Echt kippenvel. Ging toen ook wel even aardig los. Het was ook gewoon een echt mooi momentquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was echt geweldige sfeer toen op de markt
En die projectie damn![]()
fuck it, hij zingt het ook en is chill nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Man man, dat nummer is niet van hem
Ze is toch niet de slaapgast he?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jeps, ga je je dood aan ergeren.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef schommelstoel het volgende:
Even niet posten, en luistern naar de classic van Queen
neequote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ze is toch niet de slaapgast he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en dan krijgen we ditquote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
PRoud marry zegt ze, goede keuze
Proest!quote:
Ik wou net zeggen, niemand praat over haar en dansenquote:
als je nou niet spring als je nou niet spring dan ben je een homofielquote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef tralalala het volgende:
Lucille kan lekker niet mee springen.
Ik dacht dat je dat ondertussen wel afgeleerd hadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neeIk moest lachen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Inderdaad, wat een nietszeggende screenshotsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ondertussen wel afgeleerd had
Hoe vaak is er al wel niet gezegd dat er op dat plein bijna niets is te horen van wat er binnen gebeurdquote:
ik had hier wel een spoiler verwacht metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik wil ook wel weer weggaan hoor.. Geen ENKEL probleemquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ondertussen wel afgeleerd had
wiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef miieejj het volgende:
jordy van loon heeft veel geschreven op z'n website..
het arme jochie.. moet ie maar geen k*t muziek maken
genoeg, ik hoorde het heel goed die zondag..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al wel niet gezegd dat er op dat plein bijna niets is te horen van wat er binnen gebeurd
JP was de man met de capuchonquote:
Ah, nog steeds van die lange tenen. Sommige dingen veranderen nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer weggaan hoor.. Geen ENKEL probleem.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had hier wel een spoiler verwacht metDat was wel leuk geweest, maar nee. Ik denk trouwens dat ze het best leuk gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Toen ik er was 2 dagen geleden in de avond was er totaal niets van te horen. Gepraat al helemaal niet. De muziek was nog net te horen. Dat vond de rest met wie ik was ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
genoeg, ik hoorde het heel goed die zondag..
Ik zie JP nog steeds als een mysterieuze zwarte vlekquote:
Ik denk het ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest, maar nee. Ik denk trouwens dat ze het best leuk gaat doen.
Dat gaat ze vast regelen iddquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef peaceman het volgende:
Die gekke Lucille zou er nog best een feestje van kunnen maken.
Goedeavond trouwens.
Min. 10 euroquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef gers het volgende:
dadelijk ook maar eens een nummer aanvragen
wat kost dat geintje ?
Prima. Houd ik daarmee op. Je bent trouwens ook echt de enige die zeikt. Complimenten Piles..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, nog steeds van die lange tenen. Sommige dingen veranderen nooit
Stop gewoon met posten van die screenshots, we kijken allemaal
dat was in groningen wel anders eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Toen ik er was 2 dagen geleden in de avond was er totaal niets van te horen. Gepraat al helemaal niet. De muziek was nog net te horen. Dat vond de rest met wie ik was ook.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Prima. Houd ik daarmee op. Je bent trouwens ook echt de enige die zeikt. Complimenten Piles..
sommige gaan even naar bed en sommige blijven gewoon op en sommige gaan bijna direct naar bed (Do)quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan de gasten wel slapen dan? Ik volg het 's nachts nooit.
owoke das niksquote:
Agendaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://www.jordyvanloon.c(...)iew&id=194&Itemid=90
We shall see. Al moet ik zo wel even weg...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel eigenlijk
Wil je dat meer mensen zeiken dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Prima. Houd ik daarmee op. Je bent trouwens ook echt de enige die zeikt. Complimenten Piles..
HEJ KEREL !!!!quote:
Vorig jaar in Groningen was het geluid erg goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Toen ik er was 2 dagen geleden in de avond was er totaal niets van te horen. Gepraat al helemaal niet. De muziek was nog net te horen. Dat vond de rest met wie ik was ook.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Agenda
De komende tijd kun je mij op de volgende plekken en momenten zien en horen :
November 2010
Interview Glossy Magazine LINDA
December 2010
woensdag 1 december Huizenjacht SBS6
16 december Tros Sterren.NL
Clip opnames nieuwe single Jordy
Januari 2011
Release nieuwe single Jordy 'Het Spel van Cupido'
Februari 2011
Fan avond Johan Heuser Dancing DE STER Nieuw Kuyk
Volle agenda ook.
