Qua sfeer overtreft Groningen nog steedsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bekendmaken van het bedrag vorig jaar. Schit-te-rend.
Broer van MC hammerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef alors het volgende:
HAhahahahaha Rap!!!
Wie is MC Flurry ???!! veeg me op!!!
Agree! Hoop dat ze er dit jaar ook weer wat moois van makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mening deel ik dus ook, maar wil het niet verpesten voor de eindhovenaRRenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Qua sfeer overtreft Groningen nog steeds
Haha voor de mensen misschien maar beterquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu niet op dat plein staat.
Da's niet echt een verrassing hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Krantenman het volgende:
Over een uurtje een verrassingsconcert
QFT!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Nee echt komop, Lucille is toch verschrikkelijk, hoe dat mens praat
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef alors het volgende:
Always look on the bright side of life!!!!!!!!!!!!!
Slotshow op vrijdag met een optreden met dEUS!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hier komen toch ook artiesten langs?
Dat geloof ik wel ja. Lijkt me ook wel echt tofquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. De laatste dag is echt super!! Vorig jaar Armin en dan uiteraard het bekend maken van het bedrag. Dat is echt een mooi moment. Moet je live bij aanwezig zijn
.
Was echt geweldige sfeer toen op de marktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. De laatste dag is echt super!! Vorig jaar Armin en dan uiteraard het bekend maken van het bedrag. Dat is echt een mooi moment. Moet je live bij aanwezig zijn
.
haha lolquote:Op woensdag 22 december 2010 20:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Toen ik dit las zat ik te fluiten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |