abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90380558
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, het patroon is een 92 dat ik naar 86 heb veranderd. En algeheel in model heb veranderd.
Maar ik zou wel kunnen kijken of ik er weer een 92 van kan maken.
Na Kerst even PMen? :)
Ja! *O*
pi_90380570
Leuke spullen Claudia!

Oeke, leuk vestje zeg!

Orea, gewoon doen :P Gewoon bewaren tot de nieuwe baby :P

Zo net bij h&m een bestelling gedaan. Helaas was de trui die Ivan enzo hebben uitverkocht. Alleen blauw in 80 was er nog.
maar heb 15 dingen voor 68 euro (incl. verzenden). Beetje jammer was de verkeerde kortingscode. Heb nu maar 5 euro korting ipv 15. Maar goed 5 euro is ook leuk meegenomen.
Ik heb een fleecevestje, 6 shirtjes, 1 joggingbroekje, 1 romper, 3 broekjes en 3 blousjes gekocht :)
pi_90381834
Ik vind dat de gave trui van Ivan en consorten niet heel mooi blijft na een wasbeurt. Wat voor ervaring hebben anderen daarmee?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90382614
Wauw goed ingeslagen dus Son! :D *O*

Claudia ik heb niet die witte/blauwe trui van Ivan en consorten, wel de grijze meisjesversie, ik denk dat die wel vergelijkbaar zijn. Hier blijft hij prima in de was eigenlijk, maar ik doe hem niet in de droger, dat durf ik niet, ik leg hem liggend te drogen.
En het zou wel kunnen dat hij ietsje gekrompen is bedenk ik me nu maar daar merken we niet zoveel van omdat ie veel te groot was.

B. is helemaal verliefd op die trui trouwens :D zodra ie uit de was komt moet ie weer aan :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90382911
Hij wordt ook niet heel lelijk, maar iets valer van kleur (dat komt in ieder geval door het wassen) en wat pillig (dat kan door het drogen komen). Ik heb het met andere truien van de H&M nooit gehad. Misschien ben ik ook wel iets te kritisch, hoor.

De pyjamapakjes uit één stuk van de H&M worden hier trouwens ook vaal en pillig. Ik heb net maat 80 vervangen door maat 86 en ik schrik er gewoon van hoe mooi die nieuwe pyjama's eruit zien (en hoe lelijk de oude exemplaren dus zijn geworden).
pi_90383317
Ik heb nog niet gemerkt dat de trui vaal, pillig of lelijk wordt. Hij gaat hier met de wolwas mee en daarna leg ik hem te drogen.

De gebreide trui van de Hema met capuchon is echt geen gezicht meer. Het komt denk ik niet door het wassen, want de rits kan niet krimpen natuurlijk, maar het lijfje is veel te kort nu terwijl ik de mouwen nog om moet slaan (of de mouwen worden langer in de was...)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90383552
Oja wolwas voor die ene H&M trui natuurlijk, goed dat je het nog even zegt Twinkly!
Wat jammer Claudia, ik heb op een Barbabob printje na die eraf ging, nooit mankementen gehad aan spullen van de H&M.
Pyjamaatjes, ongeacht waar ze vandaan komen, heb ik trouwens ook vrijwel altijd snel vaal.Misschien omdat de katoenen pyjama's de droger ingaan

en wat een verschrikkelijk leuke set kleren voor Ivan! O+ O+ O+ ben dr helemaal verliefd op

Wat knap gemaakt dat hesje van Ko! Ik zou zelf niet voor de kleur en dat motief zijn gegaan, maar misschien moet ik het aan zien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90384549
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
Wat knap gemaakt dat hesje van Ko! Ik zou zelf niet voor de kleur en dat motief zijn gegaan, maar misschien moet ik het aan zien
Ik zal vandaag een fotootje maken. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90385095
Ik draai hier nooit een wolwas want ik heb op dat truitje na vrijwel niets van wol. En ik heb geen zin in allerlei handwasjes. Ik vind het sowieso maar een onhandige combinatie, kleren waar je zorgvuldig mee om moet gaan en kinderen. Ik zou dan bijvoorbeeld als we spaghetti eten eerst de kwetsbare kleertjes uit moeten doen.

Twinkly, wij hebben datzelfde probleem met het Hema-truitje. De mouwen passen nu goed maar het lijfje is veel te kort, terwijl het truitje in de breedte nog prima kan. Ik heb het met pijn in m'n hart uit de kledingkast gehaald.
pi_90385226
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik draai hier nooit een wolwas want ik heb op dat truitje na niets van wol. En ik heb geen zin in allerlei handwasjes. Ik vind het sowieso maar een onhandige combinatie, kleren waar je zorgvuldig mee om moet gaan en kinderen. Ik zou dan bijvoorbeeld als we spaghetti eten eerst de kwetsbare kleertjes uit moeten doen.
Niels krijgt een slab om en ik rol zijn mouwen op tot over zijn ellebogen ;)
Zijn er geen andere truitjes, die niet van wol zijn, die in de wolwas meekunnen? Zo doe ik het ook en het wordt wel schoon hoor met het wasmiddel van tegenwoordig. Het is trouwens vooral het centrifugeren waar wol lelijk van wordt, je kunt desnoods proberen om de gewone was op een lager toerental te draaien.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90385423
Dan zal het centrifugeren hier wel het probleem zijn! Ik zal er voortaan aan denken. Volgende week krijgen we een nieuwe wasmachine binnen en dan kan ik ook eens wat kleinere wasjes gaan draaien. Ik vind het nu echt heel zonde om een vrijwel lege trommel te laten draaien.

Eigenlijk hangt dit samen met een groter probleem, namelijk dat ik van veel verschillende soorten kleding net niet genoeg heb om verschillende wasjes te rechtvaardigen. De slabben zouden bijvoorbeeld heter gewassen moeten worden, maar ik heb niet genoeg gekleurde was daarvoor.
pi_90385593
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dan zal het centrifugeren hier wel het probleem zijn! Ik zal er voortaan aan denken. Volgende week krijgen we een nieuwe wasmachine binnen en dan kan ik ook eens wat kleinere wasjes gaan draaien. Ik vind het nu echt heel zonde om een vrijwel lege trommel te laten draaien.

Eigenlijk hangt dit samen met een groter probleem, namelijk dat ik van veel verschillende soorten kleding net niet genoeg heb om verschillende wasjes te rechtvaardigen. De slabben zouden bijvoorbeeld heter gewassen moeten worden, maar ik heb niet genoeg gekleurde was daarvoor.
Ik heb allemaal witte slabbetjes en die was ik mee op 60 graden (heel soms, als de wasmachine schoon gemaakt moet worden, op 90 graden) en die blijven vieze vlekken houden. Ik denk dat het komt door het soort vlekken, fruitvlekken krijg je er vaak niet meer uit.
pi_90385691
Ik heb die gekleurde slabben van de Hema. Ik vind het zonde om de gekleurde kleding heet te wassen, want daar wil ik juist voorzichtiger mee zijn. Bij wijze van uitzondering wil ik aan het einde van de dag iets wel even inzepen met ossengalzeep en in een emmertje biotex zetten, maar ik kan hier wel aan de gang blijven met emmertjes.

Eén keer heb ik een gekleurde slab bij de donkere hygienewas gedaan. Grote fout. Die kwam er echt vergrauwd uit.
pi_90407392
Ivans kerstoutfit:

vrijdag 24 december 2010 @ 20:12:16 #65
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_90407600
Kijk! 'n Engeltje!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_90407664
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef DO2 het volgende:
Kijk! 'n Engeltje!
Jij hier! Ik dacht even dat het ajaxdingetje van fok! het weer aan het begeven was.
pi_90407803
ooh Ivan guitigerd O+

Claudia dat soort vlekken moet je in de zomer gewoon eens in de zon hangen. Gewoon een hele waslijn/wasrek/droogmolen vol met die dingen en dan een dag laten hangen. Werkt echt als een trein.

Met wassen krijg ik vlekken van pasta en fruit bijvoorbeeld ook niet uit rompers en slabbers (en hydrofielen, truien, broeken en bh's, don't ask :') ) maar zo'n zonnebadje doet echt wonderen :Y

en ik heb t al vaker gezegd maar hier gaat alles in de machine op 40 graden standaard programma. Ik heb verder geen wol spul dus ook geen apart wolwas programma. Tot nu toe gaat dat prima. T is wel belangrijk dat je je trommel niet helemaal volstouwt maar de geadviseerde 80% vol aanhoudt. Das beter voor je kleding (en het wordt er beter schoon van.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:18:41 #68
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_90407882
Ja, ik heb ook geen idee hoe ik hier zo kom.
Ik word als vanzelf door al wat mooi is aangetrokken, denk ik, _x.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_90413301
Ivan O+ Die wangetjes!
Die pyjama is Niels te klein :'(
pi_90413670
Dit is 86/92 en hij zit gewoon goed! :o (Hij is nog niet in de wasmachine en droger geweest zelfs.) Alleen de pijpen zijn wel erg lang. Ik vind het een geweldige pyjama. Velours, zo heerlijk fout. O+

Ik heb wat truitjes van ik geloof de H&M (maar het kan ook de Hema zijn, moet ik even checken) en die zitten gewoon helemaal niet goed. Dat wil zeggen, ze zijn vrij lang en smal, helemaal niet geschikt voor Ivans nog mollige babyfiguurtje. Ik vind het heel zonde. Het zal mij benieuwen of Ivan nog de lengte inschiet, slanker wordt en dit soort kleding ineens wel aan kan.
pi_90414926
Ivan! Wat een gezellige foto.

Jee, ik ben helemaal verbaasd, ik heb namelijk best wat wolwas.
Dat doe ik ook braaf. Maar ik was het niet zo vaak.
Wol is vuilafstotend van zichzelf, dus ik hang het wel in de badkamer tussendoor zodat de stoom de vieze luchtjes verwijdert.

Ko in zijn feestoutfit:

Van achter staat het ook erg mooi, vind ik. O+
pi_90415399
Kleurt mooi bij zijn ogen! En wat heeft 'ie weer lieve schoentjes aan!
pi_90415443
ahhh das ook gewoon echt een outfit voor Ko, wat is het leuk geworden Oeke!
O+

en wat heeft Ivan een heerlijke pyama aan O+

Evie heeft dr ook zo eentje van de hema van velours, zo'n heerlijke knuffelpyama.. O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90415576
Ik zal nog eens wat betere foto's maken, omdat ik een kerstdiner in elkaar moest draaien heb ik even snel geflitst en meer goede foto's zijn er niet.
Dat zijn zijn warme wollen sloffen. O+

En vanavond heb ik ook zijn See Kai Run schoentjes gekregen, die ik bij mijn oom in Amerika had laten bezorgen net als het witte gebreide Gappakje. Zo'n lieve spulletjes allemaal. O+
En mijn broertje heeft een heel lief pyamaatje van de BabyGap voor hem gekocht in Londen. Zo vertederend, mijn kleine broertje heeft dit voor hem uitgekozen. O+
pi_90416377
Oh jaaa ik vind het toch leuk zo Oeke O+ O+ O+ dat truitje met knoopjes eronder is helemaal goed gekozen.En op het vermaakte harembroekje blijf ik jaloers.
Dat gebreide Gap pak moet je als je wilt ook nog een foto van maken als Ko hem aanheeft hoor, die was echt zooo leuk op het plaatje alleen al

ah een lachende Ivan O+ wat een leuke pyjama, dat is nou eens een pyjama met voertuig afbeelding die WEL leuk is, en volgens mij zo'n zachte?! O+
en Claudia dat heb ik precies hetzelfde, ik heb eigenlijk geheel niks wits om mee te wassen in een wolwasje op die trui straks na dan :') beetje zonde eigenlijk dus misschien dat het handwas gaat worden dan (en Wolf maar geen spaghetti laten eten met die trui aan haha)

Zal morgen Wolfs kerstoutfit hier nog even laten zien, ben er toch nog niet helemaal over uit wat het gaat worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90416720
Ben benieuwd wat je hebt uitgekozen voor Wolf, Poppejans!
Dat witte pakje is zo fijn! Heel zacht en veel dunner/soepeler dan het op het plaatje leek.
Als ik Ko erin gehesen heb, zal ik eens een foto maken.
Het is wel wit he? Dus de eerste keer dat hij dat aanheeft moet een speciale zijn. ;)
pi_90416998
ik denk dat Evie morgen in het rood zal schitteren :) foto's volgen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90432433
Ko O+ !! Dat eigenwijze koppie op de eerste foto :D
Ik vind het echt een Kobus-outfit, het past perfect bij hem.

Ook al is het pyjamaatje van synthetisch materiaal, ik vind het een super fijn ding. Het is zo lekker warm en zacht <3 Maar bij de Hema hebben ze alleen nog maar de meisjesversie helaas.

Wij hebben ook best wel wat wollen kleding in huis, maar als dat niet zo was had ik het truitje met de hand uit gewassen. Zoveel tijd kost dat niet, je mag het toch alleen maar voorzichtig knijpen en niet laten weken.

Niels heeft vandaag een broekje en shirtje aan wat we van Ruben van Jelief over hebben genomen. Ik vind het zo leuk staan! O+ Zonder vestje is het leuker, maar dat is wat koud.
En dan die nog te grote sloffen eronder :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90432611
Dat broekje heb ik mee in de hand gestaan! Maar ik zou niet weten hoe ik dat combineren moet, lastige kleur. Het kan zo te zien goed met andere dingen waar geen blauw in voorkomt! Leuk hoor
Staat Niels goed, op zn Hema's! vandaag O+ :D en wat een leuke nieuwe slofjes zeg
en hij heeft volgens mij wat meer haartjes gekregen O+
pi_90432648
Die slofjes lijken wel een beetje retro door die kleurtjes vind ik O+
Het gestreepte shirtje is vies en hij heeft nu een knaloranje shirt erbij aan, staat ook erg leuk.

Hij heeft inderdaad meer haartjes, maar door de belichting van de foto lijkt het net of hij een streep donker haar op zijn kop heeft :P Dat is niet echt zo hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Twinkly op 25-12-2010 15:30:30 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90439638
Ahw Niels O+

Dit is uiteindelijk de brunchoutfit geworden voor Amélie :D
Het gebreide rokje dat we van Sandous hebben overgenomen met fel geel shirt en paars vest.

En ik kwam hier crossposten over mn kerstkado's O+
Ik heb een patronenboek gekregen en ben nu al helemaal verliefd op de mooie dingetjes die erin staan. <3

thumb is clickbaar en uit te vergroten geloof ik. :)

Dit stofje wordt een jurkje en/of rokje:

de glitterbeestjes ook, een voorpand van een jurkje of een stukje onderrok. De ballonen glitteren zeg maar, zo leuk O+

En deze is superzacht, ik weet nog niet goed wat ik ervan wil maken ik vind het zo'n mooi stofje dat het bijna zonde is om aan te knippen :')

en al mn lintjes en knoopjes zijn opgeruimd, ik ben er helemaal hyper van! :D Krijg er ontzettende maakkriebels van O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90440147
wat lief de outfitjes, huup, wat leuk en dat rokje :D

en je stofjes! super, die komen zeker niet uit NL?
pi_90440472
Wat een schattige stofjes Huup!! En Amélie ziet er zoals altijd ook weer erg schattig uit :D

Niels stoere bink!
Dat broekje heb ik in 2 maten voor Dyon in het wit gehad, maar vanaf maat 74 bleef die niet lang meer wit :P Hij viel wel erg mooi! Zit bij Niels ook goed he!
pi_90440549
Jawel Sandous! www.vanmarieke.nl komen ze vandaan. Ze hebben zoveel moois daar O+

Oooh ik zou zweren dat ik op Ko z'n foto's had gereageerd! :o
nouja zeg. Ik vind het vestje super geworden Oeks! Aan is hij nog toffer dan eh niet-aan :+ Ik dacht eigenlijk dat hij korter zou vallen. Wat stom haha, er is duidelijk geen timmerman aan me verloren gegaan :') zero ruimtelijk inzicht.
weet niet meer wie het zei maar het staat idd mooi bij zn ogen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90440594
Niels, groterd! Wat staat je outfit je goed. ^O^
Ko heeft dat broekje ook. Ik vind hem heel leuk en hij kan eigenlijk bij best veel. :Y

Amelie wat zie je er feestelijk uit. Die felle kleurtjes staan je mooi. O+
Stofjes zijn mooi, Huup! Ik ben heel benieuwd naar je kleertjes, die je ervan gaat maken.
En je patronenboek! O+ Staan er ook jongensdingetjes in?

Deze foto heb ik nog gemaakt, vond ik zo lief. Zie je ook hoe het vestje een beetje losstaat van zijn lijfje, dat vind ik zelf erg stoer. ;)
pi_90440622
Nee hoor Huup, hij valt best wat kort, ik vond die andere foto's niet helemaal de werkelijkheid goed weergeven zeg maar. :P
pi_90440851
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef oeke het volgende:
Nee hoor Huup, hij valt best wat kort, ik vond die andere foto's niet helemaal de werkelijkheid goed weergeven zeg maar. :P
:D
shit, moet ik me toch opgeven voor die LOI timmercursus :+

Ik vind hem echt keitof geworden! Haha kijk hem nou, subtiel ook even zn romper showen :D O+ stoere!

Dat boek is alleen met meisjespatronen, ze had ook een boek met meisjes en jongens en een boek met enkel jongenspatronen erin staan. Ik ben er echt super blij mee! Ik vind de patronen heel mooi. De kleertjes vallen iets ruim, zien er comfi uit, basic, maar wel met net van die kleine lieve details enzo waar ik van hou <3

Ik gok trouwens dat jij blouse g en q ook wel zo kunt aanpassen dat er een jongensvariant uit komt, en het broekje h is een soort kniebroek met zakken achterop, niet echt specifiek meisjesachtig. Jasje l is ook niet per se voor enkel een meisje.
Je mag uiteraard altijd komen bladeren overnemen :s)

buh ik heb nog niets gemaakt maar ik voel nu al een verzamelwoede opkomen voor al die andere boeken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90441020
Oh, die jongensvariant ga ik eens bekijken op de site. Vanaf welke maten gaat dit?

Kleertjes maken is zo leuk he? Ik moet ook Twinks eens lief aankijken, om dat patroontje van Wolfs bloesje te mogen kopieren, lijkte me ook zo'n mooi modelletje. O+
pi_90441219
Ik heb voor kerst van meneer een 'beginners' boek gekregen om om te gaan met de naaimachine, patronen te maken.. echt een alles in 1 boek O+ en komende week is hij vrij, dus ik kan aan de gang!
pi_90441352
Dat meisjesboek van mij gaat vanaf lengtemaat 90 cm. Maar ik zou er eerst een moeten maken om te zien of 90 cm ook echt overeen komt met onze maat 86-92 zeg maar... Mijn ervaring tot nu toe met Japanse kinderkleertjes is dat het raar kan vallen qua maat. Soms heel klein en soms juist erg ruim.

Ik zie nu dat het boek dat ik heb van de site af is, blijkbaar had ze er maar 1 exemplaar van, kan me voorstellen dat het voor de andere boeken ook geldt.

Deze vind ik leuk, als k een zoon had zou ik die bestellen denk k.

23,95, staan 20 patronen in.

Er is nog een boek met meer patronen maar dat is jongens en meisjesspul samen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90441376
oh orea das leuk! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90441434
Ja ben er zo blij mee!! O+ :D heb allemaal toffe stofjes al een tijdje in huis, maar nog niets mee gedaan.. ook veel doekstofjes laatst gekocht, dus eens kijken.. heb een leuk patroon gezien voor een lapjesbroek, zoiets :D

Zoveel ideeën, nu nog ten uitvoer brengen :')
pi_90441459
Lijkt me echt super om te kunnen naaien! Denk alleen niet dat ik er het geduld voor heb om het mezelf te leren.

Hier dus van te voren niet nagedacht over kerstoutfits.

Voor Kyllian nog een setje van vorig jaar gevonden, kon nog net (maat 98 :D).

Dyon genoot ook van het gourmetten!

pi_90441524
Hm, ik heb geloof ik genoeg tijdschriften om te kunnen maken wat ik wil. Net als dat vestje, het patroon zo aanpassen dat het naar je zin is.
En deze jongensdingen vind ik niet zo bijzonder. Die in dat meisjesboek vind ik leuker, geloof ik. O+

Leuk Orea, ben benieuwd wat je allemaal voor je mupke gaat maken! Heb je trouwens nog een fotootje van haar in haar kerstjurk? O+

Wat een fijne foto's Meimeltje. En je heertjes zien er weer piekfijn uit. ^O^
pi_90441646
Nee nog niet Oeke :D ze is erg ziek geweest, dus heeft alleen nog maar in pyjama en toen die erdoorheen waren (allemaal in de was ivm poep en spuug aanvallen :') ) in bij elkaar geraapte dingen gelopen, afgelopen 2 dagen.. Maar ze is inmiddels beter, dus morgen als de familie komt mag ze haar jurk aan O+ zal wel een fotootje maken!

Meimel, je mannen O+
pi_90441721
ja heertjes zijn het :D met recht!
leuke foto's O+

Ik heb ook niet nagedacht over de outfit. Het rokje van Sandous heeft ze al een tijd niet meer aangehad maar ik vind hem zo leuk, dus dan die maar, de rest is erbij gezocht :D

B. wil nu toch niet het lange mouwen jurkje maar het chinese jurkje van Elin morgen voor Amélie :D hij zag het ineens in de kast liggen. Gekske.

Oeks kan me voorstellen dat je genoeg hebt qua patronen haha :D
je mag best ns komen neuzen en kopieren of als je een model ziet waar je een aanfoto van wil zien moet je even een gil geven dan maak k die :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:12:17 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90441755
oeke, wat een leuk vestje O+
pi_90441948
Wat staat het Ko gaaf Oeke. Die laatste foto is echt geweldig, zo substiel stoer als hij er bij staat. O+

Die laatste foto van je mannen, Meimeltje!

Niels wat ben je stoer!

Staat je mupke kjoet Huup! En wat heb je een leuke cadeaus gekregen.

[ Bericht 14% gewijzigd door bodpa09 op 26-12-2010 08:03:43 ]
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:38:14 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90442636
Harry's kerstoutfit O+
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:10:12 #100
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90443971
Thomas had zijn kerstkleren vanochtend al aan gekregen (krijtstreep broek, wit hemd, spencertje, drollig! Asy en ik hebben duidelijk vergelijkbare smaak :P) en mijn man zei nog: straks is hij vies. Maar hij is normaliter erg netjes met eten. Zul je net zien dat hij vandaag zijn boterhammen tijdens de lunch van elkaar peutert en in een onbewaakt ogenblik zowel zijn spencer, zijn broek als zijn manchetten vol pindakaas smeert. Oh, en in zijn haar natuurlijk...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')