoorquote:
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of ik speel graag met vooroordelen?
Koopavond zo vlak voor Kerst of een avondwinkel of benzinepompquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zouden er dan winkels open zijn?
weet je het echt ALLEMAAL niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
NehOm heel eerlijk te zijn weet ik het nu allemaal even niet
![]()
quote:
Focus darlingquote:
Bij ons is het al een uur of twee dichtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets meer open hoorJa hooguit nog 8 minuten appie en dat red ik niet denk ik in deze kou
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Focus darlingIk zoek een rijke man die me een Lada koopt
Dat haal ik ook niet meer, zelfs niet met de ootooquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets meer open hoorJa hooguit nog 8 minuten appie en dat red ik niet denk ik in deze kou
Dat hebben we hier niet. De wekelijkse markt is bv een viskraamquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koopavond zo vlak voor Kerst of een avondwinkel of benzinepomp
Jaquote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je het echt ALLEMAAL niet?
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijk![]()
ja hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijk![]()
Een tweede antwoord. Dat is heel wat anders.quote:
Hier in 'de grote stad' ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is het al een uur of twee dicht
nou ik niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op het einde ga je toch versnellen he
Oooh, dat is niet zo heel uitgebreidquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet. De wekelijkse markt is bv een viskraam
Ik mis Tokio.quote:
Hey allergeliefde suikersnoetjequote:
Dan heb je de kermis nog niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is niet zo heel uitgebreid
Hoi meisjequote:
Goeieavond.quote:
Maar er is dus wel een eigen kermisquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de kermis nog niet gezien
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isquote:
Ik durfde het ook vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Denken jullie dat ik vrijdag durf te rijden?
En zoniet dan pakken we de treinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik hetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een tweede antwoord. Dat is heel wat anders.
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOETquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, heusquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isMaar komt goed
Helemaal hiernaartoe?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durfde het ook vandaag
Oppassen in de bochten en genoeg afstand houden zodat je genoeg tijd hebt om te remmen![]()
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik het
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wel weer redelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
We overleggen morgen wel johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heusOoit
[..]
Helemaal hiernaartoe?
[..]
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijs
Hmm. Sussssspicious......quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wie doet dat dan ookquote:
Oh miss drama wil weer een drama maken hoorquote:
Ja, ze stuurde me tientallen PM's eroverquote:
Wel hoorquote:
Ja, maar dat moet hevig gesponsord zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een eigen kermis![]()
het is wel een zeikerdquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss drama wil weer een drama maken hoor
Jij heb toch al beslotenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We overleggen morgen wel joh
Over dat ik met de trein moet en dat jij mij daarvan moet overtuigen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze stuurde me tientallen PM's erover
Stuur maar een limo langsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss drama wil weer een drama maken hoor
Waar woon jij danquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet hevig gesponsord zijnDe kunstmarkt is wel weer grappig, kunstenaars zijn er zat. Hell, mijn huis is een kunstwerk
Hee snoet?quote:
Wel handig te zien met deze sneeuwquote:
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meetenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over dat ik met de trein moet en dat jij mij daarvan moet overtuigen?
Als zij niet durft te rijden welquote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
betaal je die zelf dan ook ff?
Wat denk jij???? Ik ben toch gastouderquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoet?
Heb jij een (camping)bedje over, mocht het nodig zijn?
Pre-meeten? Wat is daar nu weer aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat we allemaal in Amsterdam moesten pre-meeten
Dat snap ik toch wel wijffiequote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als zij niet durft te rijden welIk ga sowieso, maar ik hoop natuurlijk ook dat zij mee gaat
Want dat moet eigenlijk wel
Maar ja, zij zit met Thijs enzo, en dwingen doe ik niet
Jij bent wel een jokkebrok hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
He, ik zag opeens een stofwOK optrekken!quote:
Dat je elkaar ontmoet voor de echte meeting begint dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pre-meeten? Wat is daar nu weer aan?
Ah, uh, nuttig. Dus gewoon een meet dus, omdat uh, men niet zo laat wilde?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je elkaar ontmoet voor de echte meeting begint dus
Nee natuurlijk niet, ouwe schijteboksquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
en jij denkt dat er overvallers in de trein zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet waarom we moeten pre-meeten. Marijke denkt dat ik een serie moordenaar ben
Nee, ik denk dat het een selectie is. Net zoiets als auditie doen. Als ik die ronde niet doorkom wordt ik op halal wijze geslacht en de trein uit gegooidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, uh, nuttig. Dus gewoon een meet dus, omdat uh, men niet zo laat wilde?
Bontkragen. Hele groepen jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en jij denkt dat er overvallers in de trein zitten
En ik denk dat ie grapjes maaktquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en jij denkt dat er overvallers in de trein zitten
Ah, drama queen dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het een selectie is. Net zoiets als auditie doen. Als ik die ronde niet doorkom wordt ik op halal wijze geslacht en de trein uit gegooid
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik denk dat ie grapjes maakt![]()
Ja, maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk jij???? Ik ben toch gastouder
collegaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik zag opeens een stofwOK optrekken!
marijkjequote:
man die ik nog moet zoenenquote:
ja, die kan ik aan hoor, ik heb een prachtige Arabische tongval, schijntquote:
Just checkingquote:
gastvrouwquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj Wokkie
Tuurlijk meisquote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar voor de zekerheid
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die kan ik aan hoor, ik heb een prachtige Arabische tongval, schijnt
Ik ben zo verliefd op die dinosaurus die fetch wil spelenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een spel waar dat in verwerkt zit
Tijdens wel.quote:
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon platschieten die kutmocro's
Hmhm, is me vandaag nog verteld door een echte heuse echtequote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon platschieten die kutmocro's
Als je alleen gaat internetten op een meet niet neequote:
Is het geen Fok! meet danquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je alleen gaat internetten op een meet niet nee
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd op die dinosaurus die fetch wil spelenHihihi
Gaafquote:
If it works, don't fix itquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen
Duur ookquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hihihihihihihi![]()
[OUD-modus]Thijs deed vandaag een donkerroze en een blauw rechthoekig flapje tegen zijn buik, schoof ze een beetje schuin en zei toen: POLITIETHIJS!
[ afbeelding ]
[/OUD-modus]
CUTEEEEEquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hihihihihihihi![]()
[OUD-modus]Thijs deed vandaag een donkerroze en een blauw rechthoekig flapje tegen zijn buik, schoof ze een beetje schuin en zei toen: POLITIETHIJS!
[ afbeelding ]
[/OUD-modus]
En daarna maakte hij nog politiefiets en politiemamaquote:
Woeiquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
CUTEEEEEhahahaha
hier weer sinds gister 2 woordjes erbij
Welke?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
hier weer sinds gister 2 woordjes erbij
Pappa autosleutelsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WoeiWelke dan, welke dan?
Puzzelsequote:
Hmhm, hoezoooooooooooooooooooooooo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Puzzelse
Oh en ST, jouw laptop heeft toch een dvd speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |