Hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Krambo het volgende:
Het komt best goed met Lucille vanavond, ze gaat echt wel haar beste beentje voorzetten
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zat. Morgenavond zit ik in Eindhoven
. Eindelijk het huis es van dichtbij bekijken
.
Mooi vooruitzicht voor jou ook.
vandeweek heb ik ook gesmst.. toen heb ik het niet gezien.. al mijn verzonden smsjes niet trouwens. Ik heb er 4 verstuurd tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
Alweer ? Dan sms'en we allemaal weer iets over Fons de baksteen bakker
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
een soort van dries en jody bernal
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeksquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo suf
Die is goed in drinken halen, zou mij zeker 2 topics kostenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga even wat drinken halen.
Tot in het volgende topic
Haha stond echt snoeihard inderdaad. Voorbij de Martinitoren kon je het nog prima verstaanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
dat was in groningen wel anders eigenlijk.
Kun je ook what'sapp'en?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vandeweek heb ik ook gesmst.. toen heb ik het niet gezien.. al mijn verzonden smsjes niet trouwens. Ik heb er 4 verstuurd tot nu toe.
Ik was daar 's middags, en ik ging weg want het was koud, was ik maar geblevenquote:
Ik zeg DOEN!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeks
nja, roep maar wat... ik doe wel meequote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb geen idee, groetjes doen is ook zo suf
Hm, ben benieuwd. Ik ga sws naar m'n vriendin in Eindhoven en zie wel of we dan gaan kijken. Ben er vrijdag ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzo
Pffff maakt niet uit. Hoef maar een kleine afstand af te leggen. Komt helemaal goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is schijnbaar morgen slecht weer.. sneeuw enzo
Zo lang geen overdaad primaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Screenshots mogen toch gewoon gepost worden?? Ik heb er geen problemen mee in ieder geval.
Via hyves kun je minder geven en toch een plaat aanvragen, was vanmiddag iemand die voor 2 euro een plaat aanvroeg...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou kunnen, weet niet hoe de persoon die eergisteren 5 euro gaf dat heeft geregeld
prima... om 20;45 doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Fons de baksteen bakker groet de SR fok reeks
ga jij er heen ja ?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff maakt niet uit. Hoef maar een kleine afstand af te leggen. Komt helemaal goed.
dealquote:
Ook mooi dat spandoek dat aan de oost wand hing die in de fik vloogquote:
Nee, ik heb nog een simpele telefoon als je dat bedoelt.. zonder apps enz.quote:
Nah, ik vond het soms wel even handig/leuk zelfs.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze blijven weg. Kijk maar naar de headlines. Ik doe niks als jullie er niet blij mee zijn
Roel, ik stond gisteren apies te kijken en toen zag ik ineens een gast met een grote fotocamera die op jouw foto leek en ik schrok en dacht "OMG ROEL".quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een bescheiden borrel. Maar wel erg gezellig met oud-collega's en paar mensen met wie ik in België zat. Morgenavond zit ik in Eindhoven
.
Haha ja kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook mooi dat spandoek dat aan de zuidwand hing die in de fik vloog
2?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Via hyves kun je minder geven en toch een plaat aanvragen, was vanmiddag iemand die voor 2 euro een plaat aanvroeg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, ik stond gisteren apies te kijken en toen zag ik ineens een gast met een grote fotocamera die op jouw foto leek en ik schrok en dacht "OMG ROEL".
Alles is meegenomenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
Doe dan niets zou je bijna zeggen
Ik bedoelde eigenlijk of SR ook op die manier bereikbaar isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een simpele telefoon als je dat bedoelt.. zonder apps enz.
Ik moest ook lachen. Heel verhaal met dat mens en dan, net voordat haar nummer werd gedraaid, "Voor hoeveel heb je 'm aangevraagd?"quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
0:25quote:
Dat lijkt mij best apart om oud collega's tegen te komen, maar wel super tof natuurlijk als je daar een goede band mee had / hebt. Ga je vrijdag dan ook kijken?? Zou ik zeker even doen. Is kicken! Have funquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Dacht ik ook toen ik het hoordequote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
2?
Ow oeps.. ik heb hem al verzonden...quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Coldplay wordt wel erg weinig gedraaid als ze op 3 staan, net als Adele trouwens.
Die van Adele is nog best aan te horenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Coldplay wordt wel erg weinig gedraaid als ze op 3 staan, net als Adele trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |