Hmm, ik doe toch iets verkeerd geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Ca.ra het volgende:
Het zit al allemaal in de wasmand Oeke!
En de pindakaashaartjes zijn vakkundig schoongedouched.
(offtopic: Thomas vindt water op zijn hoofd maar niks zo lang ik hem zelf in de douche laat staan. Maar als ik hem optil gaat hij heerlijk ontspannen liggen, kopje op mijn schouder, knuffeltjes in mijn nek geven. Zo wassen we dus altijd zijn haren. Gek figuur....)
Het oud-buurmeisje waar ik regelmatig een tas kleertjes van krijg is gek op tuinbroekjes, laat dat Thomas nou ook heel leuk staan! Het is totaal niet kerstig, maar hij heeft er weer heerlijk bij gedribbeld in zijn tuinbroek vandaag.
Dat vind ik trouwens wel leuk van het krijgen van kleertjes: soms zitten er dingen tussen die je zelf niet zo snel zou uitzoeken, maar die dan heel leuk blijken te staan. Zo heeft Thomas een ruitjesbroek waar ik helemaal gek op ben, terwijl ik zelf altijd voor effen zou gaan.
Die broek van Kobus' kerstoutfit met van die ouderwetse knoopjes aan de voorkant (toch?) vind ik trouwens echt geniaal! Ik houd wel van dat retro-sfeertje. Misschien vind ik Thomas daarom wel zo leuk in een tuinbroek
Mn vader had inderdaad een blouse aan met stipjes onder zn trui geloof ikquote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef huuphuup het volgende:
Teckels!![]()
![]()
wat leuk poppejans!
![]()
en heeft iemand op de achtergrond nou zo'n hip stipjes overhemd aan?
stel je er neit teveel van voor hoor, het was uit zo'n glossy mama tijdschriftquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou dat artikel heel graag lezen HuupHuup.
oooooh!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Oja, waar het om ging, Ko vandaag, met zijn nieuwe See Kai Runs.
[ afbeelding ]
Wij zijn aan het geiten met de webcam en toevallig maak ik net deze fotoquote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Orea, dat doe je nu eenmaal met nieuwe jurkjes, die kots je onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |