Ik ga ook over Amsterdamquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, wat grappig, Maar hij woont niet hier in de buurt dus de Hema optie van 14 euro is het beste denk ik
Ik kan hem misschien wel tegenkomen op Amsterdam ofzo. Geen idee
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL?Als het nou toch als chaos voorspelt wordt of het wordt toch slechter weer enzo, dan mocht ik toch wel logeren?
Wat leuk, ik ookquote:
Je kunt hem herkennen aan de rode roos in zijn 3e knoopsgatquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
Maar ik weet niet eens wie hij is en hij niet wie ik ben![]()
Ze zoekt maar een stalquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuw
Ja schat natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL?Als het nou toch als chaos voorspelt wordt of het wordt toch slechter weer enzo, dan mocht ik toch wel logeren?
Precies, alle herbergen zijn in ieder geval volquote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zoekt maar een stal. Met een os en een ezel.
Dan moet ik zeker op zoek naar een stal enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Ze tieft je gewoon op straat hoor. Het is Kerstavond dus je slaapt maar in de sneeuw
Zo is het levenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker op zoek naar een stal enzoen ik heb ook al geen baby uitgepoept, mag ik vast nergens binnenkomen
Nee, we inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
julllie neem ik aan? Of gaat ST wel met de auto?
OHNOESquote:
quote:
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moiquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar ja maar
En wij zitten vanaf A'foort in de trein na A'dam die rechtstreeks naar Hoorn gaat, dus ik sms wel in welke coupe etc we zitten
En Trev.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moi
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje opquote:Op woensdag 22 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat die trein wacht op MPG en DM en moi
Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto hequote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
JAquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
Gaat iedereen met de onbetrouwbare trein eigenlijk
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachtingquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
Een tankquote:Op woensdag 22 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een eventueel gekreukte auto he
Als jij dat doet welquote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar allerliefste stemmetje op
Meneer de machinist? Wilt u wachten op 4 jongens die er zo aankomen? *knipper knipper*
Zou dat werken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als hij nee zegt dan zeg je dat je hem aanklaagt voor poging tot verkrachting![]()
Mij Russische tank is overledenquote:
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo coolquote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat heb ik toch maar weer ff goed geregeld he?
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hebt Jeremy Clarkson is huis. Soo cool
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor onsquote:
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus neequote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of dat Jamie Oliver gaat koken voor ons
Wat die woont bij jou
Bovendien heeft Jamie Oliver zo'n hoofdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij kan nog geen eens een ei bakken dus nee
Ja, ligt klaar hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 17:41 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie allemaal al een cheque uitgeschreven voor mijn verjaardag? Jullie zijn toch de secret millionaires
En tegen mij zei die nietsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tegen mij zei die niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |