abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90444425
Kijk die Harry eens op chique met zijn lieve pluishaartjes. Wat een schatje toch, Asy!

Ca.ra foto! Van voor of na de pindakaas. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:50:00 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90445571
Isa had een aparte kerstoutfit vandaag, maar alleen ze heeft alleen complimentjes gehad :P

Een dikke maillot (donkergrijs), kniesokken met hartjes/glitter (baseball like met streep van boven), kort spijkerbroekje met riempje studs/kettingen, donkergrijs shirtje met glitters en vanalles en nog wat en een over de top bontgiletje a la dood ijsbeer.
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:54:04 #103
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90445735
Het zit al allemaal in de wasmand Oeke!
En de pindakaashaartjes zijn vakkundig schoongedouched.

(offtopic: Thomas vindt water op zijn hoofd maar niks zo lang ik hem zelf in de douche laat staan. Maar als ik hem optil gaat hij heerlijk ontspannen liggen, kopje op mijn schouder, knuffeltjes in mijn nek geven. Zo wassen we dus altijd zijn haren. Gek figuur....)

Het oud-buurmeisje waar ik regelmatig een tas kleertjes van krijg is gek op tuinbroekjes, laat dat Thomas nou ook heel leuk staan! Het is totaal niet kerstig, maar hij heeft er weer heerlijk bij gedribbeld in zijn tuinbroek vandaag.
Dat vind ik trouwens wel leuk van het krijgen van kleertjes: soms zitten er dingen tussen die je zelf niet zo snel zou uitzoeken, maar die dan heel leuk blijken te staan. Zo heeft Thomas een ruitjesbroek waar ik helemaal gek op ben, terwijl ik zelf altijd voor effen zou gaan.

Die broek van Kobus' kerstoutfit met van die ouderwetse knoopjes aan de voorkant (toch?) vind ik trouwens echt geniaal! Ik houd wel van dat retro-sfeertje. Misschien vind ik Thomas daarom wel zo leuk in een tuinbroek ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90452332
Harry O+
pi_90452447
Heertje Harry :D O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Ca.ra het volgende:
Het zit al allemaal in de wasmand Oeke!
En de pindakaashaartjes zijn vakkundig schoongedouched.

(offtopic: Thomas vindt water op zijn hoofd maar niks zo lang ik hem zelf in de douche laat staan. Maar als ik hem optil gaat hij heerlijk ontspannen liggen, kopje op mijn schouder, knuffeltjes in mijn nek geven. Zo wassen we dus altijd zijn haren. Gek figuur....)

Het oud-buurmeisje waar ik regelmatig een tas kleertjes van krijg is gek op tuinbroekjes, laat dat Thomas nou ook heel leuk staan! Het is totaal niet kerstig, maar hij heeft er weer heerlijk bij gedribbeld in zijn tuinbroek vandaag.
Dat vind ik trouwens wel leuk van het krijgen van kleertjes: soms zitten er dingen tussen die je zelf niet zo snel zou uitzoeken, maar die dan heel leuk blijken te staan. Zo heeft Thomas een ruitjesbroek waar ik helemaal gek op ben, terwijl ik zelf altijd voor effen zou gaan.

Die broek van Kobus' kerstoutfit met van die ouderwetse knoopjes aan de voorkant (toch?) vind ik trouwens echt geniaal! Ik houd wel van dat retro-sfeertje. Misschien vind ik Thomas daarom wel zo leuk in een tuinbroek ;)
Hmm, ik doe toch iets verkeerd geloof ik :+ ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 26 december 2010 @ 10:59:39 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90452934
Ik ben gewoon slim geweest: ik heb Harry 's middags uit bed gevist, zijn feestlkedij aangedaan, hoppa in maxicosi naar opa en oma gekruit en daar meteen foto's laten maken.
Oma vroeg nog of hij wel mocht rondkruipen daarmee. ;)
Tis geen showpopje dat je alleen leuk aankleed en wat zich vervolgens niet mag bewegen :D

Inmiddels zitten er ook yoghurt en weet ik veel wat voor andere vlekken in. Vandaag zijn andere outfit aan. Nu was ik minder slim en heb het meteen aangedaan. Gevolg: er zit een papvlek in zijn broek en 2 in zijn spencer omdat ik weer zo nodig moest knoeien 8)7

Tuinbroekjes zijn ook gaaf hoor! Maar ik ben op dit moment een succer voor spencers O+

En dat vestje van Ko valt ook wel in die categorie :Y
dus oeke mocht je tijd en zin hebben, dan wil ik er ook wel eentje bij je bestellen in mt 74 O-)
pi_90453916
aaaah Harry wat een poepie O+ O+ O+ zo'n lief klein menneke
die haaartjes

en de blouse van Kyllian en rode trui van Dyon vind ik erg leuk

Die foto van Ko is wel heel O+ zo lief! Dat voetje!
en die speen heeft Wolf ook

Wat een ontzettend leuk setje zo bij elkaar Huup! Erg leuk dat rokje

Wolf kreeg gisteravond deze pyjama van opa en oma.Ik vind hem zo leuk dat ik het truitje voor overdag ook makkelijk vind kunnen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90454110
Teckels! O+ O+ O+ wat leuk poppejans! O+
en heeft iemand op de achtergrond nou zo'n hip stipjes overhemd aan? :D

Harry menneke :D O+

Ik kan er ook nooit zo mee zitten als kleertjes vies worden. Dat gele shirtje van gister zit nu onder een mooie tekening :') iemand had haar een pen gegeven om mee te spelen, op zich niet erg maar de pen stond nog 'uit' dus hm... B.'s shirt zit ook onder :D

Ik las gister een artikel in een tijdschrift dat ging over het kind als statussymbool :D ik moest er wel om lachen want in de eerste alinea herkende ik mezelf wel :Y) over dat je het leuk vindt je kind leuk te kleden enz. Maar toen kwamen er betreffende moeders aan het woord :X oef!
"ik laat mijn kind niet in kleding van vorig jaar lopen, ik wil ze graag trends laten zetten en dan móet je nu eenmaal dure merken kopen." en dingen als "ja ze had zo'n leuk tule rokje aan, daar was ze natuurlijk mee in een boom geklommen, rokje kapot, ja daar doe ik maar luchtig over, maar ik baal wel een beetje van die 169,- euro dan natuurlijk."
Van dat laatste viel mn mond echt open :D valt het toch nog mee met me :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90454211
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef huuphuup het volgende:
Teckels! O+ O+ O+ wat leuk poppejans! O+
en heeft iemand op de achtergrond nou zo'n hip stipjes overhemd aan? :D
Mn vader had inderdaad een blouse aan met stipjes onder zn trui geloof ik :D
Wolf had trouwens ook een stipjesblouse aan, zwart/wit maar die is al vies

Huup zouden er echt zulke mensen bestaan?!! en die zulke bedragen uitgeven aan een kledingstuk? Ik ken ze niet
Maar ik herken me wel in het erg leuk te vinden mn kind leuk te kleden en daar moeite voor te doen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90454304
Wat! zo'n duur rokje koop ik voor mezelf nog niet eens. Ja in de uitverkoop. :Y)
Moeilijk ook, als je wil dat je kind een trendsetter is. :{

Lief staat dat shirtje/pyjamaatje Wolf, Poppejans, en zou heel goed kunnen op dat blauwe broekje van Niels en Kobus. ;)

Asy, ik wilde eigk gewoon het patroon kopieren en aan Bodpa opsturen, maar blijkbaar was ik onduidelijk. :D Even PM?
pi_90454340
Tekkel-pyjama O+ ! Die kan heel goed als truitje Poppejans, wat een leuk ding!

En die moeders *proest*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90454344
Yep die mensen bestaan. :Y

Ik heb tot een paar jaar gelee redelijk wat van die dure rokken verkocht, oa van Oilily en Jottum, ook van Replay. Nu kan ik ze niet meer verkopen. Ik heb meer voor redelijkere (vind ik dan he) prijzen.

En toch soms heb ook ik buikpijn van een verkoopprijs. Deze herfst hadden we een bontje dat 120 euro moest kosten. Twee keer gekeken of die vkprijs echt wel klopte.
Met bonkend hart en rooie wangen ingehangen en...............de eerste week waren er al 6 van de 8 weg.
Mn de toeristen hebben ze gekocht.

Mooie kleertjes weer, mooie kindjes weer, ook zonder die nieuwe kleren. :D
pi_90454459
Ik zal strakjes even kijken of ik wat van het artikeltje kan kopiëren. Weet je wat het met die moeders was, ik vind het niet raar of schokkend dat je je kind leuk wilt kleden, en dat je daar buitensporige bedragen voor over hebt is ook tot daar aan toe, dat moet je allemaal maar zelf weten. Maar uit die stukjes van die moeders kwam naar voren dat het ze vooral te doen was om de andere ouders de ogen uit te steken zeg maar, dus echt als statussymbool. Dat vind ik gek. Ik herken mezelf heus in het "oeh mooooooi! hebben hebben hebben :9 " maar ik zou geloof ik niet per se iets willen kopen omdat je weet dat andere moeders het niet kunnen betalen ofzo :? waarom?

En er stond ergens ook een stukje van een moeder die een dochter en zoon had. Ja die dochter daar kon ze wel wat mee, maar die zoon ja die wilde vooral spijkerbroeken en shirts aan, "geen eer aan te behalen" dat klonk een beetje raar.
Maar daar kocht ze maar allerlei limited edition schoenen voor zodat het toch nog wat was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90454990
Mijn dochter had een jurkje van de dochter van Trui aan. Hij was nog een beetje aan de grote kant, maar echt zo superschattig O+ .

Dit is de beste foto die ik ervan heb nu :+ .
pi_90455239
En dat shirtje van Wolf is superschattig O+ .

En de outfit van Kobus is keistoer :7 èn schattig O+ .
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 12:44:42 #116
5428 crew  miss_sly
pi_90455246
Wat een heerlijke kerstoutfit groofs O+ :D

Ow het vestje van Ko vind ik echt geweldig O+

Senna had een tweedehandsje aan: een glitterjurkje van Hello Kitty uit de door met kleertjes van KD. Zal straks een foto posten. Alleen wilde ze er niet de leuke perfect passende zilveren laarsjes bij aan, maar haar blauwgrijze enkelboots met roze en blauwe bloemtjes :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90455316
Oh en Meimel, die eerste foto, wat zit je oudtse daar te genieten zeg. O+

En die knuffelfoto is ook übercute *; .
pi_90455373
Ik zou dat artikel heel graag lezen HuupHuup.
pi_90455649
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou dat artikel heel graag lezen HuupHuup.
stel je er neit teveel van voor hoor, het was uit zo'n glossy mama tijdschrift ;) ik moet straks naar de schoonouders, zal even kijken of het straks nog lukt, maar reken maar op vanavond :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90456051
Doe maar rustig aan hoor, ik loop niet weg. :D
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 13:29:03 #121
5428 crew  miss_sly
pi_90456696
let op de mooie combi met de schoenen :')

en deze gewoon omdat ik het een mooie foto vind O+

[ Bericht 30% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:26:47 ]
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 13:32:33 #122
5428 crew  miss_sly
pi_90456817
Je hebt trouwens echt leuke stofjes, huup :Y O+
Mochten wij gaan verhuizen, gaat mijn naaimachine op zolder op een bureautje gewoon standaard openstaan en dan kan ik ook weer meer naaien.
  zondag 26 december 2010 @ 14:07:50 #123
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90457919
Ah Senna dat staat je schattig!

Ik vind het ook leuk als mijn kind er leuk gekleed bij loopt, maar ik vind ook dat een kind vooral kind moet zijn, lekker de ruimte om te kunnen spelen en rausen en niet als braaf aankleedpopje op de bank moet blijven zitten.. Anders krijg je inderdaad van die floddertje-taferelen.
Bij ons op het kinderdagverblijf zit er zo eentje, het kindje is net begonnen met kruipen en moet van mama per se al schoentjes dragen, de laatste tijd zelfs vaak laarsjes. Ze hebben op het kdv al gevraagd of ze niet voor overdag een paar leren slofjes mee wil geven, maar dat doet ze niet want het past niet bij haar outfits.Ik word daar altijd heel verdrietig van, als ik dat meisje zie hannessen met haar laarsjes aan :{
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90458701
Oh wat een heerlijke kerstoutfits! En dat bekkie van Senna op de laatste foto!

Ai, wat lijkt me dat vermoeiend om op die manier met de kleding van je kind bezig te zijn. Dat je zoveel geld eraan uitgeeft dat je dus constant bezig moet zijn met of het niet vies wordt ofzo. Maakt mij dus echt niet uit he. Het is kínderkleding, dat hóórt vies te worden.
En om het als statussymbool te gebruiken. Ik vind het heus leuk als mensen zeggen dat Isabeau leuk gekleed is, maar wat Huup ook zegt, als het erom gaat om andere moeders de ogen uit te steken... RAARRRR
pi_90458846
En de outfits van De Beau

1e kerstdag:

2e kerstdag:

Ik vind ze leuk! Alleen het rokje is te groot en hangt nu met haarspeldjes aan haar maillot. Ach....details... :')
pi_90458867
Dat halve lijk op de bank is zieke B. :')
pi_90460669
Leuk al die kerstoutfit-foto's!
Oeke, wat heb je dat vestje mooi gemaakt voor Ko! Het past zo bij hem, en dat broekje erbij ook, helemaal tof!

1e kerstdag, een DPAM jurkje die op de franse ebay had gekocht toen ik nog zwanger was

2e kerstdag, maar dat is alweer vies en in de was ;)

Van Grae zn outfit heb ik alleen niet zulke duidelijke foto's, en met familie erop waarvan ik denk dat ze niet op internet willen. Maar hij had een heel mooi zwart bloesje met krijtstreep en een tof stoer mexx broekje. Ook erg leuk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 15:55:18 #128
5428 crew  miss_sly
pi_90460869
Wat mooi die ton-sur-ton gris van Isabeau O+ en de andere putfit is ook erg leui. Ik twijfelde heel erg over zo' n strokenrokje, laar dat is echt leuk!

Dat dpam jurkje van Anna O+ heel leuk, tessie. Rood-wit ook :Y
pi_90463611
Leuke snowboots Groof! Van het jurkje begrijp ik helaas niks, is het dat blauwe dingetje met dat hertje erop? Dat ziet er lief uit!

Senna, wat zie je er leuk uit! Echt feestelijk! En die schoentjes kunnen er heus wel bij hoor. :Y ;)

Dat grijze jurkje is mooi Sorbo, het staat haar leuk. Maar het rokje vind ik nog leuker, lekker speels! O+

Wauw Anna, wat zie je er mooi gestyled uit! Dat jurkje is superlief zeg! En alle details en accessoires erbij. 8-)
Het rood-witte setje vind ik ook schetig!

Wat zien al onze kinders er weer mooi uit! :D
Trouwens die reden om je kind als statussymbool te gebruiken vind ik al helemaal vermoeiend, als je het doet om andere moeders de ogen uit te steken. Dat schijnt toch ook door te werken in mooiste traktatie, verste vakantie, duurste fiets, en best gevulde bento? :+
En alsof geld=smaak. :')
Meestal niet eigenlijk. :P
pi_90463739
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
pi_90464132
Ooohh die schoentjes!! Wat zijn ze tof!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 26 december 2010 @ 22:08:16 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90471551
ooh, wat een mooie feestelijke kinders komen voorbij O+

miss_sly, heeft Senna daar een legging van de Zeeman aan? Hij komt zo bekend voor ;)

oeke, zo handig ben ik niet met naaimachine en patronen veranderen, eigenlijk helemaal niet dus :D Maar je mag het patroon zeker opsturen. Misschien vind ik wel een andere handigerd
pi_90471936
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
[ afbeelding ]
oooooh!! O+ O+ O+
kun je Ko niet ff in mijn schoentjes proppen? Gewoon voor het idee? :+ ik vind ze zo mooi, zowel deze als die mijnese, geweldig!

En pas op met je bento's hè! }:| hihi nee je hebt helemaal gelijk zelfs! het is te bizar voor woorden in Japan op dat gebied, moeders die echt 's morgens 2 uur bezig zijn met de meest kunstige bento voor hun kind maken. Google voor de grap maar eens op kyara-ben. :{

Ik begrijp het dus ook niet zo. Ik snap het helemaal dat je wilt dat je kindje er leuk bijloopt. Ik begrijp het ook nog dat je daar een flinke smak geld voor over hebt, als je dat wilt, en je kunt het betalen tsja waarom niet. Maar dat je zoiets alleen koopt vanwege de status die het geeft of vanwege de andere ouders, dát begrijp ik niet.

Overigens wel kudo's voor die ene moeder hoor, die van dat rokje van 169, zij vertelde dus juist dat ze wilde dat haar dochter gewoon kon spelen in kleding enz enz en daarom deed ze er maar luchtig over, maar van binnen had ze wel een :X momentje ervan.
Ik geloof dat ik zelf spontaan een hartverlamming zou krijgen :D

Zal ff foto's maken en uploaden!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90472696
Zoiets Huup? Zou het kindje dat hem krijgt het ook durven opeten?

Ik zal hem morgen eens in die van jou proppen en in die sandaaltjes. O+
Hij loopt er lekker op, maar ik ben bang dat hij ze niet zo lang meer kan dragen, tenminste als die rotsneeuw niet eens smelt. :(

Asy, dan stuur ik je het patroontje in de maat die ik nu heb gemaakt, een 86, dan heb je nog even om te zoeken naar een handigerd. Ik zie momenteel helaas niet veel ruimte om nog meer dingen aan te nemen. :*
pi_90473375
Hahaha jup, bijvoorbeeld :D

Oeh ben benieuwd naar onze sandaaltjes O+

Ik heb 2 stukjes van het geleuter geupload, maar ik drukte per ongeluk op het kruisje }:| :') dus de andere 2 komen morgen dan wel.

als het goed is zijn ze klikbaar en dan moet het te lezen zijn, zo niet, laat maar weten dan kijk ik morgen wel of ik het ergens anders kan uploaden.

En ik heb net weer even gekwijld boven mn nieuwe boek :D
deze ga ik als eerst maken:

Volgens mij moet dat met die sandaaltjes eronder in de zomer leuk staan O+
er staat ook een patroon in van dat soort maar dan een shirt-variant, die is ook erg leuk.

En daarna deze O+ voor de zomer, ik zie t al helemaal voor me :D

En dit vind ik ook lief maar die gaat op het lijstje, eerst de andere twee maar eens maken :P

broekje en tuniek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90474511

wij hadden een kerstprinsesje, papa's prinsesje :')

van de week betere foto's :P
  zondag 26 december 2010 @ 23:32:18 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475809
Ha Huup, op dat jurkje was mijn oog ook al gevallen op je overzichtspagina. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

Kerstprinsesje O+
pi_90484311
Ik wil dat ook kunnen, kleding zelf maken. Maar zo handig/creatief als ik ben met heel veel dingen, zo'n drama ben ik met de naaimachine. Ik denk dat het door het woord machine komt. Machines hebben niks met mij en v.v.

Huup ik vind dat eerste jurkje echt heel leuk!

En met recht geleuter zeg, in dat artikel. Lijkt me zeer vermoeiend om op die manier met het uiterlijk van je kind bezig te zijn.

Nog even over dat rokje van Isabeau. Dat is het rokje van zara waarvaan een aantal van jullie zeiden dat het meer voor ouder kind was. Dat bracht me wel even aan het twijfelen, maar nu ze het aanhad vond ik het echt perfect bij haar passen zoals ze nu is. Helemaal niet te ouwelijk ofzo.
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:14:15 #139
5428 crew  miss_sly
pi_90484337
Dat was ik, Sorbootje, en ik zei ook na die foto dat ik niet meer twijfel :D Ik vind het echt te drollig, ik wil er voor Senna ook een :Y

Mooie schoentjes van Ko O+

En dat geneuzel over statussymbolen enzo doe ik gewoon niet aan.
pi_90484398
Jij was het niet alleen Miss. En ik vond dat trouwens ook helemaal niet erg ofzo, ik begon alleen zelf te twijfelen :)

Maar dan vertel ik je dus bij deze dat ie groot valt. Jouw meisje is ook tenger, maat 12-18 maanden moest ik vastzetten met speldjes aan haar maillot.
pi_90484409
ah gos Elin bij papa :D O+ staat superleuk dat jurkje, papa's prinsesje O+

Senna, ik vind die schoenen dr best bij kunnen hoor! :D wat schattig dat ze dat per se zelf wil kiezen.

Oh en sorbo, dat rokje is idd echt heel erg leuk O+

En die statusgebeuren ja ik denk dat er niemand hier is die daar aan doet, of in het algemeen dat er erg weinig mensen zijn. Dat hoop ik dan tenminste :P Maar ze zijn er dus echt :o mensen die hun kind niet in last season willen hebben, alsof ik zie dat het niet last season is :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:22:49 #142
5428 crew  miss_sly
pi_90484410
Ow, dat is idd redelijk ruim, want Senna is bijna 18 maanden :o en heeft wel ongeveer de specs van Isabeau volgens mij.
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 09:24:39 #143
5428 crew  miss_sly
pi_90484426
haha, ja huup dan hebben ze aan mij ook geen goede om me de ogen uit te steken, want ik zou ook neit weten wat hip, merk of last season is :')

Ik hoorde trouwens van mijn zwager (die werkt bij Noppies sinds kort) dat ik bij hem altijd met 50% korting kan bestellen :D *O* Ik meot dus nodig de collectie bekijken :+
pi_90484465
Ja kijk miss, daar ga je...
daar begint het mee. :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90484500
Als het maar niet last season is Miss!

Ik denk dat ik toch maar dat lieve jurkje van Zara ga bestellen. Ik denk niet dat Isabeau gelukkig kan worden zonder dat jurkje :')

Maar laat ik eerst even de financiele gevolgen van de feestdagen afwachten. Denk dat het wel meevalt aangezien iedereen bij ons ziek was
pi_90484578
Ik koop juist vaak last season :P want hip én goedkoop 8-) Maar nu hoor ik er niet meer bij, begrijp ik :P O-)

Zal zo even foto van de camera halen, dat DPAM jurkje was maat 12 maanden maar hij zat goed :o nog wel íets te ruim dus ze kan hem nog lekker lang aan.. Maar hij stond zo snoezig O+ ze had hem 2 uurtjes aan toen kotste ze hem onder :Y)
pi_90484657
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
pi_90485453
Yup :Y :D
pi_90486107
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
Wij zijn aan het geiten met de webcam en toevallig maak ik net deze foto :D

:')
in, jawel, een nieuw jurkje.
Volgens mij doen ze het expres :D

Ik moest er om lachen zo vlak na jullie posts :D
deze is liever:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90486199
_O-

Het is een complot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')