Doorlezen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef miieejj het volgende:
doe es nie zo snel zeg.. ik kan he amper bij houden
GoedeMIDDAG !quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef peaceman het volgende:
Die gekke Lucille zou er nog best een feestje van kunnen maken.
Goedeavond trouwens.
een soort van dries en jody bernalquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Agenda
De komende tijd kun je mij op de volgende plekken en momenten zien en horen :
November 2010
Interview Glossy Magazine LINDA
December 2010
woensdag 1 december Huizenjacht SBS6
16 december Tros Sterren.NL
Clip opnames nieuwe single Jordy
Januari 2011
Release nieuwe single Jordy 'Het Spel van Cupido'
Februari 2011
Fan avond Johan Heuser Dancing DE STER Nieuw Kuyk
Volle agenda ook.
Alweer ? Dan sms'en we allemaal weer iets over Fons de baksteen bakkerquote:
ik zocht die van justin bieber, kon het nie vindenquote:
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zatquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HEJ KEREL !!!!Heb je er al veel op?
. Heb morgen een borrel. Eerst Irish pub en dan de chinees. Wat mij betreft komen we de pub niet uit
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Screenshots mogen toch gewoon gepost worden?? Ik heb er geen problemen mee in ieder geval.
Dan ben je ook niets gewendquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een vervelend mens is die Lucille toch. Word er doodnerveus van.
Ik ga haar leuker vinden dan Willie Wartaal denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Krambo het volgende:
Het komt best goed met Lucille vanavond, ze gaat echt wel haar beste beentje voorzetten
Via telefoon wellichtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou kunnen, weet niet hoe de persoon die eergisteren 5 euro gaf dat heeft geregeld
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Screenshots mogen toch gewoon gepost worden?? Ik heb er geen problemen mee in ieder geval.
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo sufquote:
Ik kan me ook niet herinneren dat ze niet te horen waren... Dus dat was idd prima in orde toenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vorig jaar in Groningen was het geluid erg goed.
En bij de slotavond was het echt zeldzaam goed. Nog nooit zo'n goed geluid gehoord bij een "concert".
Hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Krambo het volgende:
Het komt best goed met Lucille vanavond, ze gaat echt wel haar beste beentje voorzetten
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zat. Morgenavond zit ik in Eindhoven
. Eindelijk het huis es van dichtbij bekijken
.
Mooi vooruitzicht voor jou ook.
vandeweek heb ik ook gesmst.. toen heb ik het niet gezien.. al mijn verzonden smsjes niet trouwens. Ik heb er 4 verstuurd tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
Alweer ? Dan sms'en we allemaal weer iets over Fons de baksteen bakker
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
een soort van dries en jody bernal
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeksquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo suf
Die is goed in drinken halen, zou mij zeker 2 topics kostenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga even wat drinken halen.
Tot in het volgende topic
Haha stond echt snoeihard inderdaad. Voorbij de Martinitoren kon je het nog prima verstaanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
dat was in groningen wel anders eigenlijk.
Kun je ook what'sapp'en?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vandeweek heb ik ook gesmst.. toen heb ik het niet gezien.. al mijn verzonden smsjes niet trouwens. Ik heb er 4 verstuurd tot nu toe.
Ik was daar 's middags, en ik ging weg want het was koud, was ik maar geblevenquote:
Ik zeg DOEN!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeks
nja, roep maar wat... ik doe wel meequote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo suf
Hm, ben benieuwd. Ik ga sws naar m'n vriendin in Eindhoven en zie wel of we dan gaan kijken. Ben er vrijdag ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzo
Pffff maakt niet uit. Hoef maar een kleine afstand af te leggen. Komt helemaal goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzo
Zo lang geen overdaad primaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Via hyves kun je minder geven en toch een plaat aanvragen, was vanmiddag iemand die voor 2 euro een plaat aanvroeg...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou kunnen, weet niet hoe de persoon die eergisteren 5 euro gaf dat heeft geregeld
prima... om 20;45 doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeks
ga jij er heen ja ?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff maakt niet uit. Hoef maar een kleine afstand af te leggen. Komt helemaal goed.
dealquote:
Ook mooi dat spandoek dat aan de oost wand hing die in de fik vloogquote:
Nee, ik heb nog een simpele telefoon als je dat bedoelt.. zonder apps enz.quote:
Nah, ik vond het soms wel even handig/leuk zelfs.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze blijven weg. Kijk maar naar de headlines. Ik doe niks als jullie er niet blij mee zijn
Roel, ik stond gisteren apies te kijken en toen zag ik ineens een gast met een grote fotocamera die op jouw foto leek en ik schrok en dacht "OMG ROEL".quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zat. Morgenavond zit ik in Eindhoven
.
Haha ja kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook mooi dat spandoek dat aan de zuidwand hing die in de fik vloog
2?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Via hyves kun je minder geven en toch een plaat aanvragen, was vanmiddag iemand die voor 2 euro een plaat aanvroeg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, ik stond gisteren apies te kijken en toen zag ik ineens een gast met een grote fotocamera die op jouw foto leek en ik schrok en dacht "OMG ROEL".
Alles is meegenomenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
Doe dan niets zou je bijna zeggen
Ik bedoelde eigenlijk of SR ook op die manier bereikbaar isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een simpele telefoon als je dat bedoelt.. zonder apps enz.
Ik moest ook lachen. Heel verhaal met dat mens en dan, net voordat haar nummer werd gedraaid, "Voor hoeveel heb je 'm aangevraagd?"quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
0:25quote:
Dat lijkt mij best apart om oud collega's tegen te komen, maar wel super tof natuurlijk als je daar een goede band mee had / hebt. Ga je vrijdag dan ook kijken?? Zou ik zeker even doen. Is kicken! Have funquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Dacht ik ook toen ik het hoordequote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
Ow oeps.. ik heb hem al verzonden...quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Coldplay wordt wel erg weinig gedraaid als ze op 3 staan, net als Adele trouwens.
Die van Adele is nog best aan te horenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Coldplay wordt wel erg weinig gedraaid als ze op 3 staan, net als Adele trouwens.
Heb met een aantal mensen nog veel contactquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best apart om oud collega's tegen te komen, maar wel super tof natuurlijk als je daar een goede band mee had / hebt. Ga je vrijdag dan ook kijken?? Zou ik zeker even doen. Is kicken! Have fun.
Mooie afsluiting danquote:Jup, heb er ook erg veel zin in. Geloof dat er een stuk of 30 collega's komen. Even lekker relaxen na een drukke periode.
Dat was gisteren al toch? En alleen telefoon hèquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef franklop het volgende:
100.000 euro pas aan verzoekplaten, valt me ook mee
Uuhhm niet naar Eindhoven. Mijn fiets is nog niet helemaal goedquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
niet zo gek veel maar dit is dan wel alleen aangevraagd aan de telefoon en niet via hyves en internetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef franklop het volgende:
100.000 euro pas aan verzoekplaten, valt me ook mee
Ik had het wel verwachtquote:
Even een cam meenemen, oid. Vorig jaar hadden ze wel een mooie lichtshowquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb met een aantal mensen nog veel contact. Ik ga iig vrijdag ook kijken idd! Ben benieuwd
.
[..]
Mooie afsluiting dan.
Ik ben vandaag en afgelopen maandag nog in eindhoven geweest, maar behalve een 'Jeep' met SR stickers heb ik er weinig van meegekregenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uuhhm niet naar Eindhoven. Mijn fiets is nog niet helemaal goed. Maar zuipen / eten is gewoon morgen in de binnenstad van Groningen. Een thuiswedstrijd dus
.
Yup, ik wil m'n grote camera meenemen, afhankelijk van het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een cam meenemen, oid. Vorig jaar hadden ze wel een mooie lichtshow.
Goede keuze.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Jeff Buckley aangevraagd... misschien dat Ekdom 'm draait vanavond
Goede keuze, maar eerst Ray.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
ow mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Huh en ben je dan wel bij het plein in de buurt geweest??quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en afgelopen maandag nog in eindhoven geweest, maar behalve een 'Jeep' met SR stickers heb ik er weinig van meegekregen
welk nummer?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Nee, anders had ik wel meer gezien gok ik zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh en ben je dan wel bij het plein in de buurt geweest??
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
ik moet heel ff gaan weet niet of ik er om 20.45 ben om te smsen
Goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik wil m'n grote camera meenemen, afhankelijk van het weer.
Ik vind Candy ook prachtig.quote:
laten we hopen op gracequote:
Je kunt je telefoon ook meenemen he. Die dingen zijn mobiel tegenwoordigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
ik moet heel ff gaan weet niet of ik er om 20.45 ben om te smsen
Haha dat is toch wel te hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel meer gezien gok ik zo
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt je telefoon ook meenemen he. Die dingen zijn mobiel tegenwoordig
Dit is dan ook helemaal geen rock.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |