quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef oeke het volgende:
Al die jurkjes! Ik vind ze alledrie heel mooi! Die twee grijzen en die witte.![]()
![]()
Ko krijgt wel een kerstoutfit aan. Tenminste ik ben nu iets voor hem aan het naaien waarvan ik hoop dat ik op tijd het afkrijg.![]()
Ik wilde het sowieso maken, maar kerst is wel een mooi moment om het te dragen.
Groof, wat oppervlakkig!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik heb net besloten.... Ik wil graag meedoen met de volgende Dpambestelling. In de volgende maat heb ik weinig liggen en ik kan ook niet veel leuks vinden tot nu toe, dus ik zou graag eens meedoen. Al is het maar voor de sokken waar Oeke het over heeft en de perfecte maillots van Sorbo.
De Zeeman had aardige jasjes voor weinig, en de Hans Textiel heeft onwijs leuke skijasjes met salopetjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, speaking of jasjes: ik denk dat we voor Senna toch nog een winterjasje moeten kopen. Het paarse kan nog wel, maar wordt wat kort. Iemand leuke jasjes in 80/86 gezien? Of een leuke site met sale?
quote:
Haha, vanwege die tweestrijd idd. En het was een grapje omdat je specifiek begon over die perfecte maillot.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
![]()
Ikkeniesnapnie
...
Omdat ik laatst wilde weten of jullie ook die tweestrijd in jezelf kenden?Het is nl niet zo dat mijn kinderen nooit kleren nodig hebben.
![]()
Tot nu toe is alles nog goed aangekomen onder de 19,- xDquote:Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef huuphuup het volgende:
Nice SC! T shirtje is niet echt mijn ding maar je rekening wel![]()
en idd, voor 0,95 is een extra shirtje nooit weg. Wel een mooi kleurtje blauw btw.
Ik heb overigens wel eens gehad dat mn bestelling dan niet verzonden werd met zo'n bedrag, was een bestelling die for some reason in 2 delen zou komen, toen hebben ze het 2e deel geannuleerd wegens te laag bedrag. Keistom!
Kinderbijslagtijdquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
... Er komt nu ook weer een ietsjepietsje rijkere tijd in zicht (oftewel, ik ben bijna weer bij met al mijn betaalverplichtingen), dus dan wordt zeveren over kleding ook weer leuker
.
Dat had ik ook met die broekjes, maf hequote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Twinkly het volgende:
Wat veel leuks voor super weinig Poppejans! Ik heb eigenlijk alleen rompertjes nodig voor Niels in maat 86, maar dan is het bedrag te laag om te verzendenEigenlijk heeft hij ook nog broekjes nodig, maar de broekjes van de babyafdeling vind ik stom: te baby-achtig voor Niels.
Heb je niet iets voor jezelf nodig?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Twinkly het volgende:
Wat veel leuks voor super weinig Poppejans! Ik heb eigenlijk alleen rompertjes nodig voor Niels in maat 86, maar dan is het bedrag te laag om te verzendenEigenlijk heeft hij ook nog broekjes nodig, maar de broekjes van de babyafdeling vind ik stom: te baby-achtig voor Niels.
Oehoehoeh! Echt? Maat 92 !!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:42 schreef oeke het volgende:
Oeh, ja, vergeet ik helemaal dat mooie jurkje van Orea!
Denk dat dat je meisje heel goed zal staan.![]()
Huup, dat olifantje staat heel veel keer op een lintje.
En Twinks had zo mooi een labeltje aan het bloesje van Wolf gezet, dat ik ook zo iets wilde.
Dus dat werd zo'n olifantje. Want in de naaidoos...![]()
Ik heb trouwens afgezien van die blauwe rozen op wit en die kleine ruit ervoor in de plaats genomen.
In welke maat zit M nu, Bodpa? Ik heb het patroon bewaard namelijk...
Oh, het patroon is een 92 dat ik naar 86 heb veranderd. En algeheel in model heb veranderd.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef bodpa09 het volgende:
Oehoehoeh! Echt? Maat 92 !!!!!!!!
*stiekem rondedansje doet.
Ja want als je mij tuinbroeken voor je bij DPAM laat bestellen krijg je een maat 3 maandenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat een gaaf jurkje orea
ik geloof dat k bij zara tuinbroeken moet gaan kijken
Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, het patroon is een 92 dat ik naar 86 heb veranderd. En algeheel in model heb veranderd.
Maar ik zou wel kunnen kijken of ik er weer een 92 van kan maken.
Na Kerst even PMen?
Ik zal vandaag een fotootje maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
Wat knap gemaakt dat hesje van Ko! Ik zou zelf niet voor de kleur en dat motief zijn gegaan, maar misschien moet ik het aan zien
Niels krijgt een slab om en ik rol zijn mouwen op tot over zijn ellebogenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik draai hier nooit een wolwas want ik heb op dat truitje na niets van wol. En ik heb geen zin in allerlei handwasjes. Ik vind het sowieso maar een onhandige combinatie, kleren waar je zorgvuldig mee om moet gaan en kinderen. Ik zou dan bijvoorbeeld als we spaghetti eten eerst de kwetsbare kleertjes uit moeten doen.
Ik heb allemaal witte slabbetjes en die was ik mee op 60 graden (heel soms, als de wasmachine schoon gemaakt moet worden, op 90 graden) en die blijven vieze vlekken houden. Ik denk dat het komt door het soort vlekken, fruitvlekken krijg je er vaak niet meer uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dan zal het centrifugeren hier wel het probleem zijn! Ik zal er voortaan aan denken. Volgende week krijgen we een nieuwe wasmachine binnen en dan kan ik ook eens wat kleinere wasjes gaan draaien. Ik vind het nu echt heel zonde om een vrijwel lege trommel te laten draaien.
Eigenlijk hangt dit samen met een groter probleem, namelijk dat ik van veel verschillende soorten kleding net niet genoeg heb om verschillende wasjes te rechtvaardigen. De slabben zouden bijvoorbeeld heter gewassen moeten worden, maar ik heb niet genoeg gekleurde was daarvoor.
Jij hier! Ik dacht even dat het ajaxdingetje van fok! het weer aan het begeven was.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef oeke het volgende:
Nee hoor Huup, hij valt best wat kort, ik vond die andere foto's niet helemaal de werkelijkheid goed weergeven zeg maar.
Hmm, ik doe toch iets verkeerd geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Ca.ra het volgende:
Het zit al allemaal in de wasmand Oeke!
En de pindakaashaartjes zijn vakkundig schoongedouched.
(offtopic: Thomas vindt water op zijn hoofd maar niks zo lang ik hem zelf in de douche laat staan. Maar als ik hem optil gaat hij heerlijk ontspannen liggen, kopje op mijn schouder, knuffeltjes in mijn nek geven. Zo wassen we dus altijd zijn haren. Gek figuur....)
Het oud-buurmeisje waar ik regelmatig een tas kleertjes van krijg is gek op tuinbroekjes, laat dat Thomas nou ook heel leuk staan! Het is totaal niet kerstig, maar hij heeft er weer heerlijk bij gedribbeld in zijn tuinbroek vandaag.
Dat vind ik trouwens wel leuk van het krijgen van kleertjes: soms zitten er dingen tussen die je zelf niet zo snel zou uitzoeken, maar die dan heel leuk blijken te staan. Zo heeft Thomas een ruitjesbroek waar ik helemaal gek op ben, terwijl ik zelf altijd voor effen zou gaan.
Die broek van Kobus' kerstoutfit met van die ouderwetse knoopjes aan de voorkant (toch?) vind ik trouwens echt geniaal! Ik houd wel van dat retro-sfeertje. Misschien vind ik Thomas daarom wel zo leuk in een tuinbroek
Mn vader had inderdaad een blouse aan met stipjes onder zn trui geloof ikquote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef huuphuup het volgende:
Teckels!![]()
![]()
wat leuk poppejans!
![]()
en heeft iemand op de achtergrond nou zo'n hip stipjes overhemd aan?
stel je er neit teveel van voor hoor, het was uit zo'n glossy mama tijdschriftquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou dat artikel heel graag lezen HuupHuup.
oooooh!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
[ afbeelding ]
Wij zijn aan het geiten met de webcam en toevallig maak ik net deze fotoquote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
Dat halve lijk op de bank is zieke B.
Contradictie.quote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
quote:
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komenquote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
Hahaha goeiequote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen
Dat is waarquote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen
Nee hoor is juist lekker van stof, zweet totaal niet.quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh jammer van dat singlet, ik vind zulke ribhemdjes zo heerlijk zomers tegen die tijd
en ik vind die kleur blauw zo onwijs mooi
Dat oranje shirtik vind hem hilarisch voor koninginnedag
eekhoorns
dat grijze joggingbroekje is dat een beetje zomers qua dikte? Dus niet te warm enzo?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef moussy het volgende:
Is die er ook in het zwart SC, want die hebben we hier ook liggenoude collectie allemaal
jazeker welquote:Op maandag 27 december 2010 19:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hebben nu alleen groen en lichtroze.
Ik heb de zwarte ook al, alleen daar zit geen strikje op aan de achterkant.
nee nee niks gemeen, das een hint twinks, doe wat met die informatiequote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Twinkly het volgende:
Groofsken![]()
![]()
Voor meisjes zie ik wel leuke dingen bij de peuters, ik vind het gemeen
Lotte had dit jaar ook een kort spijkerbroekjequote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Jaaa Linda dat shortje is leuk hè? Ik vind het zo poepig maar ik weet niet of ik het al leuk vind voor mn bijna-2-jarige dan zeg maar.
Doe tzt maar een toffe foto van Lotje met dat broekje dan beslis ik dan wel![]()
![]()
Twinks![]()
ik ben zo blij dat ik nu lekker op 2 afdelingen kan sjoppen voor Amélie haha. Veel keus! De jongensdingen heb k niet bekeken nog.
Oh, das wel een goed argument "het moest van de H&M"quote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee nee niks gemeen, das een hint twinks, doe wat met die informatie![]()
Lotte was de laatste keer 76cm, maar maat 80 zit echt behoorlijk strak. Ze krijgt dr armen er niet lekker meer doorheen en dr hoofd ook niet. Ik ga er vanuit dat 86 voor de zomer wel ok is. Hopen dat het dan even ophoudt, qua groeiquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik durf echt nog niet groter dan 80 te kopen voor Isabeau. Ze begint nu net een beetje uit 74 te groeien, maar ik denk dat ze het meeste voorlopig nog wel aankan. Wie weet hoe lang ze in 80 blijft! 74 heeft ze nu al een half jaar!
Misschien ligt het ook wel aan de merken. Isabeau draagt hele andere dingen als Lotte, dus dat zou ook kunnen. H&M mt. 80 gaat namelijk wel makkelijk aan. En de laatste meting was begin november geloof ik, dus ook niet echt recent meer...quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau is langer dan Lotte, maar het meeste in maat 80 is echt nog ruim. Gewoon een ander model dus! Apart zeg
Deze bedoel ik:quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik zie alleen een streepvest met grote cijfers erop.
Deze vind ik nog wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke broek!!
[ afbeelding ]
Ja, maar als ik daar niet aan kom bestel ik gewoon iets extras en stuur dat terug. Hier is dat gratis, bij jullie kost dat een euro dacht ik, maar daar weet Huup vast meer vanquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je bij h&m online besteld, klopt het dat je dan voor minstens 19,- moet bestellen?
Aahh die! Ik had smalle streepjes in mijn hoofdquote:
Ja dat haar is leuk he!quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
ik vind die broek wel meevallen geloof ik of heeft hij een rare broekband?
Ik hou van dat kapsel van dat jongetje!ik moet ook een zoon met zo'n kapsel!
![]()
Oeh!quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef moussy het volgende:
Voor alle ribbroeken loverts, ze liggen in de sale bakken van zeeman![]()
Groetjes
El Cheapo
quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef moussy het volgende:
Voor alle ribbroeken loverts, ze liggen in de sale bakken van zeeman![]()
Groetjes
El Cheapo
Tnx! Nog nooit gedaan dus. Maar met die gladheid fiets ik niet ff snel naar de stad, ben je normaal gesproken wel een klein half uur voor nodig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Linda ik stuur eigk nooit wat terug, ik ga altijd naar de winkelmaar volgens mij kost het idd een euro.
@Ingrid, je moet voor minimaal 19,- bestellen, de kortingscodes 1304 en 7848 geven je korting op je bestelling, dan heb je in elk geval de bezorgkosten eruit
doe jezelf een plezier dan en bestel doordeweek rond een uur of 6 of kwart over 6 's morgens. Dan wordt de sale aangevuld, kun je misschien mooi nog wat koopjes extra doenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Nog nooit gedaan dus. Maar met die gladheid fiets ik niet ff snel naar de stad, ben je normaal gesproken wel een klein half uur voor nodig.
Bedenk me net dat de kinderbijslag er bijna is! Dan wacht ik nog ff, kan ik meer bestellen.
Gewoon doen, ik heb vanmiddag lakschoenen gekochtquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk kan dit niet he?
Maar ze gaat er zo blij mee zijn
[ afbeelding ]
maximonsters!!!quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahha![]()
![]()
![]()
geweldig!!!
Ik vind de schoentjes zo enorm drolligsuperleuk!!
en je post klopt niet helemaal volgens mijtenzij je voor Ko ook zulke sandaaltjes bij H&M hebt gehaald
![]()
ja stom is dat, de stap tussen de twee maten is gelijk zo groot.quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh toevallig heb ik net bij de h&m besteld voor mezelf en 1 groene trui voor jen erbij. Nog ff een warme trui zeg maar, het blijft toch nog ff koud. Ik twijfelde over 86/92 of 98/104. Waarom hebben we niet gewoon 92/98, dat zou gewoon goed zijn. Maar dus de grote maar besteld kijken of ik m heet moet wassen of moet ruilen.
Ah. Die sla ik ff op in m'n interne geheugen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh dat hadden we hier een paar maanden terug ook.. 98/104 veelste groot omdat H&M al ruim valt.
En 86/92 te krap na het wassen.. toen ging ik maar wat vaker naar de shoeby.. die heeft 92/98
scapino!quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Heel fout! Maar 5 euro voor schoenen, ik zou ze ook gekocht hebben denk ik.
ghehe aaaah mn oude gymschoenenquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef moussy het volgende:
Wat mij trouwens opviel was dat die celtics gevallen best duur waren als ze niet in de aanbieding zijn, gemiddeld zo rond de 40 eurodeus 44,95 Vroeger wilde je er nog niet dood op gevonden worden, omdat het de goedkoopste der goedkoopste sportschoenen waren.
Tnx! Ga ik doen, Kim is dan toch al wel wakker.quote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doe jezelf een plezier dan en bestel doordeweek rond een uur of 6 of kwart over 6 's morgens. Dan wordt de sale aangevuld, kun je misschien mooi nog wat koopjes extra doen
De jeansblauwe voetenzak? Ik vind hem zo fijn! Ik heb een extra exemplaar besteld voor bij opa en oma in de buggy.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:54 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben benieuwd welke peuterkleertjes jij uit zou kiezen Claudia.
Ik heb een wagenzak besteldEn rompertjes.
Zal zijn vader leuk vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Goed om te horen, Huup! Ik vind leggingachtige broekjes megaschattig bij Ivan. Dan noem ik hem mijn balletdansertje.
Nehquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Kan dit voor een meisje? (ik twijfel omdat er in de capuchon 'dinosaurs' staat)
[ afbeelding ]
welke is dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil gewoon een donkergrijs of zwart vest, zo moeilijk te vinden.
Misschien krijgen ze er weer 1 van de stones.
Dan gebruik je toch de code voor gratis verzenden?
mwuahaha, dank! El Cheapo deed het weerquote:
Ja en beide gebruiktquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef Joell het volgende:
Ik bedoelde een ander dan 1304 maar die is 5,- dus gelijk aan verzendkosten.
Kan je mooi in combinatie doen met de 10,- dan heb je 15,- korting.
Of heb je al besteld?
Ik ben gewoon de sale ingedokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef Joell het volgende:
YAY voor kortingscodes!
Ik heb nu ook het boek binnen, aantal dingen staan nog niet op de site.
Maar da's echt heel weinig.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik vind het jurkje een beetje aan de truttige kant, maar net als Orea is ze hier soms ook Rockchick:
[ afbeelding ]
(hier draagt ze het shirt van The Rollings Stones van H&M en ze heeft ook het Beatles shirt)
Ach een beetje schizofreen maken kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch
idd! Dat komt wel zodra ze een jaar of 10 zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geweldige foto!
En ik vind dat juist wel leuk, de ene keer stoer en tomboy en de andere keer girlygirly. Het hoeft van mij niet allemaal 1 stijltje te zijn voor je kind.
Oooohquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik vind het jurkje een beetje aan de truttige kant, maar net als Orea is ze hier soms ook Rockchick:
[ afbeelding ]
(hier draagt ze het shirt van The Rollings Stones van H&M en ze heeft ook het Beatles shirt)
Ach een beetje schizofreen maken kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch
Geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef SacreCoeur het volgende:
@ meimeltje, staat dat leuk roze met roze? ik heb geen jongetje dus ik zou het niet weten, i want foto's
Nou ik vraag expres niet meer wat zn lievelingskleur is in de hoop dat hij van het roze af staptquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het geweldig dat je zoon van rose houdt.
Oh! Dan kun je texelonia misschien pm'en wat voor kamer zij nou uiteindelijk voor haar oudste heeft gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik vraag expres niet meer wat zn lievelingskleur is in de hoop dat hij van het roze af staptToen ik vroeg wat voor kleur zijn toekomstige kamer moest worden was het natuurlijk....roze.
mn zusje is geknipt in de kraamweekquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, ja dit is echt leuk. Normaal gesproken waag ik me niet zo snel aan dit soort shirts, maar gezien mijn zoons haardracht vond ik het wel kunnen. Was je zusje ook zo 'veelharig'? Dan krijgt ze vast ook een Beatlekindje.
Hihi, das wel heel vlot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn zusje is geknipt in de kraamweek
Het duurde even voordat het kwartje viel. Ik dacht: ingeknipt? In de kraamweek pas?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn zusje is geknipt in de kraamweek
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel. Ik dacht: ingeknipt? In de kraamweek pas?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het zou me erg verbazen als haar kindjes geen haar bij de geboorte hebben.
Maar afgezien van het kapsel zou ik het shirt sowieso kopen hoorhet gaat meer om dat hij zo'n enorme fan is dan om wat anders.
ja, ik ben die helemaal rechts en mn broertje links.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ben jij dat oudtse meisje Huup? Schetige foto's zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |