Heb met een aantal mensen nog veel contactquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best apart om oud collega's tegen te komen, maar wel super tof natuurlijk als je daar een goede band mee had / hebt. Ga je vrijdag dan ook kijken?? Zou ik zeker even doen. Is kicken! Have fun.
Mooie afsluiting danquote:Jup, heb er ook erg veel zin in. Geloof dat er een stuk of 30 collega's komen. Even lekker relaxen na een drukke periode.
Dat was gisteren al toch? En alleen telefoon hèquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef franklop het volgende:
100.000 euro pas aan verzoekplaten, valt me ook mee
Uuhhm niet naar Eindhoven. Mijn fiets is nog niet helemaal goedquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Coldplay wordt wel erg weinig gedraaid als ze op 3 staan, net als Adele trouwens.
niet zo gek veel maar dit is dan wel alleen aangevraagd aan de telefoon en niet via hyves en internetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef franklop het volgende:
100.000 euro pas aan verzoekplaten, valt me ook mee
Ik had het wel verwachtquote:
Even een cam meenemen, oid. Vorig jaar hadden ze wel een mooie lichtshowquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb met een aantal mensen nog veel contact. Ik ga iig vrijdag ook kijken idd! Ben benieuwd
.
[..]
Mooie afsluiting dan.
Ik ben vandaag en afgelopen maandag nog in eindhoven geweest, maar behalve een 'Jeep' met SR stickers heb ik er weinig van meegekregenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uuhhm niet naar Eindhoven. Mijn fiets is nog niet helemaal goed. Maar zuipen / eten is gewoon morgen in de binnenstad van Groningen. Een thuiswedstrijd dus
.
Yup, ik wil m'n grote camera meenemen, afhankelijk van het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een cam meenemen, oid. Vorig jaar hadden ze wel een mooie lichtshow.
Goede keuze.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Jeff Buckley aangevraagd... misschien dat Ekdom 'm draait vanavond
Goede keuze, maar eerst Ray.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
ow mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Huh en ben je dan wel bij het plein in de buurt geweest??quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en afgelopen maandag nog in eindhoven geweest, maar behalve een 'Jeep' met SR stickers heb ik er weinig van meegekregen
welk nummer?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Nee, anders had ik wel meer gezien gok ik zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh en ben je dan wel bij het plein in de buurt geweest??
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
ik moet heel ff gaan weet niet of ik er om 20.45 ben om te smsen
Goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik wil m'n grote camera meenemen, afhankelijk van het weer.
Ik vind Candy ook prachtig.quote:
laten we hopen op gracequote:
Je kunt je telefoon ook meenemen he. Die dingen zijn mobiel tegenwoordigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Swomp het volgende:
ik moet heel ff gaan weet niet of ik er om 20.45 ben om te smsen
Haha dat is toch wel te hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel meer gezien gok ik zo
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt je telefoon ook meenemen he. Die dingen zijn mobiel tegenwoordig
Dit is dan ook helemaal geen rock.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |