Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, het patroon is een 92 dat ik naar 86 heb veranderd. En algeheel in model heb veranderd.
Maar ik zou wel kunnen kijken of ik er weer een 92 van kan maken.
Na Kerst even PMen?
Ik zal vandaag een fotootje maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
Wat knap gemaakt dat hesje van Ko! Ik zou zelf niet voor de kleur en dat motief zijn gegaan, maar misschien moet ik het aan zien
Niels krijgt een slab om en ik rol zijn mouwen op tot over zijn ellebogenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik draai hier nooit een wolwas want ik heb op dat truitje na niets van wol. En ik heb geen zin in allerlei handwasjes. Ik vind het sowieso maar een onhandige combinatie, kleren waar je zorgvuldig mee om moet gaan en kinderen. Ik zou dan bijvoorbeeld als we spaghetti eten eerst de kwetsbare kleertjes uit moeten doen.
Ik heb allemaal witte slabbetjes en die was ik mee op 60 graden (heel soms, als de wasmachine schoon gemaakt moet worden, op 90 graden) en die blijven vieze vlekken houden. Ik denk dat het komt door het soort vlekken, fruitvlekken krijg je er vaak niet meer uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dan zal het centrifugeren hier wel het probleem zijn! Ik zal er voortaan aan denken. Volgende week krijgen we een nieuwe wasmachine binnen en dan kan ik ook eens wat kleinere wasjes gaan draaien. Ik vind het nu echt heel zonde om een vrijwel lege trommel te laten draaien.
Eigenlijk hangt dit samen met een groter probleem, namelijk dat ik van veel verschillende soorten kleding net niet genoeg heb om verschillende wasjes te rechtvaardigen. De slabben zouden bijvoorbeeld heter gewassen moeten worden, maar ik heb niet genoeg gekleurde was daarvoor.
Jij hier! Ik dacht even dat het ajaxdingetje van fok! het weer aan het begeven was.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef oeke het volgende:
Nee hoor Huup, hij valt best wat kort, ik vond die andere foto's niet helemaal de werkelijkheid goed weergeven zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |