abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90458867
Dat halve lijk op de bank is zieke B. :')
pi_90460669
Leuk al die kerstoutfit-foto's!
Oeke, wat heb je dat vestje mooi gemaakt voor Ko! Het past zo bij hem, en dat broekje erbij ook, helemaal tof!

1e kerstdag, een DPAM jurkje die op de franse ebay had gekocht toen ik nog zwanger was

2e kerstdag, maar dat is alweer vies en in de was ;)

Van Grae zn outfit heb ik alleen niet zulke duidelijke foto's, en met familie erop waarvan ik denk dat ze niet op internet willen. Maar hij had een heel mooi zwart bloesje met krijtstreep en een tof stoer mexx broekje. Ook erg leuk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 15:55:18 #128
5428 crew  miss_sly
pi_90460869
Wat mooi die ton-sur-ton gris van Isabeau O+ en de andere putfit is ook erg leui. Ik twijfelde heel erg over zo' n strokenrokje, laar dat is echt leuk!

Dat dpam jurkje van Anna O+ heel leuk, tessie. Rood-wit ook :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90463611
Leuke snowboots Groof! Van het jurkje begrijp ik helaas niks, is het dat blauwe dingetje met dat hertje erop? Dat ziet er lief uit!

Senna, wat zie je er leuk uit! Echt feestelijk! En die schoentjes kunnen er heus wel bij hoor. :Y ;)

Dat grijze jurkje is mooi Sorbo, het staat haar leuk. Maar het rokje vind ik nog leuker, lekker speels! O+

Wauw Anna, wat zie je er mooi gestyled uit! Dat jurkje is superlief zeg! En alle details en accessoires erbij. 8-)
Het rood-witte setje vind ik ook schetig!

Wat zien al onze kinders er weer mooi uit! :D
Trouwens die reden om je kind als statussymbool te gebruiken vind ik al helemaal vermoeiend, als je het doet om andere moeders de ogen uit te steken. Dat schijnt toch ook door te werken in mooiste traktatie, verste vakantie, duurste fiets, en best gevulde bento? :+
En alsof geld=smaak. :')
Meestal niet eigenlijk. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90463739
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
pi_90464132
Ooohh die schoentjes!! Wat zijn ze tof!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 26 december 2010 @ 22:08:16 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90471551
ooh, wat een mooie feestelijke kinders komen voorbij O+

miss_sly, heeft Senna daar een legging van de Zeeman aan? Hij komt zo bekend voor ;)

oeke, zo handig ben ik niet met naaimachine en patronen veranderen, eigenlijk helemaal niet dus :D Maar je mag het patroon zeker opsturen. Misschien vind ik wel een andere handigerd
pi_90471936
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
[ afbeelding ]
oooooh!! O+ O+ O+
kun je Ko niet ff in mijn schoentjes proppen? Gewoon voor het idee? :+ ik vind ze zo mooi, zowel deze als die mijnese, geweldig!

En pas op met je bento's hè! }:| hihi nee je hebt helemaal gelijk zelfs! het is te bizar voor woorden in Japan op dat gebied, moeders die echt 's morgens 2 uur bezig zijn met de meest kunstige bento voor hun kind maken. Google voor de grap maar eens op kyara-ben. :{

Ik begrijp het dus ook niet zo. Ik snap het helemaal dat je wilt dat je kindje er leuk bijloopt. Ik begrijp het ook nog dat je daar een flinke smak geld voor over hebt, als je dat wilt, en je kunt het betalen tsja waarom niet. Maar dat je zoiets alleen koopt vanwege de status die het geeft of vanwege de andere ouders, dát begrijp ik niet.

Overigens wel kudo's voor die ene moeder hoor, die van dat rokje van 169, zij vertelde dus juist dat ze wilde dat haar dochter gewoon kon spelen in kleding enz enz en daarom deed ze er maar luchtig over, maar van binnen had ze wel een :X momentje ervan.
Ik geloof dat ik zelf spontaan een hartverlamming zou krijgen :D

Zal ff foto's maken en uploaden!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90472696
Zoiets Huup? Zou het kindje dat hem krijgt het ook durven opeten?

Ik zal hem morgen eens in die van jou proppen en in die sandaaltjes. O+
Hij loopt er lekker op, maar ik ben bang dat hij ze niet zo lang meer kan dragen, tenminste als die rotsneeuw niet eens smelt. :(

Asy, dan stuur ik je het patroontje in de maat die ik nu heb gemaakt, een 86, dan heb je nog even om te zoeken naar een handigerd. Ik zie momenteel helaas niet veel ruimte om nog meer dingen aan te nemen. :*
pi_90473375
Hahaha jup, bijvoorbeeld :D

Oeh ben benieuwd naar onze sandaaltjes O+

Ik heb 2 stukjes van het geleuter geupload, maar ik drukte per ongeluk op het kruisje }:| :') dus de andere 2 komen morgen dan wel.

als het goed is zijn ze klikbaar en dan moet het te lezen zijn, zo niet, laat maar weten dan kijk ik morgen wel of ik het ergens anders kan uploaden.

En ik heb net weer even gekwijld boven mn nieuwe boek :D
deze ga ik als eerst maken:

Volgens mij moet dat met die sandaaltjes eronder in de zomer leuk staan O+
er staat ook een patroon in van dat soort maar dan een shirt-variant, die is ook erg leuk.

En daarna deze O+ voor de zomer, ik zie t al helemaal voor me :D

En dit vind ik ook lief maar die gaat op het lijstje, eerst de andere twee maar eens maken :P

broekje en tuniek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90474511

wij hadden een kerstprinsesje, papa's prinsesje :')

van de week betere foto's :P
  zondag 26 december 2010 @ 23:32:18 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475809
Ha Huup, op dat jurkje was mijn oog ook al gevallen op je overzichtspagina. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

Kerstprinsesje O+
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90484311
Ik wil dat ook kunnen, kleding zelf maken. Maar zo handig/creatief als ik ben met heel veel dingen, zo'n drama ben ik met de naaimachine. Ik denk dat het door het woord machine komt. Machines hebben niks met mij en v.v.

Huup ik vind dat eerste jurkje echt heel leuk!

En met recht geleuter zeg, in dat artikel. Lijkt me zeer vermoeiend om op die manier met het uiterlijk van je kind bezig te zijn.

Nog even over dat rokje van Isabeau. Dat is het rokje van zara waarvaan een aantal van jullie zeiden dat het meer voor ouder kind was. Dat bracht me wel even aan het twijfelen, maar nu ze het aanhad vond ik het echt perfect bij haar passen zoals ze nu is. Helemaal niet te ouwelijk ofzo.
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:14:15 #139
5428 crew  miss_sly
pi_90484337
Dat was ik, Sorbootje, en ik zei ook na die foto dat ik niet meer twijfel :D Ik vind het echt te drollig, ik wil er voor Senna ook een :Y

Mooie schoentjes van Ko O+

En dat geneuzel over statussymbolen enzo doe ik gewoon niet aan.
pi_90484398
Jij was het niet alleen Miss. En ik vond dat trouwens ook helemaal niet erg ofzo, ik begon alleen zelf te twijfelen :)

Maar dan vertel ik je dus bij deze dat ie groot valt. Jouw meisje is ook tenger, maat 12-18 maanden moest ik vastzetten met speldjes aan haar maillot.
pi_90484409
ah gos Elin bij papa :D O+ staat superleuk dat jurkje, papa's prinsesje O+

Senna, ik vind die schoenen dr best bij kunnen hoor! :D wat schattig dat ze dat per se zelf wil kiezen.

Oh en sorbo, dat rokje is idd echt heel erg leuk O+

En die statusgebeuren ja ik denk dat er niemand hier is die daar aan doet, of in het algemeen dat er erg weinig mensen zijn. Dat hoop ik dan tenminste :P Maar ze zijn er dus echt :o mensen die hun kind niet in last season willen hebben, alsof ik zie dat het niet last season is :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:22:49 #142
5428 crew  miss_sly
pi_90484410
Ow, dat is idd redelijk ruim, want Senna is bijna 18 maanden :o en heeft wel ongeveer de specs van Isabeau volgens mij.
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:24:39 #143
5428 crew  miss_sly
pi_90484426
haha, ja huup dan hebben ze aan mij ook geen goede om me de ogen uit te steken, want ik zou ook neit weten wat hip, merk of last season is :')

Ik hoorde trouwens van mijn zwager (die werkt bij Noppies sinds kort) dat ik bij hem altijd met 50% korting kan bestellen :D *O* Ik meot dus nodig de collectie bekijken :+
pi_90484465
Ja kijk miss, daar ga je...
daar begint het mee. :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90484500
Als het maar niet last season is Miss!

Ik denk dat ik toch maar dat lieve jurkje van Zara ga bestellen. Ik denk niet dat Isabeau gelukkig kan worden zonder dat jurkje :')

Maar laat ik eerst even de financiele gevolgen van de feestdagen afwachten. Denk dat het wel meevalt aangezien iedereen bij ons ziek was
pi_90484578
Ik koop juist vaak last season :P want hip én goedkoop 8-) Maar nu hoor ik er niet meer bij, begrijp ik :P O-)

Zal zo even foto van de camera halen, dat DPAM jurkje was maat 12 maanden maar hij zat goed :o nog wel íets te ruim dus ze kan hem nog lekker lang aan.. Maar hij stond zo snoezig O+ ze had hem 2 uurtjes aan toen kotste ze hem onder :Y)
pi_90484657
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
pi_90485453
Yup :Y :D
pi_90486107
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
Wij zijn aan het geiten met de webcam en toevallig maak ik net deze foto :D

:')
in, jawel, een nieuw jurkje.
Volgens mij doen ze het expres :D

Ik moest er om lachen zo vlak na jullie posts :D
deze is liever:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90486199
_O-

Het is een complot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')