Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hij is nog aan het uitpuffen...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
Dat kan best sneller de volgende keer
normaal wil je dat ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
Dat kan best sneller de volgende keer
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij is nog aan het uitpuffen...
dit is mijn eigen tijdquote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ie dat in zijn eigen tijd doet!
laters flesquote:
ach, hij kon er ook niks aan doen dat ik hem ertoe dwong om de lapo te hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ie dat in zijn eigen tijd doet!
trusten marijkequote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ga een dutje doen en dan eindelijk maar eens wat doen in huis
![]()
quote:
Nou nou nou... zoveel werk is het nu ook weer niet....quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik heb pijn in me klauwen
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou nou nou... zoveel werk is het nu ook weer niet....
Ben jij nou een vent?quote:
Maar goed.. hier is een kopje koffie om je zere handen aan te warmen hoorquote:
* goldfinger1963 kijkt in zijn broekquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar goed.. hier is een kopje koffie om je zere handen aan te warmen hoor
zelfs met die koude handen nog?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 kijkt in zijn broek![]()
[..]
![]()
Jij ook?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zelfs met die koude handen nog?
wokkiequote:
iddquote:
onze Ben is ook gek op de sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef Panda72 het volgende:
gelukkig kunnen sommigen nog wel genieten van de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op woensdag 22 december 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze Ben is ook gek op de sneeuw
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
shit, raampje vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
stomme engelsen ook!!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een appeltje!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb alweer trek. Ik heb tot nu toe 2 krentenbollen met kaas, 1 grote kom soep, 1 kleine salade, 2 pistoletjes met kipfilet, een banaan, 5 grote mokken koffie op en weer knort mijn maag.
Das heel normaal hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu zin in een hotdog
nah, ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu zin in een hotdog
Trev is toch niet de kloon van Kapitein Gasthof?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das heel normaal hoor.
!
Ik bedenk me net... Deze week moet je je Schnitzel met Gehaktballen missen..
Nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Trev is toch niet de kloon van Kapitein Gasthof?
Nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das heel normaal hoor.
!
Ik bedenk me net... Deze week moet je je Schnitzel met Gehaktballen missen..
Nope, ik heb geen klonenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Trev is toch niet de kloon van Kapitein Gasthof?
Goed geregeldquote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze week en volgende week staan ze er hier op donderdag en vrijdag dus ik mis niks
trevquote:
quote:
* goldfinger1963 geeft droom een kop koffiequote:
het is dat je hier post dat je naar buiten gaat om te werken..quote:
als ik niet zou hoeven zou ik met dit weer ook niet naar buiten gaan hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is dat je hier post dat je naar buiten gaat om te werken..
maar anders zou ik denken dat je het huis niet uit komt
RL winkelen is niet je hobby??
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
Als mijn koffie nou nog een keer koud wordt voordat ik er aan toe kom dan ga ik gillen
Waoh! Tofquote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik had toch nog een kerstboomVan papier
Kat-proof
En heb toch wat kleine kertversieringen gedaan
En alles stof gezogen, opgeruimd en een wasje in de machine
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
en nu als de sodemieter dat ene project weer oppakken
fietszequote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we kennen het wel hé
[ afbeelding ]
Operatie stofwolkquote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we kennen het wel hé
[ afbeelding ]
Respect voor de postbodes.quote:
Wel thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we kennen het wel hé
[ afbeelding ]
Ja en aan de zoutstrooiersquote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Respect voor de postbodes.![]()
Ik d8 er daarstraks ook aan, ik zag hem ook net door de sneeuw ploeteren.
Ja zoutstrooiers ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel thuis
[..]
Ja en aan de zoutstrooiersZag er maandag eentje met de hand de voetpaden strooien... Ik wilde hem bijna bedanken
maar dacht dat dat vast stom was
![]()
Ja, dat was te merken op de meetquote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik spreek schijnbaar accentloos Marokkaans
Das toch gewoon Arabisch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Like what the fuck?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had een meneer aan de balie die niet heel goed Nederlands sprak, dus ik belde even voor hem naar een instantie om uit te leggen wat hij wilde en toen ik hem vroeg of ik zijn naam inderdaad zo moest uitspreken als ik deed, zei hij dat ik het echt precies goed deed, met de perfecte tongvalquote:
Beetje jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ze vandaag alweer niet mijn stukke laptop komen halen
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had een meneer aan de balie die niet heel goed Nederlands sprak, dus ik belde even voor hem naar een instantie om uit te leggen wat hij wilde en toen ik hem vroeg of ik zijn naam inderdaad zo moest uitspreken als ik deed, zei hij dat ik het echt precies goed deed, met de perfecte tongval
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij viel bijna van zijn kruk
![]()
en nu naar huis..ohnee, naar jou!
tot zooooooooooooooooo![]()
Tot zoquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij viel bijna van zijn kruk
![]()
en nu naar huis..ohnee, naar jou!
tot zooooooooooooooooo![]()
Eensch met Fles.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is Officieel. Nederland krijgt opnieuw een witte kerst.
http://www.nu.nl/binnenla(...)euw-witte-kerst.html
Heel fijn. En nou opdonderen met die kutsneeuw. En die kutkerst erbij
Nee, afgelopen vrijdag zouden ze komen, niets gezien, niet gehoord... Maandag gebeld naar Targa, die meneer wist mij te vertellen dat GLS meneer had gemeld dat ie wél is geweest, maar dat de laptop niet verpakt was.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammerEn ze bellen ook niet af ofzo?
Kutquote:Op woensdag 22 december 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is Officieel. Nederland krijgt opnieuw een witte kerst.
http://www.nu.nl/binnenla(...)euw-witte-kerst.html
Heel fijn. En nou opdonderen met die kutsneeuw. En die kutkerst erbij
Waar wordt ie voor opgehaald dan, reparatie? En wazig hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag zouden ze komen, niets gezien, niet gehoord... Maandag gebeld naar Targa, die meneer wist mij te vertellen dat GLS meneer had gemeld dat ie wél is geweest, maar dat de laptop niet verpakt was.
Laptop staat echter al sinds vorige week woensdag in een hele grote doos op de eettafel
Dus nieuwe afspraak gemaakt, ze zouden vandaag komen, tussen 8 en 5... dan heeft ie dus nog 25 minuten, en ik denk niet dat ie nog komt. Hij is zeker niet al geweest want er is de hele dag niemand thuis geweest.
Werd net hier in de straat, toen ik terug kwam van boodschappen doen, wel ingehaald door GLS busje, die ging de kant van mijn huis op... Maar die reed gewoon weer voorbij, was dus, denk ik, niet voor mijn laptop
Ja, reparatiequote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar wordt ie voor opgehaald dan, reparatie? En wazig hoor
Die gaat weer naar hetzelfde (foute) adres als vorige weekquote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag zouden ze komen, niets gezien, niet gehoord... Maandag gebeld naar Targa, die meneer wist mij te vertellen dat GLS meneer had gemeld dat ie wél is geweest, maar dat de laptop niet verpakt was.
Laptop staat echter al sinds vorige week woensdag in een hele grote doos op de eettafel
Dus nieuwe afspraak gemaakt, ze zouden vandaag komen, tussen 8 en 5... dan heeft ie dus nog 25 minuten, en ik denk niet dat ie nog komt. Hij is zeker niet al geweest want er is de hele dag niemand thuis geweest.
Werd net hier in de straat, toen ik terug kwam van boodschappen doen, wel ingehaald door GLS busje, die ging de kant van mijn huis op... Maar die reed gewoon weer voorbij, was dus, denk ik, niet voor mijn laptop
Morgen bellen en even flink boos worden, het is belachelijk als je 2 dagen voor niets thuis zitquote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, reparatieHeb 3 jaar garantie, ding is nog niet eens 2 jaar oud, dus vandaar... Maar baal wel mooi
![]()
Mooiste is, Targa is te bereiken tot 17.00. Als ik voor 17.00 bel dat ze nog niet geweest zijn dan moet ik wachten tot 17.00. En dan zijn ze dus niet meer bereikbaar en is mijn enige optie om morgen te bellen voor een nieuwe afspraak
Aangepastquote:Op woensdag 22 december 2010 16:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die gaat weer naar hetzelfde (foute) adres als vorige week![]()
Meldt hij weer dat de labtop niet ingepakt is.
Maar kan ook zijn omdat er de hele dag niemand thuis geweest is dat hij al geweest is
Nouja, Targa kan er eigenlijk ook weinig aan doen, GLS zit fout. Enige dat Targa kan doen is een ander bedrijf inhuren op dingen te gaan halen, maar denk niet dat ze dat gaan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen bellen en even flink boos worden, het is belachelijk als je 2 dagen voor niets thuis zit
Maar weet die GLS meneer dat ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Aangepast 8)
Ik heb afgelopen maandag met de Targameneer aan de telefoon hem 3 keer mijn adres laten bevestigen, dus dat moet wel goed zijn
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar weet die GLS meneer dat ook
Hey meis!quote:
ik was mijn bedje in gekropen.. maar kon niet slapenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef friemelaar het volgende:
Lekker ding![]()
![]()
Waar schaam je je voor ?
mwoah... het gaat wel hoor. koud/buikpijnquote:Op woensdag 22 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey meis!Lekkere dag gehad? En hoe ging het rijden?
He bah.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was mijn bedje in gekropen.. maar kon niet slapenik had het zo koud
[..]
mwoah... het gaat wel hoor. koud/buikpijnHet rijden ging ook niet zo lekker
Friemelquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 2 keerdan gaat het vast veel beter
Dan gaat het vast dubbel zo goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 2 keerdan gaat het vast veel beter
Oh bahquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was mijn bedje in gekropen.. maar kon niet slapenik had het zo koud
[..]
mwoah... het gaat wel hoor. koud/buikpijnHet rijden ging ook niet zo lekker
Stu darlingquote:
Stuartquote:
GFquote:
Hoi Barretjequote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
* Barretje80 gaat zo even op d'r kop staan.. Yoga
Hey Barquote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
we gaan er gewoon vanuit!quote:
weer een excuus om niet te kokenquote:
Middag Stuquote:
squote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
Zal ik voor je koken?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gaan er gewoon vanuit!
[..]
weer een excuus om niet te koken
[..]
Middag Stu
[..]
s
e
c
c
u
s
Eet smakelijk en welterustenquote:
quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat mag wel hoor
![]()
Ik heb de laatste paar dagen echt geen zin in ... ook omdat J zijn maag zo rommelt en Koen eet ook slechtnu heb ik zelf ook geen zin om te zwoegen in de keuken als niemand trek heeft....
Maar mijn liefje is wel erwtensoep aan het halen
Stu, how's life?quote:
Ga je maken dan????quote:Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorIk kom wel een keertje voor jullie koken ja, mag jij op de bank zitten
Ik mag niet klagen. Ik hoop dat de treinen vrijdag normaal rijdenquote:
Gewoon op tijd vertrekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Ik hoop dat de treinen vrijdag normaal rijden
Hoe is het met u?
Ja, snap wel dat ik op tijd moet vertrekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op tijd vertrekken
Hier gaat het wel, koud en buikpijn en verder gaat het wel hoor
dat doen ze welquote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, snap wel dat ik op tijd moet vertrekken
Moeten ze wel rijden though
In elk geval iets wat iedereen lustquote:Op woensdag 22 december 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stu, how's life?
[..]
Ga je maken dan????
Ja ik gok dat we niet met de auto komen vrijdag, dus ik ga nog even naar de HEMA voor een goedkoop treinkaartjequote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op tijd vertrekken
Hier gaat het wel, koud en buikpijn en verder gaat het wel hoor
oeh wokschotelsquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval iets wat iedereen lustWant ik neem aan dat de kids niet alles lusten?
Maar hartige taart is wel mijn ding, wokschotels of boemboe's van conimex?
Zoiets
De HEMAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik gok dat we niet met de auto komen vrijdag, dus ik ga nog even naar de HEMA voor een goedkoop treinkaartjeDe trein leek mij ook de beste optie dan
Is J de mystery guestquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh wokschotels
boemboe's ?
kinderen lusten niet alles... J ook niet
Ik wel heel veel
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh wokschotels
boemboe's ?
kinderen lusten niet alles... J ook niet
Ik wel heel veel
Ja, die hebben een actie, een dagkaart (onbeperkt treinen) 13,95quote:
Oooh, want het is Jan Smitquote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik ga hem ook niet bij zijn volle naam noemen
Ja, die is vrijdag vermomd met een stemvervormerquote:
Wat cool. Dan ga ik ook naar de Hema want dat is veel goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan overleggen we sowieso wel even
[..]
Ja, die hebben een actie, een dagkaart (onbeperkt treinen) 13,95En als je een gewoon kaartje koopt (omdat dat bijvoorbeeld goedkoper is) kun je via de NS site een gratis e-ticket aanvragen voor een gratis upgrade naar 1e klas
En dan moeten wij maar raden, wat tofquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is vrijdag vermomd met een stemvervormer
Je kan ook evt vanaf een bepaald punt met Damart afspreken dan reis je met 40%kortingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat cool. Dan ga ik ook naar de Hema want dat is veel goedkoper
Huhquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook evt vanaf een bepaald punt met Damart afspreken dan reis je met 40%korting
Dan nietquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat maargeen zin om uit te leggen
DaMart heeft een abo. En mag dus mensen met korting meenemen. Dan moet jij een kaartje met korting kopen, en zorgen dat je samen met DaMart in de trein zit.quote:
Oooh, wat grappig, Maar hij woont niet hier in de buurt dus de Hema optie van 14 euro is het beste denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart heeft een abo. En mag dus mensen met korting meenemen. Dan moet jij een kaartje met korting kopen, en zorgen dat je samen met DaMart in de trein zit.
Ik ga ook over Amsterdamquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, wat grappig, Maar hij woont niet hier in de buurt dus de Hema optie van 14 euro is het beste denk ik
Ik kan hem misschien wel tegenkomen op Amsterdam ofzo. Geen idee
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL?Als het nou toch als chaos voorspelt wordt of het wordt toch slechter weer enzo, dan mocht ik toch wel logeren?
Wat leuk, ik ookquote:
Je kunt hem herkennen aan de rode roos in zijn 3e knoopsgatquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
Maar ik weet niet eens wie hij is en hij niet wie ik ben![]()
Ze zoekt maar een stalquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuw
Ja schat natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL?Als het nou toch als chaos voorspelt wordt of het wordt toch slechter weer enzo, dan mocht ik toch wel logeren?
Precies, alle herbergen zijn in ieder geval volquote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zoekt maar een stal. Met een os en een ezel.
Dan moet ik zeker op zoek naar een stal enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuw
Zo is het levenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker op zoek naar een stal enzoen ik heb ook al geen baby uitgepoept, mag ik vast nergens binnenkomen
Nee, we inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
julllie neem ik aan? Of gaat ST wel met de auto?
OHNOESquote:
quote:
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moiquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar ja maar
En wij zitten vanaf A'foort in de trein na A'dam die rechtstreeks naar Hoorn gaat, dus ik sms wel in welke coupe etc we zitten
En Trev.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moi
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje opquote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moi
Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto hequote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
JAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachtingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
Een tankquote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto he
Als jij dat doet welquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachting![]()
Mij Russische tank is overledenquote:
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo coolquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heb ik toch maar weer ff goed geregeld he?
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo cool
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor onsquote:
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus neequote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor ons
Wat die woont bij jou
Bovendien heeft Jamie Oliver zo'n hoofdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus nee
Ja, ligt klaar hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie allemaal al een cheque uitgeschreven voor mijn verjaardag? Jullie zijn toch de secret millionaires
En tegen mij zei die nietsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tegen mij zei die niets![]()
Maakt dat wat uit? Ik bedoel, wtf heb je uberhaupt aan de groetjes van wie dan ook? Wat is dat voor een achterlijke gewoonte? Ik heb ook zo'n pesthekel aan mensen die anderen feliciteren met de verjaardag van. Wtf is dat voor onzin. Ik feliciteer alleen de jarige jopquote:
Gold diggerquote:
Als het de partner van is of een kind dan wil ik anderen nog wel feliciteren, anders vind ik het ook altijd raarquote:Op woensdag 22 december 2010 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Ik bedoel, wtf heb je uberhaupt aan de groetjes van wie dan ook? Wat is dat voor een achterlijke gewoonte? Ik heb ook zo'n pesthekel aan mensen die anderen feliciteren met de verjaardag van. Wtf is dat voor onzin. Ik feliciteer alleen de jarige jop
Eet smakelijk!quote:
Yukquote:
Ja, je geeft me goud als je van me houdtquote:
Ik vind het echt de grootst mogelijke onzinquote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het de partner van is of een kind dan wil ik anderen nog wel feliciteren, anders vind ik het ook altijd raar
Quid pro quo Claricequote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je geeft me goud als je van me houdt
Ken uw klassiekersquote:
Als er wel foto's gemaakt worden dan blijven ze onder de meetersquote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga trouwens met niemand op de foto en niemand mag foto's van mij maken![]()
Ik snapquote:Op woensdag 22 december 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihih, me = de laatste weken heel happy
Ben jij coureur ja?quote:
Luister, ik kom uit een tijdperk NA dat van jou blijkbaar. Ik ken die films uit 1800 nietquote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ken uw klassiekersIs van The Silence of the Lambs en is Latijn voor "voor wat hoort wat"
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap
[..]
Ben jij coureur ja?
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister, ik kom uit een tijdperk NA dat van jou blijkbaar. Ik ken die films uit 1800 niet
Ik klaag iedereen aan die behoudens mijn nadrukkelijke toestemming foto's maakt en openbaartquote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er wel foto's gemaakt worden dan blijven ze onder de meeters
Jawel maar dat is te lang geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar ken je die echt niet?
Ok.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klaag iedereen aan die behoudens mijn nadrukkelijke toestemming foto's maakt en openbaart
I'll see you in courtquote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klaag iedereen aan die behoudens mijn nadrukkelijke toestemming foto's maakt en openbaart
Keequote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar dat is te lang geleden
Ik pluk je helemaal kaal en als je geen veren meer hebt dan ruk ik het vel erafquote:Op woensdag 22 december 2010 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
*Overweegt om toch te komen![]()
Wel underkoffer om van Stuart foto's te maken
Ik ben geen eend.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pluk je helemaal kaal en als je geen veren meer hebt dan ruk ik het vel eraf
Prima wijffiequote:Op woensdag 22 december 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I'll see you in courtAl zal ik je foto's niet publiceren
Kikker, eend, cavia, het maakt me niet uitquote:
quote:
Van caafjes blijf je af ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kikker, eend, cavia, het maakt me niet uit
Ik ben geen dierquote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kikker, eend, cavia, het maakt me niet uit
Ja, zo ben ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wijffie? Da's lang geleden dat ik dat heb gehoord
Ehj wijffie wilde gij unne peuk rokuh?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wijffie? Da's lang geleden dat ik dat heb gehoord
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
Als je Koen buiten zet, dan stoppen auto's meteen... zulke rode wangen heeft hij
Kom je uit het westen joh?quote:
Nehquote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ehj wijffie wilde gij unne peuk rokuh?
zit ik nou ook aanquote:
Waarom kun jij een post van GF quoten de ik helemaal nergens ziequote:
ik ben aan het werken hequote:
Oh zoquote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? hij is niet buiten geweest, niet geslapen en misschien kiesjes
kan jij me niet zienquote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kun jij een post van GF quoten de ik helemaal nergens zie
Omdat ik bepaalde rechten hier hebquote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kun jij een post van GF quoten de ik helemaal nergens zie
Ik kom bij jou werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben aan het werken he![]()
hoort bij de functie
Jawel, deze post en je vorige post zie ik wel gewoon, alleen die 1e dus nietquote:
Wat zijn kiesjesquote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zoNou hopen dat ie niet echt iets onder de leden heeft
Beetje mijn baan inpikken hequote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom bij jou werken![]()
Ik ben heel goed
Nou ja, je weet wel, dat heb jij ook in je mondquote:
We doen het wel samen gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje mijn baan inpikken he
Oooh, tanden enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wel, dat heb jij ook in je mondEn als een kindje kiesjes krijgt hebben ze daar vaak wat last van
quote:
Checkquote:
Natuurlijk neemt hij ons aanquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
Als GF dat natuurlijk ook goed vindt he?
Alhoewel, hij is gek als ie ons niet aanneemt
[..]
Check
Ik was al een uur ofzo aan het wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er word even 1 seconde niet gereageerd![]()
dramaqueen
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was al een uur ofzo aan het wachten
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 18:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Tot later kinderen![]()
Ik vergeef jequote:Op woensdag 22 december 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik moest even op bed liggen
Heb je lekker gelegen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik moest even op bed liggen
Ah gosquote:
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijkquote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 22 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah gos![]()
Heeft ie ook koorts? Of dat dan weer niet?
Zijn poep was groen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijk
[..]
Volgens mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig maar
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn poep was groen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig maar![]()
![]()
Lekkerquote:
Boejje, dan kunnen we tenminste weer doorrijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als hij groen wordt is het wel goed mis natuurlijk
Je laat je kip in bed slapen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk heb Kip Matras opgewarmd van gister
Ja, weet je hoe gezellig zo'n chickie in bedquote:
Ik ben er te oud voorquote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe gezellig zo'n chickie in bed
Ik ben er nu eventjes!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga maar eens douchen aangezien het hier toch stil is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef Panda72 het volgende:
Sommige fokkertjes hebben kleine voetjes. maar die kleine voetjes kunnen heel hard meuren * Panda72*wijst naar zichzelf*
He Bongquote:
quote:
jaquote:
Okejquote:
Marijkequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej
[..]
Marijke![]()
Wat een warm welkom weer zo
Goedquote:
Da's fijnquote:Op woensdag 22 december 2010 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed
Bijna geen clusteraanval meer gehad en gesprek gehad (omdat ik in behandeling ben) bij de psych en die weet ook veel van Clusterheadache af en brengt ook goede ideeën in om te proberen de hoofdpijn zoveel mogelijk te onderdrukken.
En met jou?
Vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's fijn![]()
Hier alles okeeIk zou het liefste nu al gaan slapen
Maar houd me nog even in
Niet echt, kon uitslapen vanochtendquote:
Topic locked.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet echt, kon uitslapen vanochtendMaar ben gewoon moe en heb wat hoofdpijn
Are you sure?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |