quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik vind het jurkje een beetje aan de truttige kant, maar net als Orea is ze hier soms ook Rockchick:
[ afbeelding ]
(hier draagt ze het shirt van The Rollings Stones van H&M en ze heeft ook het Beatles shirt)
Ach een beetje schizofreen maken kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch
idd! Dat komt wel zodra ze een jaar of 10 zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geweldige foto!
En ik vind dat juist wel leuk, de ene keer stoer en tomboy en de andere keer girlygirly. Het hoeft van mij niet allemaal 1 stijltje te zijn voor je kind.
Oooohquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik vind het jurkje een beetje aan de truttige kant, maar net als Orea is ze hier soms ook Rockchick:
[ afbeelding ]
(hier draagt ze het shirt van The Rollings Stones van H&M en ze heeft ook het Beatles shirt)
Ach een beetje schizofreen maken kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch
Geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef SacreCoeur het volgende:
@ meimeltje, staat dat leuk roze met roze? ik heb geen jongetje dus ik zou het niet weten, i want foto's
Nou ik vraag expres niet meer wat zn lievelingskleur is in de hoop dat hij van het roze af staptquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het geweldig dat je zoon van rose houdt.
Oh! Dan kun je texelonia misschien pm'en wat voor kamer zij nou uiteindelijk voor haar oudste heeft gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik vraag expres niet meer wat zn lievelingskleur is in de hoop dat hij van het roze af staptToen ik vroeg wat voor kleur zijn toekomstige kamer moest worden was het natuurlijk....roze.
mn zusje is geknipt in de kraamweekquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, ja dit is echt leuk. Normaal gesproken waag ik me niet zo snel aan dit soort shirts, maar gezien mijn zoons haardracht vond ik het wel kunnen. Was je zusje ook zo 'veelharig'? Dan krijgt ze vast ook een Beatlekindje.
Hihi, das wel heel vlot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn zusje is geknipt in de kraamweek
Het duurde even voordat het kwartje viel. Ik dacht: ingeknipt? In de kraamweek pas?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn zusje is geknipt in de kraamweek
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel. Ik dacht: ingeknipt? In de kraamweek pas?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het zou me erg verbazen als haar kindjes geen haar bij de geboorte hebben.
Maar afgezien van het kapsel zou ik het shirt sowieso kopen hoorhet gaat meer om dat hij zo'n enorme fan is dan om wat anders.
ja, ik ben die helemaal rechts en mn broertje links.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ben jij dat oudtse meisje Huup? Schetige foto's zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |