Ik wil ook wel weer weggaan hoor.. Geen ENKEL probleemquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ondertussen wel afgeleerd had
wiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef miieejj het volgende:
jordy van loon heeft veel geschreven op z'n website..
het arme jochie.. moet ie maar geen k*t muziek maken
genoeg, ik hoorde het heel goed die zondag..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al wel niet gezegd dat er op dat plein bijna niets is te horen van wat er binnen gebeurd
JP was de man met de capuchonquote:
Ah, nog steeds van die lange tenen. Sommige dingen veranderen nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer weggaan hoor.. Geen ENKEL probleem.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had hier wel een spoiler verwacht metDat was wel leuk geweest, maar nee. Ik denk trouwens dat ze het best leuk gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Toen ik er was 2 dagen geleden in de avond was er totaal niets van te horen. Gepraat al helemaal niet. De muziek was nog net te horen. Dat vond de rest met wie ik was ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
genoeg, ik hoorde het heel goed die zondag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |