Misschien ligt het ook wel aan de merken. Isabeau draagt hele andere dingen als Lotte, dus dat zou ook kunnen. H&M mt. 80 gaat namelijk wel makkelijk aan. En de laatste meting was begin november geloof ik, dus ook niet echt recent meer...quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau is langer dan Lotte, maar het meeste in maat 80 is echt nog ruim. Gewoon een ander model dus! Apart zeg
Deze bedoel ik:quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ik zie alleen een streepvest met grote cijfers erop.
Deze vind ik nog wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke broek!!
[ afbeelding ]
Ja, maar als ik daar niet aan kom bestel ik gewoon iets extras en stuur dat terug. Hier is dat gratis, bij jullie kost dat een euro dacht ik, maar daar weet Huup vast meer vanquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je bij h&m online besteld, klopt het dat je dan voor minstens 19,- moet bestellen?
Aahh die! Ik had smalle streepjes in mijn hoofdquote:
Ja dat haar is leuk he!quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
ik vind die broek wel meevallen geloof ik of heeft hij een rare broekband?
Ik hou van dat kapsel van dat jongetje!ik moet ook een zoon met zo'n kapsel!
![]()
Oeh!quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef moussy het volgende:
Voor alle ribbroeken loverts, ze liggen in de sale bakken van zeeman![]()
Groetjes
El Cheapo
quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef moussy het volgende:
Voor alle ribbroeken loverts, ze liggen in de sale bakken van zeeman![]()
Groetjes
El Cheapo
Tnx! Nog nooit gedaan dus. Maar met die gladheid fiets ik niet ff snel naar de stad, ben je normaal gesproken wel een klein half uur voor nodig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Linda ik stuur eigk nooit wat terug, ik ga altijd naar de winkelmaar volgens mij kost het idd een euro.
@Ingrid, je moet voor minimaal 19,- bestellen, de kortingscodes 1304 en 7848 geven je korting op je bestelling, dan heb je in elk geval de bezorgkosten eruit
doe jezelf een plezier dan en bestel doordeweek rond een uur of 6 of kwart over 6 's morgens. Dan wordt de sale aangevuld, kun je misschien mooi nog wat koopjes extra doenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Nog nooit gedaan dus. Maar met die gladheid fiets ik niet ff snel naar de stad, ben je normaal gesproken wel een klein half uur voor nodig.
Bedenk me net dat de kinderbijslag er bijna is! Dan wacht ik nog ff, kan ik meer bestellen.
Gewoon doen, ik heb vanmiddag lakschoenen gekochtquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk kan dit niet he?
Maar ze gaat er zo blij mee zijn
[ afbeelding ]
maximonsters!!!quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Hahahahha![]()
![]()
![]()
geweldig!!!
Ik vind de schoentjes zo enorm drolligsuperleuk!!
en je post klopt niet helemaal volgens mijtenzij je voor Ko ook zulke sandaaltjes bij H&M hebt gehaald
![]()
ja stom is dat, de stap tussen de twee maten is gelijk zo groot.quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh toevallig heb ik net bij de h&m besteld voor mezelf en 1 groene trui voor jen erbij. Nog ff een warme trui zeg maar, het blijft toch nog ff koud. Ik twijfelde over 86/92 of 98/104. Waarom hebben we niet gewoon 92/98, dat zou gewoon goed zijn. Maar dus de grote maar besteld kijken of ik m heet moet wassen of moet ruilen.
Ah. Die sla ik ff op in m'n interne geheugen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh dat hadden we hier een paar maanden terug ook.. 98/104 veelste groot omdat H&M al ruim valt.
En 86/92 te krap na het wassen.. toen ging ik maar wat vaker naar de shoeby.. die heeft 92/98
scapino!quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Heel fout! Maar 5 euro voor schoenen, ik zou ze ook gekocht hebben denk ik.
ghehe aaaah mn oude gymschoenenquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef moussy het volgende:
Wat mij trouwens opviel was dat die celtics gevallen best duur waren als ze niet in de aanbieding zijn, gemiddeld zo rond de 40 eurodeus 44,95 Vroeger wilde je er nog niet dood op gevonden worden, omdat het de goedkoopste der goedkoopste sportschoenen waren.
Tnx! Ga ik doen, Kim is dan toch al wel wakker.quote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doe jezelf een plezier dan en bestel doordeweek rond een uur of 6 of kwart over 6 's morgens. Dan wordt de sale aangevuld, kun je misschien mooi nog wat koopjes extra doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |