Vorig jaar in Groningen was het geluid erg goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Toen ik er was 2 dagen geleden in de avond was er totaal niets van te horen. Gepraat al helemaal niet. De muziek was nog net te horen. Dat vond de rest met wie ik was ook.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Agenda
De komende tijd kun je mij op de volgende plekken en momenten zien en horen :
November 2010
Interview Glossy Magazine LINDA
December 2010
woensdag 1 december Huizenjacht SBS6
16 december Tros Sterren.NL
Clip opnames nieuwe single Jordy
Januari 2011
Release nieuwe single Jordy 'Het Spel van Cupido'
Februari 2011
Fan avond Johan Heuser Dancing DE STER Nieuw Kuyk
Volle agenda ook.
Doorlezen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef miieejj het volgende:
doe es nie zo snel zeg.. ik kan he amper bij houden
GoedeMIDDAG !quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef peaceman het volgende:
Die gekke Lucille zou er nog best een feestje van kunnen maken.
Goedeavond trouwens.
een soort van dries en jody bernalquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Agenda
De komende tijd kun je mij op de volgende plekken en momenten zien en horen :
November 2010
Interview Glossy Magazine LINDA
December 2010
woensdag 1 december Huizenjacht SBS6
16 december Tros Sterren.NL
Clip opnames nieuwe single Jordy
Januari 2011
Release nieuwe single Jordy 'Het Spel van Cupido'
Februari 2011
Fan avond Johan Heuser Dancing DE STER Nieuw Kuyk
Volle agenda ook.
Alweer ? Dan sms'en we allemaal weer iets over Fons de baksteen bakkerquote:
ik zocht die van justin bieber, kon het nie vindenquote:
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zatquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HEJ KEREL !!!!Heb je er al veel op?
. Heb morgen een borrel. Eerst Irish pub en dan de chinees. Wat mij betreft komen we de pub niet uit
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Screenshots mogen toch gewoon gepost worden?? Ik heb er geen problemen mee in ieder geval.
Dan ben je ook niets gewendquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een vervelend mens is die Lucille toch. Word er doodnerveus van.
Ik ga haar leuker vinden dan Willie Wartaal denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Krambo het volgende:
Het komt best goed met Lucille vanavond, ze gaat echt wel haar beste beentje voorzetten
Via telefoon wellichtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou kunnen, weet niet hoe de persoon die eergisteren 5 euro gaf dat heeft geregeld
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Screenshots mogen toch gewoon gepost worden?? Ik heb er geen problemen mee in ieder geval.
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo sufquote:
Ik kan me ook niet herinneren dat ze niet te horen waren... Dus dat was idd prima in orde toenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vorig jaar in Groningen was het geluid erg goed.
En bij de slotavond was het echt zeldzaam goed. Nog nooit zo'n goed geluid gehoord bij een "concert".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |