Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je Muckte.quote:
Extern geheugen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja sorry ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had.
Gelukkig heeft mijn externe geheugen me gered
He Stu, logeer jij nu bij familie of vrienden? 2quote:
Oh, heet ik zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja sorry ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had.
Gelukkig heeft mijn externe geheugen me gered
Die muckende pinguin.quote:
Een huis. In de rotste stad van nederlandquote:
Hey OAquote:
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!quote:
Ik ben blijkbaar ook al een USB-stickquote:
Op een geheime locatiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Stu, logeer jij nu bij familie of vrienden? 2
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!
Is Venlo een stad?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die muckende pinguin.
[..]
Een huis. In de rotste stad van nederland.
quote:
quote:
Nee ikquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die muckende pinguin.
[..]
Een huis. In de rotste stad van nederland.
Met internet, dus zo te achterhalenquote:
Een blijf van m'n lijf huis he?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit op het toilet met zijn iPhone!
Ah we hebben een nieuw werkwoordquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ikIk deed even een DaMartje
Mooi, donequote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, maar eigenlijk kwam ik in dit topique om even eensmiley te posten.
Whehequote:
Wat is er liefje?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja. Maar daar komen ze godzijdank niet wonenquote:
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.quote:
Nee, ik surf via Zwitserlandquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met internet, dus zo te achterhalen
Pomper?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah we hebben een nieuw werkwoord
Panic roomquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een blijf van m'n lijf huis he?
Hmmm, aan het andere eind van de Maas dus? Vlakbij mijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Maar daar komen ze godzijdank niet wonen.
Whehehe. De DaMart-functiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ikIk deed even een DaMartje
Jij snapt hoe het werkt.quote:
quote:
Dat deed ik ook jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.quote:
nou weet ik alleen nog steeds niet wat het isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDeze vind ik echt tof
Ik geloof dat MPG er mee begon, maar ik heb em geadopteerd hoor
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, aan het andere eind van de Maas dus? Vlakbij mij
Space koekenquote:
Is het een witte vulling? Die zijn ook wat minder sterk... En hoe is je kies afgebroken dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij snapt hoe het werkt.
Mijn vulling (jaar geleden gekregen) is nu alweer voor de tweede keer afgebroken. Vieze kutprutser dat mijn tandarts is. En wel elke keer betalen zeker.
wat is er, sta je op het kerstmenu?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.
Zwitserland heeft geen golven.quote:
DM, dus Direct Messagequote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet ik alleen nog steeds niet wat het is
Je bent ongesteld.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even mijn ongenoegen uiten op een niet-aggressieve, doch duidelijke manier.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.
Ja, daarom komt ie vrijdag nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er, sta je op het kerstmenu?
Trieststad is Schiedam neem ik aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vlakbij trieststad. Want Toekito mag zo ver niet weg van zijn binnenverblijf.
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat jullie even interesse veinzen.
Blijdorpquote:
Onsubtiliteit ftwquote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.
Gewoon zo'n standaard vulling. Geen flauw idee eigenlijk, ik had wat tussen mijn kiezen onderin zitten. Ik dacht een hard stukje van de lunch (een clubsandwich.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het een witte vulling? Die zijn ook wat minder sterk... En hoe is je kies afgebroken dan?Hoe dan ook, balen
Als de A20 niet is afgesloten ookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de A20 is afgesloten is dat een hele trieste stad
Streamenquote:
Balen...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard vulling. Geen flauw idee eigenlijk, ik had wat tussen mijn kiezen onderin zitten. Ik dacht een hard stukje van de lunch (een clubsandwich.) was, maar dat bleek dus een stuk vulling van de kies erboven te zijn.
En toen vloekte ik even zachtjes binnensmonds, voordat ik de tandarts belde om opnieuw een afspraak te maken.
Nee, mijn collega is het haasje.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er, sta je op het kerstmenu?
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werktquote:
Nee, blijdorpquote:
Mosterd-Maaltijdquote:
Daar doe je het ook voor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
In Schiedam heb je Bijdorp, dus das bijna hetzelfdequote:
Ik wil bewakingquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan bang zijn dan ie in de trein wordt overvallen![]()
Ja, ik ben wel okee toch?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
Geen idee maar ik internet op die manierquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werkt
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!quote:
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.quote:
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word altijd heel droevig van Renkum. Zo'n stad met allemaal mensen die het net niet gered hebben om in het Gooi te mogen wonen en dan daar zo'n nep-kolonie oprichten.
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde diequote:
SORRY HOOOR ik kan niet multitaskenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.
welnee johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde dieJij bent vrouwelijker dan ik
![]()
Ook al zijn we uit elkaar, ik hou nog wel van je hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SORRY HOOOR ik kan niet multitasken
De mensen beweren dat het een stad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou etenquote:
Vrouwen kunnen multitasken.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SORRY HOOOR ik kan niet multitasken
Ja watquote:
Je bent er nooit geweest, hoe weet je het dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De mensen beweren dat het een stad is.
Nooit daar geweest, oh die kak die daar woont (vooral in het oosterlijke stukje). Echt het stukje Gooi van Gelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |