quote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
Dat halve lijk op de bank is zieke B.
Contradictie.quote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
quote:
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komenquote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou die dame(s) die zulke uitspraken doen van ''alleen maar kopen wat in de mode is'' en inde 100en euro's besteden aan 1 kledingstuk best eens een dagje mee willen nemen op sleeptouw langs kringloopwinkels en rommelmarkten om te laten zien hoe makkelijk en eenvoudig het is je kind hip te kleden voor heel weinig en kleding die er ook nog vaak als nieuw uitziet.
Hahaha goeiequote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen
Dat is waarquote:Op maandag 27 december 2010 14:36 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Eej niet doen, hoe denk je dat die leuke kleertjes in de kringloopwinkel komen
Nee hoor is juist lekker van stof, zweet totaal niet.quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef huuphuup het volgende:
oh jammer van dat singlet, ik vind zulke ribhemdjes zo heerlijk zomers tegen die tijd
en ik vind die kleur blauw zo onwijs mooi
Dat oranje shirtik vind hem hilarisch voor koninginnedag
eekhoorns
dat grijze joggingbroekje is dat een beetje zomers qua dikte? Dus niet te warm enzo?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef moussy het volgende:
Is die er ook in het zwart SC, want die hebben we hier ook liggenoude collectie allemaal
jazeker welquote:Op maandag 27 december 2010 19:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hebben nu alleen groen en lichtroze.
Ik heb de zwarte ook al, alleen daar zit geen strikje op aan de achterkant.
nee nee niks gemeen, das een hint twinks, doe wat met die informatiequote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Twinkly het volgende:
Groofsken![]()
![]()
Voor meisjes zie ik wel leuke dingen bij de peuters, ik vind het gemeen
Lotte had dit jaar ook een kort spijkerbroekjequote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Jaaa Linda dat shortje is leuk hè? Ik vind het zo poepig maar ik weet niet of ik het al leuk vind voor mn bijna-2-jarige dan zeg maar.
Doe tzt maar een toffe foto van Lotje met dat broekje dan beslis ik dan wel![]()
![]()
Twinks![]()
ik ben zo blij dat ik nu lekker op 2 afdelingen kan sjoppen voor Amélie haha. Veel keus! De jongensdingen heb k niet bekeken nog.
Oh, das wel een goed argument "het moest van de H&M"quote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee nee niks gemeen, das een hint twinks, doe wat met die informatie![]()
Lotte was de laatste keer 76cm, maar maat 80 zit echt behoorlijk strak. Ze krijgt dr armen er niet lekker meer doorheen en dr hoofd ook niet. Ik ga er vanuit dat 86 voor de zomer wel ok is. Hopen dat het dan even ophoudt, qua groeiquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik durf echt nog niet groter dan 80 te kopen voor Isabeau. Ze begint nu net een beetje uit 74 te groeien, maar ik denk dat ze het meeste voorlopig nog wel aankan. Wie weet hoe lang ze in 80 blijft! 74 heeft ze nu al een half jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |